Express flauwvallen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Akhal_Teke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 19:29

Mitchall schreef:
Ik heb 't ook een keer geprobeerd, kijken of het werkte (geloofde er niks van)
het lukte ook niet, dus ik vind het gewoon onzin.
Hersens of geen hersens, en ik denk dat ik zeker hersens genoeg heb, maar
het zij en blijven kinderen. die willen alles een keer proberen :j
De helft van de bevolking rookt toch, dat is veel slechter voor je, en die worden
toch ook niet 'ziek' genoemd :
?

Maar wel verslaafd. aan nicotine

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 19:44

Margoot schreef:
argh dat is echt ziekelijk..

Lees het boek rennen voor je leven maar eens. gaat over dit..

vond ik wel een slecht boek btw ... :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 19:46

loyce_ schreef:
Het is niet schadelijk ofzo hoor ;)

noh, als je met opzet een zuurstofgebrek probeert te creeeren gaat er op een gegeven wel wat kapot in je hersenen hoor... Als je dat te vaak doet.
't doet me een beetje denken aan deoderant snuiven, ook zoiets vaags waar je stoned van wordt }:0 En dood aan kan gaan...

Natalie1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 19:48

Menino schreef:
Of mensen die in dergelijke staat in een achtbaan gaan zitten oid... (op het randje van bewustzijn) }:0 Was ooit iets over bij DR.phil

Die Dr. Phil heb ik ook gezien! _O-

Maar is wel ziek joh, als je dit doet... :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 19:50

loyce_ schreef:
Het is niet schadelijk ofzo hoor ;)

Dat is het wel degelijk en het is nog ziekelijk ook.
Mensen die met flauwvallen spotten en het voor de lol gaan doen weten echt niet waar ze mee bezig zijn..
Die mogen van mij weleens met een psycholoog gaan praten.

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-10 19:55

Precies, als je een beetje normaal denkt kan je begrijpen dat dit niet is waar iedere normale tiener zich mee bezig houd 8)7

AnnemiekvMJarig

Re: Express flauwvallen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 20:02

Getver! Als ik ernaar kijk word ik al misselijk.
Echt onbegrijpelijk.

Desperado_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 20:08

Ik heb het ook eens gedaan hoor :)) in de 4e was dat, 2 jaar geleden dus..
nou ik ging wel onderuit hoor, was nog vaag ook, ik ging hallucineren.. net op het randje dat ik flauw viel zag ik een groep vogels en toen zag ik er onder mij een en toen zat ik op zn rug en vloog ik zo met een hele groep vogels mee :D

beetje overdreven reacties hier weer maarja
Edit: en volgens mij ben ik toch echt niet dom hoor :Y) heb toch mooi een diploma op zak en doe nu niv. 4 allround kapster
Laatst bijgewerkt door Desperado_ op 19-05-10 20:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 20:09

ik had der nog nooit over gehoort. maar wat een gekke zeg.

Clairetjuhz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 20:09

Op school gebeurd dit ook erg vaak om onder proefwerken uit te komen,

he bah met dat duwen op het hart/longen dat is wel echt gevaarlijk.
http://www.youtube.com/watch?v=dfJMl-cS ... re=related
Die vond ik vreselijk om te zien met keel dichtknijpen bah.
Ik snap dat veel jongeren het willen proberen.
De laatste tijd heb ik ook heel erg vaak hoofdpijn en duizelig maar ik voel het aankomen en ga dan alvast liggen maar express dit doen nee bedankt !

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 20:12

Ik heb 't ook dat ik 't vaak aan voel komen en dan alvast ga liggen inderdaad. Maar 't gebeurt nog vaak genoeg dat ik zo onderuit ga in de douche. Ook vaak met me hoofd tegen de douche kraan gevallen. Nee.. geen pretje! :n

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 20:12

Wat vreemd dat er ook hier in dit topic blijkbaar veel jonge meiden zijn die het eigenlijk heel normaal gedrag vinden om expres dit soort dingen te gaan uitlokken.
Het zal wel een generatiekloof zijn? :? Beetje zorgwekkend dit :=

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 20:16

Desperado_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 20:18

Cayenne schreef:
Wat vreemd dat er ook hier in dit topic blijkbaar veel jonge meiden zijn die het eigenlijk heel normaal gedrag vinden om expres dit soort dingen te gaan uitlokken.
Het zal wel een generatiekloof zijn? :? Beetje zorgwekkend dit :=

Neem aan dat die reactie ook op mij slaat, ik heb niet gezegd dat ik het normaal gedrag vind, maar kom op mensen die zeggen dat ze het ''ziek'' vinden en misselijk van worden ed. zijn echt schijn heilig gewoon, iedereen zal vast wel iets gedaan hebben om uit geprobeerd te hebben, is het niet flauwvallen is het wel een blowtje roken of alcohol drinken.
als ik wel eens een blowtje heb gerookt ben ik toch ook niet ''ziek'' en heb ik ''geen'' verstand omdat er wel mensen zijn die er verslaaft aan zijn en niet vanaf komen.

even voor me lieftallige meelezers: wees maar niet bang hoor, heb nog nooit een blow aangeraakt voordat er weer op stal rondga dat k een junk ben ofzo :Y)

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 20:21

Ik heb nog nooit alcohol gedronken, geblowd en al zeker niet geprobeerd om flauw te vallen, dus je mag mij best schijnheilig vinden :+
en nee, ik vind dit niet normaal. Ik ken een meisje die wegens een ziekte af en toe spontaan flauw valt en zij lijdt daar erg onder. Ik kan er dus niet bij dat mensen dit voor de lol gaan doen. Wat is daar leuk aan of heeft het ergens toegevoegde waarde voor?
Mensen die dit doen weten niet waar ze mee bezig zijn en zijn imo net zo fout bezig als comazuipers.
Je speelt met je gezondheid.

