Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
logisch toch
Stond 2-3 jaar terug bij de Asta in denhaag met een paar gasten en 1 die wou de uitsmijter neersteken omdat die hem niet binnen wou laten
Ik heb hem toen ook uitgescholden en ben weg gegaan... Dat soort kinderachtig gedrag.... en dat was een vent van 25 jaar ofzo he
Ik ben ook gepest en wantrouw 'de mens' ook, maar respect blijf ik behouden. Zoals ik al zei, ik heb respect voor iemand zolang die het ook voor mij heeft.
66996236 schreef:Kirstjuhh schreef:Ik ben vroeger onwijs gepest maar heb vanaf de 1e klas ook genoeg andere een vervelende tijd gebracht
mja beetje jammer, je weet wat een ander doormaakt en toch doe je het.. sorry heb ik geen goed woord voor
lifaya schreef:hmmmm... die snap ik niet helemaal, waarom doe je een ander iets aan waar jij zelf onder hebt geleden?
) zijn vroeger zelf gepest...
niet omdat ze zelf zijn gepest. En al maakte mensen mij aan alle kanten stuk, ik zou me nooit tot zo'n niveau verlagen
ik kan me zo goed inbeelden hoe mensen zich voelen als ze gepest worden... Nee, ik pest dan helemaal niet. Ik heb wel eens afentoe een roddeltje gedaan op de middelbare school, maar meer ook niet. Als iemand mij nu met huid en haar zou uitschelden om niks kan ik niks beters bedenken dan medelij met die persoon hebben en volop negeren.
Het 1 kan niet zonder het ander.Kirstjuhh schreef:lifaya schreef:hmmmm... die snap ik niet helemaal, waarom doe je een ander iets aan waar jij zelf onder hebt geleden?
Nou omdat jij altijd van alle kanten stuk bent gemaakt en nou is terug wil pakken! Zie je eigenlijk best vaak hoor.. Kinderen die 'pesten' (als je zo kan noemen wat ik doe) zijn vroeger zelf gepest...
hierdoor wil ik het niet goed maken hoor! Maar na die tijd dat ik zo gepest ben, heb ik een hard korsje gekregen en een grote mond die ik vaak opzet