Nou dan zal jij wel een van de weinige zijn hey, maarja qua drinken is het altijd anders, ik drink wel als ik uit ga, me moeder drinkt wel eens een wijntje op zn tijd, maargoed daar gaat het nu niet om.
ik ken ook iemand die wel eens spontaan flauw valt, wat heb dat er nou mee te maken dat iemand het wel eens een keertje heb gedaan, slecht voor je gezondheid is het niet, daar had heel de klas toen verhaal bij gedaan bij de biologie docent, het enigste wat gevaarlijk kan zijn is dat degene die KO leg daar, dat je hem in de goede positie moet leggen en er anders wel ongelukken kennen gebeuren maar voor de rest niks bijzonders, als je het maar niet iedere dag doen, en ja als je dat wel doe heb je een steekie los zitten, maar kop op joh 1x , sommige mensen doen alsof er een moord is gepleegt
Edit: coma zuipers zijn niet goed nee, ben ik het helemaal met je eens , maar dat is hierbij echt niet te vergelijken hoor

je hoeft hiervan echt niet direct naar het ziekenhuis om je maag leeg te laten pompen oid