Jeugd van tegenwoordig?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MilleniumK

Re: Jeugd van tegenwoordig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 11:13

ik had geen respect hoor, alleen voor mn vrienden die precies zo zijn. En ook nog steeds zo zijn.

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 11:15

Bah,
Ik werd telkens uitgescholden omdat ik half egyptisch ben(klasgenoot)
ik ben 1 keer uitgeflipt en hij heeft het nooit weer gedaan(zonder geweld hoor)
ook een meisje dat ik ken, 2,5 jaar.
Leerst van haar ouders+Oma dat ze kinderen mag slaan,
Ze zegt nu al woorden zoals Sh*t enz :?

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 11:16

Maar ik ben bijv. vroeger ook heel erg gepest..

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-10 11:19

Ik heb voor iedereen respect gehad, tenzij zij geen respect voor mij hebben :D logisch toch :P

Ik ging vroeger om met heel wat van die jongens, ze hadden respect voor mij, prima, maar ik heb ook een aantal dingen gezien wat zij deden waar ik totaal GEEN begrip voor had, en dan zeg ik het ook hoor! Ik ben dan misschien een klein onderdeurtje maar als ik het ergens niet mee eens ben laat ik het ook merken ;) Stond 2-3 jaar terug bij de Asta in denhaag met een paar gasten en 1 die wou de uitsmijter neersteken omdat die hem niet binnen wou laten B-) Ik heb hem toen ook uitgescholden en ben weg gegaan... Dat soort kinderachtig gedrag.... en dat was een vent van 25 jaar ofzo he :roll:

Kirstjuhh wat heeft het pesten hiermee te maken? :P Ik ben ook gepest en wantrouw 'de mens' ook, maar respect blijf ik behouden. Zoals ik al zei, ik heb respect voor iemand zolang die het ook voor mij heeft.

Enyaa, dat heb ik ook gedaan, een jongen een flink pak slaag gegeven, maar hij verdiende het met de volle 100% :7

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 11:21

Ik ben vroeger onwijs gepest maar heb vanaf de 1e klas ook genoeg andere een vervelende tijd gebracht :=

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-10 11:25

hmmmm... die snap ik niet helemaal, waarom doe je een ander iets aan waar jij zelf onder hebt geleden?

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 11:29

Vroeger was het kattekwaad uithalen,tegenwoordig is het pure vernieling.Vroeger haalde je het niet in je hoofd om gehandicapten of bejaarden uit te schelden of in elkaar te slaan,je hielp deze mensen!Dieren werden niet vermoord,verminkt of mee gevoetbalt.Ik weet wel hoe het komt dat de jeugd al vroeg een afwijking heeft,op veel te jonge leeftijd aan de alcohol.En dat geeft beschadigingen aan de hersens,waardoor je afwijkend,aggressief,crimineel,psychotisch gedrag krijgt.Niemand kan mij vertellen dat het normaal gedrag is wat de meeste jeugd tegenwoordig vertoont.
Ik behandel de jeugd van tegenwoordig op dezelfde manier zoals ze mij behandelen.Zijn ze grof tegen mij?ben ik grof tegen hen.Schelden ze tegen mij?scheld ik terug,enz.

Persevero

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 13:04

Kirstjuhh schreef:
Ik ben vroeger onwijs gepest maar heb vanaf de 1e klas ook genoeg andere een vervelende tijd gebracht :=

mja beetje jammer, je weet wat een ander doormaakt en toch doe je het.. sorry heb ik geen goed woord voor :n

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 21:16

66996236 schreef:
Kirstjuhh schreef:

mja beetje jammer, je weet wat een ander doormaakt en toch doe je het.. sorry heb ik geen goed woord voor :n

Ik ook niet... Je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen gedrag. Ik vind het zo makkelijk om te zeggen "maar ik heb een moeilijke jeugd gehad". Alsof je dan gevrijwaard wordt.

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 21:36

Ik heb voor iedereen respect.
wat die jochies deden in de bus, nee dat vind ik belachelijk.
Maar ik moet wel zeggen, ik ben echt niet gewend met openbaar vervoer te reizen(bussen enzo) dus ik praat standaard best hard, en ik heb ook wel is met een vriendin in de bus gezeten dat we zohard moesten lachen om iets (we waren heel druk/hyper enzo), dat er mensen in de bus zaten die ons eerst raar aankeken, maardaarna net zo hard mee lachten.. :')

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 21:49

lifaya schreef:
hmmmm... die snap ik niet helemaal, waarom doe je een ander iets aan waar jij zelf onder hebt geleden?

Nou omdat jij altijd van alle kanten stuk bent gemaakt en nou is terug wil pakken! Zie je eigenlijk best vaak hoor.. Kinderen die 'pesten' (als je zo kan noemen wat ik doe := ) zijn vroeger zelf gepest...
hierdoor wil ik het niet goed maken hoor! Maar na die tijd dat ik zo gepest ben, heb ik een hard korsje gekregen en een grote mond die ik vaak opzet :=

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-10 22:44

Meestal pesten kinderen omdat ze onzeker zijn ;) niet omdat ze zelf zijn gepest. En al maakte mensen mij aan alle kanten stuk, ik zou me nooit tot zo'n niveau verlagen :n ik kan me zo goed inbeelden hoe mensen zich voelen als ze gepest worden... Nee, ik pest dan helemaal niet. Ik heb wel eens afentoe een roddeltje gedaan op de middelbare school, maar meer ook niet. Als iemand mij nu met huid en haar zou uitschelden om niks kan ik niks beters bedenken dan medelij met die persoon hebben en volop negeren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 09:46

tsja ik ben 17 en heb op speciaal onderwijs gezeten elke dag met de bus (zolang ik op school werdt toegelaten) maar dat traject was gewoon berucht omdat anderen van school hartstikke aso doen-deden.
we zijn er vaker uitgezet maarja ik was 14 weer die leeftijd. later ging ik voor zitten maar de hele bus had er last van en ze konden alleen een grote bek geven.

ik ben ook erg gepest en nog steeds door mijn postuur ben altijd fors geweest , heb zelf ook erg gepest puur omdat ik stoer wou doen zodat ik niet gepest werdt.
ging bij de populaire staan puur om het te vermijden.

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 12:04

Ik moet zeggen dat het nieveau van de jeugd wel laag ligt vaak. En dat er grote verschillen zitten tussen het ene en andere kind. Maar lang leve het lage nieveau toch?? Die hebben we ook nodig, om het hogere niveau een beetje te ondersteunen in ondernemersschap enzo :D Het 1 kan niet zonder het ander.

Evengoed denk ik wel dat het vroeger (niet zo lang geleden), allemaal wat van beter kwaliteit leek te zijn. Ik was toen zelf natuurlijk ook jong, dus ik weet niet hoe betrouwbaar deze info is.

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 12:08

Kirstjuhh schreef:
lifaya schreef:

Nou omdat jij altijd van alle kanten stuk bent gemaakt en nou is terug wil pakken! Zie je eigenlijk best vaak hoor.. Kinderen die 'pesten' (als je zo kan noemen wat ik doe := ) zijn vroeger zelf gepest...
hierdoor wil ik het niet goed maken hoor! Maar na die tijd dat ik zo gepest ben, heb ik een hard korsje gekregen en een grote mond die ik vaak opzet :=

Je wil je toch niet verlagen tot het niveau van iemand anders pesten? Zegt veel over jezelf. Maar het feit dat je het zelf onderkent is een goede stap in de richting. Dus ik denk dat je binnenkort niet meer zal pesten.