Uit China kan zomaar een maand duren, en als het een nepper is (waar je wel vanuit mag gaan) mag je hopen dat het niet bij de douane blijft liggen want dan vernietigen ze het.
Ja dat mogen ze, je bent namelijk strafbaar! Je mag geen namaak invoeren en als ze je pakken heb je gewoon een probleem. Dan is vernietigen nog de beste optie.
Flabbergast
Geplaatst: 19-05-10 09:31
Ik bestel al jaren vanalles via Ebay. Het duurt even om er je weg te vinden maar daarna kun je er echt van allerlei leuke koopjes vinden .
Overigens duurt verzenden vanuit Engeland vaak 2-3 weken, ik heb het nog nooit in 6 dagen binnen gehad iig.. China duurt inderdaad nog wat langer.
En mijn hoofdstel is binnen gelukkig net op tijd hahaha had em maandag nodig ga de verkoper eff positief beoordelen
Neroo
Geplaatst: 21-05-10 19:26
Mijn schoenen zijn amerika uit
Service(s): International Parcels Status: International Dispatch
Your item left the United States from ISC MIAMI FL (USPS) at 12:12 PM on May 21, 2010. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.
Nikki__
Geplaatst: 06-06-10 18:29
Even een vraagje,
mijn vriend heeft inmiddels 2.5 week geleden iets besteld van een verkoper uit Londen, die het die dag erna op de post heeft gedaan. Echter is hier nog steeds niks binnen. Iemand enig idee hoelang het duurt om een artikel vanuit Londen naar Nederland te verzenden?