Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
blue_kim schreef:ze kunnen je toch neit zomaar naar huis sturen terwijl het helemaal niet goed met je gaat?
Cayenne schreef:Pfff, nou daar ben je ook klaar mee! Lekker beleid is dat inderdaad
Denk je zelf dat het verhuizen zin heeft? Je bent de afgelopen jaren al zovaak verhuisd.. Ik denk dat een vast plekje handiger is.
Hoe is het nu geregeld met de medicatie?
slimmerik schreef:Lonneke, ik zie dat je weer even online bent. Voel je je al wat beter?
geerke schreef:kun je niet bij je ouders even in huis?
Ik kan mij niet voorstellen dat ze dat nog niet gevraagt hebben..ik heb zelf geen kinderen maar voor je kinderen ga je toch door het vuur?
Ook al zijn ze over de dertig?
holly schreef:He Lonneke, dat is lang geleden joh! Wat gezellig dat je weer komt beppen.
Als je realistisch bent Lonneke zijn de mensen die je kent in schiedam ook echt vrienden te noemen?
Kijk, je wilt naar schiedam omdat je daar mensen kent, maar als er met deze mensen geen vriendschap is (voor een koppie thee enzo), dan zou het nog best wel eens tegen kunnen vallen. Ik bedoel, dat het in jouw gedachten mooier is dan in werkelijkheid.
Of je nu in pijnacker, schiedam of timboektoe woont, je zal toch altijd je zelf moeten kunnen vermaken de gehele dag. Je kunt niet verwachten dat andere mensen jou gaan bezig houden.
Stel jezelf deze vraag eens: als er nu zowel in schiedam als nu in pijnacker helemaal niemand is om mee te babbelen, koffie leuten, telefoneren, computeren etc. Zou je dan nog steeds willen verhuizen naar schiedam en zoja waarom?
Heb je geen leuke hobby's Lonneke, of een sport? Om jezelf lekker mee te kunnen vermaken.
Als het zonnetje schijnt lekker op het fietsje springen, stukje toeren en misschien bij een vriendin even een bakje koffie doen.
Doe je leuke dingen dagelijks?