Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MLoeser schreef:Gadverdamme. Dit is echt te bizar voor woordenJe zal je wel helemaal doodgeschrokken zijn
. Gaat het nu al beter? En wil je er nog wat mee doen? Aangifte, of de NS "tippen" over deze man o.i.d.?
Ezzzyy schreef:Gatverdamme!! En wat vreselijk voor je om mee te maken!
Heel veel succes met je presentatie
Linda_Bien schreef:Ooh dat is ZO verschrikkelijk naar!
Ik heb het ook een keer meegemaakt in de trein! Ik hoefde maar een kwartiertje en het was behoorlijk druk, dus was blijven staan in het tussengedeelte waar dus ook een ander (oud klein) mannetje in de hoek stond. Ik besteedde er geen aandacht aan, maar hoorde op een gegeven moment rare kreun/steungeluiden alsof hij het moeilijk had. Voordat ik door had wat hij zat te doen, liet hij een diepe zucht en haalde zijn hand uit zijn broek. Bleek dat hij met zijn hand via zijn broekzak met zijn *** zat te spelen!Ik was ZO kwaad, ben echt snel weggelopen, jezus wat denkt die gast wel niet.
Vinaba schreef:Meestal zijn zulke types gelukkig verder ongevaarlijk maar het lijkt me toch wel schrikken zeg!
Ik zou denk ook stomverbaasd zijn hoor haha. Het is ook gewoon zo vies he.. Had het eigk wel leuk gevonden als ineens de conducteur er naast stond.
Hinke schreef:WinSel schreef:Gadverdamme !!!!!!!!!
Zit echt met open mond nu, bah bah bah wat een wereld