ongeveer 10 jaar geleden begonnen we de weddenschap

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

randyLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 09:36

Weet niet goed wat ik moet zegen het is heel erg, ik wens jou en je familie heel veel sterkte!

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 09:38

Potverdorie Nickyu, na al die jaren en dan nu zo'n bericht... Ook ik ben er stil van. Ik kan jou en je familie alleen maar heel veel kracht en sterkte wensen voor de tijd die nu komt, geniet van elkaar maar dat hoef ik je niet te zeggen denk ik. Jouw zoontje mag trots zijn op zo'n krachtige vechter van een mama :j

lucifertje

Pfff wat een drama! Dit is gewoon niet eerlijk. Ik hoop dat je nog zo lang kan leven als je kan volhouden.
Heel veel sterkte ook voor je man en zoontje.

Quinzy

Wat !!?? Nee meis niet nu al niet bij jou !
Je hebt mij zo geholpen met je lieve en steunende PB's toen ik die vreeselijke ziekte moest bevechten...
Ik keek echt uit naar je pb's in die moeilijke tijden.
Meis ik ben er ook voor jou, als je wilt kan je via pb ook mijn nummer of msn ofzo krijgen.
Man ik moet wel eerlijk bekennen dat als ik dit nu lees van jou bij een echt een grote angst om het hart slaat en ik toch wel even moet huilen.
Hoe kan dit nu zo plots en zo gesluimerd tot het te laat is?
Hele dikke dikke knuffel ik denk aan je xxxxxxxx

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 09:43

Ik zit hier met tranen in mijn ogen....wat moeten jullie wel niet doormaken nu. Echt heel oneerlijk...woorden schieten mij eigenlijk te kort maar het doet mij wel beseffen dat het leven heel kort en oneerlijk kan zijn. Ik wens net zoals iedereen hier jou en je familie heel veel kracht om de komende tijd door te komen. En ik hoop met heel mijn hart dat je alles wat je nog wilt doen ook kán doen.

Als er iets is wat je wil doen, zeg het...misschien kan ik of de rest van de meelevende bokkers je helpen. :(:)

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 09:43

Heel veel sterkte de komende tijd. Hopenlijk heb je niet te veel last van de chemo en wens je heel veel positieve fibraties toe de komende tijd. Ik wens je veel kracht voor je gevecht toe .

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 09:46

Nicky, ik ken je niet persoonlijk maar zie je als een zeer sociaal persoon. Moet allereerst zeggen dat ik het ontzettend moedig vind dat jullie Pablo hebben laten inslapen. Dit getuigt van veel empathie, waarbij het moeilijk is om definitief het besluit te nemen. Dat jij dan ook nog eens zo ziek bent, is onvoorstelbaar. Ik duim dat de behandelingen goed zullen gaan aanslaan. Ik wil jullie enorm veel sterkte toewensen en hoop dat je nog lang van het leven mag genieten met de mensen die je lief hebt.

Quinzy schreef:
Hoe kan dit nu zo plots en zo gesluimerd tot het te laat is?
Ik wil geen klinische les gaan geven, maar dit is met deze omschrijving misschien makkelijker te begrijpen. Neem het ijsselmeer en zet daar 1 waterlelie in. Neem aan dat de lelie zich elke dag vermenigvuldigt. Dus dag 1: 1 lelie, dag 2: 2 lelies, dag 3: 4 lelies, dag 4: 8 lelies enz. Stel dat na een jaar de helft van het ijsselmeer bedekt is met lelies, hoelang heeft het dan nog nodig voordat het gehele meer is bedekt? Juist, 1 dag... Vandaar dat deze ziekte zo gemeen is.
Laatst bijgewerkt door noviceh op 05-06-10 09:51, in het totaal 1 keer bewerkt

aisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 09:47

Verschrikkelijk wat erg voor je, ik heb met een brok in mn keel je verhaal gelezen. Je paard die de strijd verloren heeft en nu krijg jij ook zulk slecht nieuws...zo verdrietig en oneerlijk, je bent nog zo jong en wilt zo graag leven voor je man en kind.
Je put hoop uit verhalen van mensen las ik. Een vriendin van me had ook uitgezaaide borstkanker en was opgegeven. Ze heeft er uiteindelijk nog 5 jaar mee geleefd omdat ze het niet wilde opgeven. Misschien geeft het je een beetje moed in je strijd tegen deze vreselijke ziekte.

Ik wens je ontzettend veel kracht en moed en sterkte de komende tijd, ook voor je man en kind.

ladymagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 09:51

Ik hoop dat je je wensen waar kunt maken, dat je er voorlopig nog kan zijn voor je kleine kerel en natuurlijk alle anderen om je heen.
En zij voor jou, om je te ondersteunen bij dit gevecht tot verlenging, bij de harde strijd tegen deze Kl*te ziekte.
Moed, kracht en liefde, dat wens ik je toe, en ook aan alle mensen om je heen....

