Vieze vent in de trein

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Aurelle_

Re: Vieze vent in de trein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 17:40

Een psychopaat dat hoeft nou ook weer niet direct, maar een exhibitionist is het zeker!

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 18:30

iewl wat een viezee vent zeg :r
ik zou ook wegrennen en blij zij dat ie me niet tegenhield.
blehg dat wil je toch echt niet meemaken zeg! gatverdamme :r

Iris__Bennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 18:37

Aahh bah bah!! Echt te smerig voor woorden zeg :(

Ik zou echt niet weten wat ik zou doen, denk kei hard GADVERDAMME riepen ofzo ;) haha!

Animae

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 18:48

Ooh dat is ZO verschrikkelijk naar!

Ik heb het ook een keer meegemaakt in de trein! Ik hoefde maar een kwartiertje en het was behoorlijk druk, dus was blijven staan in het tussengedeelte waar dus ook een ander (oud klein) mannetje in de hoek stond. Ik besteedde er geen aandacht aan, maar hoorde op een gegeven moment rare kreun/steungeluiden alsof hij het moeilijk had. Voordat ik door had wat hij zat te doen, liet hij een diepe zucht en haalde zijn hand uit zijn broek. Bleek dat hij met zijn hand via zijn broekzak met zijn *** zat te spelen! :( Ik was ZO kwaad, ben echt snel weggelopen, jezus wat denkt die gast wel niet.

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 18:52

jeetje ben echt blij dat ik nog nooit zo iets heb voorgehad! Ik kan me echt niet voorstellen hoe ik zou reageren!

Nicky__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 19:01

aaawh ik weet ook echt niet hoe ik zou reageren als ik alleen was!

ik heb wel een keer zoiets gehad, de kroeg waar mijn vrienden en ik uitgaan zit naast een steeg, aan de zijkant van die steeg is 1 deur naar een huis.
op een gegeven moment, we hadden allemaal al wat op, besloten een vriendin en ik naar buiten te gaan om even een sigaretje te roken. we gingen in de steeg tegen de muur aan staan, en zien de deur eerst op een kier staan, niks verder bij gedacht. later kwam er een deur uit de opening, wij lachen natuurlijk. en op een gegeven moment kijken we weer en zien we die man naakt staan, wel half verscholen achter de deur, heel snel zn arm bewegen! dus wij beginnen IEEL IEEEEEL GATVER te roepen, en de ( vrouwlijke :d) bewaker komt eraan, zegt : nee he is hij nu al weer bezig, loopt op m af, en vlak voordat ze bij hem is gooit hij snel de deur dicht. dus wij natuurlijk vragen hoezo alweer? blijkt dat hij regelmatig daar staat, en de politie doet niks. in hoorn hebben we een plein, met aantal kroegjes eromheen, en er staan meestal 3 politie auto's voor het geval er rellen zijn, maar ze was er al vaker op af gegaan maar ze konden niks doen! op dat moment was het grappig, maar inderdaad als ik alleen was :P pfoeh

HuppeltjeZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 19:07

Ieuw!! :')
Veel gore dingen lees ik hiero! :')

Ezzzyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 19:18

Gatverdamme!! En wat vreselijk voor je om mee te maken!
Heel veel succes met je presentatie ;)

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 19:24

Toen ik 14 was, was ik gewoon aan het wandelen met de hond en ik liep voorbij een plein waar iemand juist met een vrachtwagen was gestopt om zand te storten, de man loopt naar de achterkant van zijn vrachtwagen en ik let er voor de rest gewoon niet op en wandel verder.
Dan hoorde ik iemand fluiten en ik kijk om staat de man daar met zijn broek af met zijn dingske te zwaaien, walgelijk gewoon.
Zijn mannen nu echt zo hopeloos?

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 20:56

Lauratje_88 schreef:
Zijn mannen nu echt zo hopeloos?

Gelukkig niet alle mannen maar sommige blijkbaar wel... _-:(

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-10 21:15

MLoeser schreef:
Gadverdamme. Dit is echt te bizar voor woorden :n Je zal je wel helemaal doodgeschrokken zijn :(:) . Gaat het nu al beter? En wil je er nog wat mee doen? Aangifte, of de NS "tippen" over deze man o.i.d.?

Tsja dan had ik dat meteen moeten doen, denk ik. Ik weet nu al niet meer hoe hij er uit zag nl. Ik zag alleen zijn geval en toen ben ik weggerend, heb zijn gezicht niet meer gezien, dus kan wel aangifte doen maar dat heeft weinig nut. Ben me inderdaad doodgeschrokken maar ik ga er toch niet vanuit dat zoiets weer gebeurd ;)

Ezzzyy schreef:
Gatverdamme!! En wat vreselijk voor je om mee te maken!
Heel veel succes met je presentatie ;)

Presentatie ging goed hoor ;) Denk er al niet meer aan. Hoewel ik vanmiddag wel even op utrecht rond keek of ik hem nog zag. Maar zou hem denk ik toch niet meer herkennen.

Toch wel schokkend dat er zoveel meisjes/ vrouwen hier zijn die hetzelfde hebben meegemaakt.. Komt het dus toch zo vaak voor?

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-10 21:16

Linda_Bien schreef:
Ooh dat is ZO verschrikkelijk naar!

Ik heb het ook een keer meegemaakt in de trein! Ik hoefde maar een kwartiertje en het was behoorlijk druk, dus was blijven staan in het tussengedeelte waar dus ook een ander (oud klein) mannetje in de hoek stond. Ik besteedde er geen aandacht aan, maar hoorde op een gegeven moment rare kreun/steungeluiden alsof hij het moeilijk had. Voordat ik door had wat hij zat te doen, liet hij een diepe zucht en haalde zijn hand uit zijn broek. Bleek dat hij met zijn hand via zijn broekzak met zijn *** zat te spelen! :( Ik was ZO kwaad, ben echt snel weggelopen, jezus wat denkt die gast wel niet.