Desperado_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 20:26

Nou dan zal jij wel een van de weinige zijn hey, maarja qua drinken is het altijd anders, ik drink wel als ik uit ga, me moeder drinkt wel eens een wijntje op zn tijd, maargoed daar gaat het nu niet om.
ik ken ook iemand die wel eens spontaan flauw valt, wat heb dat er nou mee te maken dat iemand het wel eens een keertje heb gedaan, slecht voor je gezondheid is het niet, daar had heel de klas toen verhaal bij gedaan bij de biologie docent, het enigste wat gevaarlijk kan zijn is dat degene die KO leg daar, dat je hem in de goede positie moet leggen en er anders wel ongelukken kennen gebeuren maar voor de rest niks bijzonders, als je het maar niet iedere dag doen, en ja als je dat wel doe heb je een steekie los zitten, maar kop op joh 1x , sommige mensen doen alsof er een moord is gepleegt

Edit: coma zuipers zijn niet goed nee, ben ik het helemaal met je eens , maar dat is hierbij echt niet te vergelijken hoor :+ je hoeft hiervan echt niet direct naar het ziekenhuis om je maag leeg te laten pompen oid
Laatst bijgewerkt door Desperado_ op 19-05-10 20:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellissima_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 20:26

Margoot schreef:
argh dat is echt ziekelijk..

Lees het boek rennen voor je leven maar eens. gaat over dit..

sorry, het boek heet lopen voor je leven. :)

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 20:33

Desperado_ schreef:
Nou dan zal jij wel een van de weinige zijn hey, maarja qua drinken is het altijd anders, ik drink wel als ik uit ga, me moeder drinkt wel eens een wijntje op zn tijd, maargoed daar gaat het nu niet om.
ik ken ook iemand die wel eens spontaan flauw valt, wat heb dat er nou mee te maken dat iemand het wel eens een keertje heb gedaan, slecht voor je gezondheid is het niet, daar had heel de klas toen verhaal bij gedaan bij de biologie docent, het enigste wat gevaarlijk kan zijn is dat degene die KO leg daar, dat je hem in de goede positie moet leggen en er anders wel ongelukken kennen gebeuren maar voor de rest niks bijzonders, als je het maar niet iedere dag doen, en ja als je dat wel doe heb je een steekie los zitten, maar kop op joh 1x , sommige mensen doen alsof er een moord is gepleegt

Edit: coma zuipers zijn niet goed nee, ben ik het helemaal met je eens , maar dat is hierbij echt niet te vergelijken hoor :+ je hoeft hiervan echt niet direct naar het ziekenhuis om je maag leeg te laten pompen oid

Misschien handig als je deze link eens leest:
http://www.supo.be/artikel/431/Is_expre ... ieuwe_hype

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 20:45

Nou sorry maar ik vind het wel degelijk ziek!!
En ja ik heb vroeger uitgeprobeerd, heb wel eens sigaretten gerookt,ook drank uit de kast van mijn ouders staan proeven maar ik heb mijn ouders hier netjes over verteld (wel een paar weekjes later :o ) Bij mij was het gewoon nieuwsgierigheid naar het geen je volwassenen ziet doen......maar dit!!!! Wat heeft het voor nut???

Sorry maar als ik mijn dochter dit zou zien doen kan ze toch echt flinke straf krijgen.

Dit is geen nieuwsgierigheid, dit is gewoon weer één of andere achterlijke rage net als die breezersl*tjes en al die andere achterlijke dingen die kinderen tegenwoordig uitvreten om er maar bij te kunnen horen.

Desperado_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 20:48

Oke gelezen, en tja die aangeboren afwijking zou misschien wel kunnen maar media dikt het altijd aan, en me toenmalige bio leraar zal daar denk ik ook niet om liegen.
Ik geloof eerder een volleerde man dan de media.
En anders had er heus wel iemand van de school waar ik toen zat het loodje gelegt, 3 kwart school deed het toen eens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 20:51

Muzefee schreef:
Lees net ook nog dit; http://ad.nl/ad/nl/1003/Jouw-Wereld/art ... -oog.dhtml

Wodka in ogen gieten schijnt ook 'populair' te zijn, om sneller dronken te worden. :n

Ieh! Dat brandt toch heel erg? In het artikel staat ook dat mensen een met achohol doordrenkte tampon anaal of vaginaal inbrengen gadver!

HRE

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 20:55

ik vind het er nogal nep uitzien.. en nogal ziek......

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 21:00

Echt belachelijk om flauwvallen te faken. Ik val ook bijna elke dag wel 1 keer of vaker flauw. Eerst dachten ze dat bloedarmoede het probleem was maar nu is dat zo goed als opgelost maar het flauwvallen blijft. Ik vind het gewoon eng om flauw te vallen, als ik het voel aankomen raak ik in paniek. En dat helpt ook niet echt mee.....

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 21:01

had het inderdaad over het flauwvallen ook al in het andere topic gepost. Bij mijn vorige school deden ze het in de eerste klas, echt eng :\

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 21:03

ik moest eerlijk gezegd wel lachen om dat midelste meisje in het eerste filmpje.
moeilijk hé, om op je hurken te zitten een minuut lang... het leek wel een konijn... :')

ik vraag me weleens af of die mensen nu echt geloven in hun eigen leukheid, ikkan het me niet voorstellen.
wat een eieren.. :n