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 09:52

ik heb zo vreselijk veel bewondering voor jou, je bent zo sterk!

ontzettend veel sterkte voor jou en je man

hele dikke knuffel :(:)

Yonker

Re: ongeveer 10 jaar geleden begonnen we de weddenschap

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 10:01

Jemig meid.... Wat heftig allemaal. Krijg er gewoon tranen van in mijn ogen. Ik hoop dat je die 2 jaar nog haalt, wat knap dat je nog zo wilt vechten voor je leventje voor je lieve zoontje. Ik hoop dat je de kracht nog vind om dingen te doen die je wilt. Net als iedereen hier, wens ik je heel veel sterkte toe de komende tijd maar ook voor je naaste familie. Hopelijk heb je veel steun aan ze. Hele dikke knuffel van deze kant :(:)

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 10:02

Ik zit hier met kippenvel achter de computer je verhaal te lezen. Wat kan het leven soms oneerlijk en gruwelijk hard zijn. Ik hoop zo dat je nog wat extra tijd gegund is om samen met je gezinnetje en familie door te brengen.
Ik weet niet wat ik moet zeggen, probeer me voor te stellen hoe je je voelt als je dit nieuws krijgt...maar het is niet te bevatten...Heel veel sterkte :(:). Het zijn maar woorden maar ik meen het vanuit het diepst van mijn hart..

gemske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 10:03

Wat een schok om je bericht te lezen, jij bent altijd een positief voorbeeld geweest, iemand die sterk en positief is en al zolang de strijd elke keer weer wint.
Ik hoop van harte dat je behandeling aanslaat. En dat jullie nog heel lang met z'n drieen van elkaar kunnen genieten.

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 10:03

Wat erg voor je zeg :(:)
normaal zou je steun kunnen zoeken bij je paard, maar daar is nu natuurlijk ook veel verdriet over...

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 10:04

Wat een verschrikkelijke ziekte is het toch. Ik wil jou en je man heel veel sterkte en moed toewensen in de komende tijd! Ik hoop dat je zo lang mogelijk kan blijven genieten van je man, je kleine en alle andere mooie dingen in het leven.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 10:07

Jeetje wat schrik ik hier van. Heel veel sterkte toegewenst, ga ervoor en laat je niets meer afpakken!

corinne1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 10:11

Wat een verschrikkelijk nieuws! Ik wil jullie heel erg veel sterkte wensen en dat jullie nog maar heel lang van elkaar mogen genieten...

VERAx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 10:14

Jeetje, ik weet echt niet wat ik moet zeggen,
ik wens jou, je man en je zoontje heel veel sterkte! :(:)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 10:14

He lees het met kippenvel, weet dat je ziek bent maar goed dit komt weer hard aan!

Sterkte en succes met de chemo.

Liefs (orionneke)

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 10:17

Justy schreef:
Potverdorie Nickyu, na al die jaren en dan nu zo'n bericht... Ook ik ben er stil van. Ik kan jou en je familie alleen maar heel veel kracht en sterkte wensen voor de tijd die nu komt, geniet van elkaar maar dat hoef ik je niet te zeggen denk ik. Jouw zoontje mag trots zijn op zo'n krachtige vechter van een mama :j

kan er niks aan toevoegen... :(:) :(:) :(:) :(:)

Esther_r20

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 10:17

ik ben er stil van, weet niet wat te zeggen

alleen sterkte voor jou en je gezinnetje!

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 10:22

Aan al de mooie woorden van de bokkers die mij zijn voorgegaan met reageren heb ik niks toe te voegen en kan alleen maar zeggen dat ik met ze mee wandel wat dat betreft.Maar toch wil ik jou en uiteraard je familie heel veel sterkte wensen de komende tijd.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 10:24

.....................

Ik heb hier echt geen geschikte woorden voor.

Heel veel sterkte en kracht toegewenst voor jou en je naasten!!!!!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 10:28

Kunnen alsjeblieft wakker worden uit een afschuwelijke nachtmerrie??
Ik heb er geen woorden voor.... jeetje....
Ik ken je nog van de bokt-markt in Mantinge... Mijn hemel...

Ik lees dat je nog bepaalde dingen wilt gaan doen, die je gewoon gedaan moet hebben..
Als we je ergens mee van dienst kunnen zijn, moet je aankloppen hoor!

Ben er even stil van....

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 10:28

Wat verschrikkelijk voor jou, je familie en je arme paard..

Heel veel sterkte en kracht toegewenst de toekomende tijd Y;(

Het leven is zó gemeen!