Dat is ook vies! Maar deze jongen had dus gewoon zijn hele gereedschap uit zijn broek gehaald ;) Dat vind ik nog veel schokkender :P

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-10 21:19

Vinaba schreef:
Meestal zijn zulke types gelukkig verder ongevaarlijk maar het lijkt me toch wel schrikken zeg!

Ik zou denk ook stomverbaasd zijn hoor haha. Het is ook gewoon zo vies he.. Had het eigk wel leuk gevonden als ineens de conducteur er naast stond. :P

Ja inderdaad, dat had zomaar gekund. Maar vraag me af of zulke types echt helemaal ongevaarlijk zijn. Als hij zoiets doet, hoe groot is dan de stap om iemand echt aan te randen?

xxCyntxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 21:20

Hinke schreef:
WinSel schreef:
Gadverdamme !!!!!!!!!
Zit echt met open mond nu, bah bah bah wat een wereld

Ja echt he? Snap niet wat zo iemand mankeert. De conducteur had ik zo langs kunnen komen, bijv. en wat had hij dan gedaan? Echt een vieze smeerlap. Moet nu eigenlijk een presentatie voorbereiden maar kan me echt niet concentreren.

@cynt: vond het niet grappig maar heel erg schokkend...

nee dat snap ik ook helemaal!!
maar als je hem mischien had uitgelachen dan krijgt die een reactie die hij niet verwacht en raakt hij in de war..
Maar ik had precies gedaan wat jij hebt gedaan hoor!

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 21:34

Gadver wat lopen er toch gekken rond. _-:( Ik ben blij dat ik zoiets nog nooit heb meegemaakt. Bah bah!

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 22:07

denk dak hem opdat moment gigantisch met mijn tas voor zijn smoel had geslagen :') gewoon uit eerste reactie maar idd erg vervelend wel ff melden bij de ns whatever ook nu nog alst ff kan met signalement en trein tijd etc ;) mischien ben je niet de eerste of juist wel en dan kunnen dr nog meer volgen..

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 22:42

Oh whahahahahah sorry dat ik moet lachen maar toen ik het net las dacht ik echt wtf!? en zag ik het gelijk voor me (mijn hersens zijn heel visueel ingesteld, kan der ook niks aan doen).
Oh wat bizar zeg, en het is idd echt super smerig dat een vreemde dat in jou bij zijn doet en ook nog eens in zo'n openbaarde ruimte waar iedereen in en uit kan lopen, waar zou die gast gezeten hebben met zijn hoofd?

Ik heb gelukkig ook zoiets nog niet op deze manier meegemaakt (blij toe, hopelijk gaat dat ook niet gebeuren), maar heb wel ooit een zwerver opa gezien die zich aftrok bij een boom langs de busbaan, net waar mijn bus (helemaal vol) stil stond, dus de hele bus naar het raam en iedereen moest heel hard lachen, mar was ook verbaast.

En heb wel eenkeer een man gezien bij de bushalte die aan mij vertelde dat zijn vrouw in het ziekenhuis lag en hij miste bepaalde behoefte enz, en hij vroeg aan mij of ik een rustige plek wist waar hij zichzelf even kon bevredigen, ik had hem gelijk de weg gewezen naar een kiosk die de buurt vast beter kende, toen ging hij gelukkig ook gelijk weer weg.
Ik zag wel dat er aan de overkant van de weg een politie auto stond, dus ik dacht wel van als die raar gaat doen ren ik gelijk naar die agenten toe, maar gek genoeg was die man nog vrij beleefd.

Ik zou voortaan wel je stoel checken in de trein voordat je gaat zitten :D

Charissa_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 22:55

Gadveredame.... wat een walgelijk ventje :r ik zou denk ik ook schrikken maar miss wel zeggen van WTF DOE JIJ en dan weg rennen/ lopen

Vind het echt niet normaal... :n bah

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 17:46

Hier in de polder heeft een potloodventer wel eens pech gehad:
hij stond te leuteren toen er een mevrouw op een heel groot paard langs kwam.
Zij zei tegen die viezerik: jij trekt nu je broek op en loopt voor mijn paard uit naar het dichtstbijzijnde politiebureau anders laat ik mijn paard over je heen lopen. Zo gezegd zo gedaan.
Was echt sensationeel!
Heeft hier zelfs de krant gehaald :=

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 18:20

Iehllll dat lijkt me echt eng en smerig!
Gelukkig is het goed afgelopen.. Kan me voorstellen dat je niet wist wat je moest doen :(:)

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 18:23

Wat smerig!
Ben maar blij dat je het op tijd gemerkt hebt. :(:)

xMelissaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 18:23

ahh gatver!
echt smerig

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 18:26

Ik zou er naar kijken dan zeggen; "Goh, is dat nou alles?". En hem dan keihard in zijn gezicht uitgelachen en weglopen :')

Maar ik ben wat dat betreft redelijk lomp en floep alles er zo uit haha. Ik snap wel dat je het schrikken vond!

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 18:31

gadver wat een idioten lopen er toch op deze aardbol rond

*zit ondertussen na te denken of ze ooit nog in de trein gaat zitten nu ze weet wat er op die stoeltjes gebeurt :') *

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-10 18:43

geerke schreef:
gatver :( ....hij vond je zeker leuk :D

Over het algemeen denk ik dan "Vers vlees!!* en pak dan me zakmes.
Maar ik val dan ook niet op jongens.
:P