Whahahahaaa.... Ow Noor wat kan jij toch geweldig schrijven!! Echt.. je zou een boek moeten schrijven van al dit soort gebeurtenissen!! Ik zou het kopen in elk geval!!
Probeer het eens met koffiedik en zeep!! 'k weet niet zeker of het ook hiervoor helpt, maar weet wel dat je heel veel onmogelijke rotzooi (hoeventeer en smeer van bijvoorbeeld een fietsketting of een auto ofzo) van je handen af krijgt door koffiedrap uit het filter te halen te mengen met gewone normale zeep en dat lekker door je handen heen te smeren! 'k vrees dat je handen door dat spulletje gewoon pigment aan hebben gemaakt en dat 't moet slijten, maar het is het proberen waard toch?! hihi...
Miss_Blimm
Geplaatst: 28-03-10 19:42
Hej joh, dat je zwanger bent! Hoe cool! Hoeveel weken nu dan? Ik hoef nog maar 4 weken en dan.... is het zover als het goed is.
Maareh idd niet in de zon! Hahaha, goed geschreven! Heb zelf trouwens van de week wel 2 x een uurtje in de ochtendzon gezeten, had gelijk al een beeeeetje kleur. Suc6 met de zwangerschap geniet ervan, het gaat heel snel voorbij.
Ps. Heb je hyves? Heb een oproepje op mijn hyves staan voor Oud-Manege Wilten mensen... pb me maar als je het leuk lijkt.