annastasia schreef:jij rijd ws trekker met rooie diesel
afgewerkte frituurvet en als ik het autotje wil verwennen verse frituurvet...levensmiddelenindustie dus 0 tot 6%btw
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
annastasia schreef:In wat voor auto gooi je dat dan?
En geen wegenbelasting ervoor betalen?
Dat moet je me toch eens even uitleggen.
Neem toch aan dat het slecht is voor de filters etc.
Slaolie of zonnebloemolie heb ik wel eens van gehoord maar frituurvet nog nooit.
annastasia schreef:Om het helemaal eerlik te doen.
De vervuiler betaald: oftewel, de wegenbelasting afschaffen en dit in de brandstof te stoppen.
Raar toch dat dat in Duitsland ook zo werkt, maar dat de brandstofprijzen daar zo'n beetje gelijk zijn aan hier.
Wie graait er hier nou? De Nederlandse overheid!
De duitse wegen zijn in vele gevallen een stuk beter als hier, evenals de hele infrastructuur.
hotchocolat schreef:annastasia schreef:Om het helemaal eerlik te doen.
De vervuiler betaald: oftewel, de wegenbelasting afschaffen en dit in de brandstof te stoppen.
Raar toch dat dat in Duitsland ook zo werkt, maar dat de brandstofprijzen daar zo'n beetje gelijk zijn aan hier.
Wie graait er hier nou? De Nederlandse overheid!
De duitse wegen zijn in vele gevallen een stuk beter als hier, evenals de hele infrastructuur.
Volgens mij betalen we in Duitsland ook wegenbelasting ( ik let nooit zo op mijn bankafschriften). Het is alleen een stuk lager als in NL.
Bezine is ongeveer 0,05 per liter goedkoper als in nederland. Ik vind de wegen in Nederland beter, je ziet het meteen aan het asfalt als je weer in Nederland bent.
.
) Chiqa schreef:Ikdoemaarwat heb je een bron?