Jeetje ik zit hier met tranen in mijn ogen. Mede omdat ik heb meegemaakt hoe erg leukemie is omdat mijn broer daar ook te maken mee heeft gehad, maar mede ook omdat dit een situatie is die je niemand toewenst... Ik wens je ontzettend veel sterkte, en ik weet dat woorden minder zeggen dan daden, maar ik meen echt oprecht uit mijn hart. Sterkte.
Elja
Geplaatst: 05-05-10 00:22
Ik wens jullie allen heel veel succes in deze periode, meer kan ik niet zeggen..
Succes en sterkte.
franka75
Geplaatst: 05-05-10 00:33
he getver ik krijg er kippevel van op mn hoofd en kruipt naar mn nek. Voor hem wel goed dat het snel is gegeaan maar wat jammer dat hij het niet kon winnen en naar de wedstrijd kon. Gecondoleerd, wie weet kan hij nu van boven kijken.
vreselijk, veel sterkte in deze moeilijke tijd. zo jong nog, had gehoopt dat hij zijn grote wens nog kon meemaken..
Ikima
Geplaatst: 05-05-10 13:38
Afschuwelijk wat triest, het is wel heel erg snel gegaan. Voor de familie is het extra zwaar omdat ze nu een 2e kind moeten verliezen. Heel veel sterkte. ,
Daantje
Geplaatst: 05-05-10 13:46
Jeetje meis wat verschrikkelijk... Hopelijk komt zijn laatste droom toch nog uit...
Ikima
Geplaatst: 05-05-10 13:47
Lobke_ schreef:
Jeetje meis wat verschrikkelijk... Hopelijk komt zijn laatste droom toch nog uit...
Misschien even hele topic lezen?
chantal_bel
Geplaatst: 05-05-10 13:53
heel veel sterkte. Zaterdag is een maatje van mij en tevens de collega van mijn vader overleden. de jonge was 20 jaar, en konden ook niets meer voor hem doen.
ik wens je heel veel sterkte toe!
yoann
Geplaatst: 05-05-10 14:20
Ooh jeetje, wat is dit snel gegaan..
Toen mijn moeder vorig jaar (te jong) overleed aan deze vreselijke ziekte vondt ik dit gedicht! Ik vondt hem zo mooi en het was ook precies hoe ik er over dacht... Misschien heb jij er ook iets aan...
* Mensen van voorbij
Ze blijven met ons leven Mensen van voorbij.. ze zijn met ons verweven In liefde, in verhalen die wij zo graag herhalen In bloemengeuren,in een lied dat opklinkt uit verdriet Mensen van voorbij ze worden niet vergeten Mensen van voorbij zijn in een ander weten.
Vandaag begraaf ik jou in mij Niet in de aarde, niet in die kist Niet bij die bomen in de ochtend mist Daar ben jij niet, jij bent veilig in mij
Vandaag begraaf ik jou in mij Niet bij die steen daar, die lange rij Al die oude namen, daar hoor jij niet bij Nee vandaag begraaf ik jou in mij
Dan kan ik met je praten en antwoord geven Dan blijf je leven in mijn leven Neem m'n ogen en kijk met mij Neem m'n voeten en loop met mij We gaan naar huis toe, wij allebei Vanaf vandaag leef jij in mij
Vandaag begraaf ik jou in mij Zal je niet zoeken waar je nu bent Blijf maar bij ons hier waar je iedereen kent Jou plaats aan tafel hou ik voor je vrij
We zullen lachen en weer plannen maken Zal met je slapen en met jou ontwaken Neem m'n mond en lach met mij Neem m'n handen en voel met mij Wat je nog doen wou, doe ik erbij Vanaf vandaag leef jij in mij
Haal weg dat kruis en al die witte bloemen Verscheur de krant waar in ze jou naam noemen Neem m'n ogen en kijk met mij Neem m'n hart en leef met mij Want jou dood is nu voorbij Vanaf vandaag leef jij in mij
Jeetje, wat een rotverhaal!!! Heel veel sterkte de komende tijd!!!
@ Yoann: Wat een prachtig gedicht!!!
Aukelizzy
Geplaatst: 05-05-10 17:32
Ik kan me voorstellen dat je je enorm machteloos voelt..Je kunt niets doen, er alleen maar zijn. Hopelijk kan hij zijn wens nog in vervulling laten gaan. Heel veel sterkte voor iedereen.
annutjuuh
Geplaatst: 05-05-10 17:35
Aukelizzy schreef:
Ik kan me voorstellen dat je je enorm machteloos voelt..Je kunt niets doen, er alleen maar zijn. Hopelijk kan hij zijn wens nog in vervulling laten gaan. Heel veel sterkte voor iedereen.