Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
__Esther__ schreef:Ja ik vind van wel. Ik hou er immers ook rekening mee als ik mijn auto inparkeer. Ik vind het zelf bloed irritand als ik via de andere kant in moet stappen omdat ik anders er niet in kom, of er wel in kom maar alleen door mijn deur in die van haar/hem te gooien. Bij file parkeren kun je vaak niet anders, maar dan kun je immers wel in/uit stappen.
Juliettek schreef:Hij steekt dus wel ietttss uit, vergeleken de rest, maar staat niet buiten het vak. Er morgen ook vrachtwagens parkeren van 2,50 breed dus een smart ook, aldus de agent.
Ben echt benieuwd wat er uit de vergadering komt, haha! Voor meer mensen handig om te weten merk ik! Zodra ik wat hoor post ik het!
knollentuin schreef:Vlekje123 schreef:Sorry maar ik vind het gewoon asociaal. Van mij mogen ze het lekker aanpakken.
ik snap dus echt werkelijk niet wat je hier asociaal aan kan vinden,auto,s op de stoep of strak tegen mijn bumper of half voor mijn eigen uitrit zodat ik er met auto niet meer uitkan om kinderen van school te halen,dubbelparkeren,parkeren zonder invalidekaart op invalide plek dat is asociaal,maar dit? nee hoor ze staan niet in de weg maar creeeren extra ruimt lijkt mij
maaikedd schreef:Maar merk wel dat mensen aso parkeren, heb meestasl moeite om een parkeerplek te vinden waar ik tussen pas omdat de meeste mensen ruimte willen hebben om hun deur te open en ik dus een stuk verder moet.
Ayasha schreef:KBTP schreef:Waarschijnlijk heeft knollentuin heel veel moete met parkeren en irriteert het diegene dat ie niet 'makkelijk' uit het vak kan rijden!
Eh volgens mij verdedigt knollentuin de smartparkeerders net.Lezen is ook een vak
Lekker dat je dan meteen over haar parkeerkunsten gaat oordelen.