Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:haflingertje schreef:
Vanmorgen de bus volgeladen met alle verzamelde spullen voor de manege voor mensen met een beperking in Sittard.
De site van deze geweldige manege: http://www.rsvg.nl/
We kwamen de kantine binnen en laura verwachte ons al.
Laura is al jaren vrijwilligster binnen deze manege.
We kregen een uitgebreide rondleiding.
Er was een les bezig en natuurlijk hebben we even gekeken, heerlijk al die kinderen met een glimlach op hun gezicht, even vergeten en puur genieten
Onder het genot van een kopje thee vertelde Laura over de manege, hoe ze alles daar geleerd had wat met paarden te maken heeft en hoe ontzettend leuk het is om dit vrijwilligers werk te doen.
Carla de voorzitster kwam erbij en ze waren natuurlijk ontzettend benieuwd naar alle spullen!
Laura nodigde ons uit om na het uitpakken van de spullen nog even te kijken naar de voltigeles.. Natuurlijk zouden we nog even blijven!
Het hele team werd opgetrommeld om alle dozen uit de auto te halen, en gelijk uitzoeken van de spullen!
Een groot deel konden ze gelijk heel goed gebruiken en verdween de zadelkamer in!
Het enhousiasme was ontzettend groot en het was genieten om te zien hoe blij ze waren met alle spullen!
Als bedankje kregen we een prachtige bos tulpen en een doosje Merci!
Dus dames die bijgedragen hebben zijn welkom om hier een kopje thee en een chocolaatje te komen halen
De voltige les was geweldig om te zien! Een van de dames stond zelfs voor de eerste keer rechtop de rug van het paard!
Wat was het een bijzondere dag!
Ik wil ook graag dit doel zeker weer aandragen voor de volgende inzamelings actie want wat kunnen ze het goed gebruiken!!
Deze manege is helemaal afhankelijk van giften en donaties!
Ze zijn druk aan het sparen voor een nieuwe Voltigeersingel!! De oude is echt aan vervanging toe!
Ook dekens hebben ze hard nodig!!
Namens deze manege heel erg bedankt voor alle inzet aan iedereen die hieraan heeft deelgenomen!!!!
Zooist bedankt voor het opzetten van deze actie!!! Dit is echt super!!
(Ik heb toestemming om de foto's te gebruiken )
stoer schreef:heb me opgegeven als regio persoon voor een deel van zuidholland, misschien ook goed met iemand samen te doen??