Ingmar_ schreef:Geen drank? Op een eindexamenfeest? Wow.. Bij ons wel hoor
Bij ons ook gelukkig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fleur_Laura schreef:ik ga deze misschien bestellenhttp://www.suitsyouwell.com/jd0616-kort ... 0792474e39
(bij ons komt iedereen trouwens in een korte jurk)
Bierfiets mag bij ons niet meer sinds 2 jaar geledenwas teveel uit de hand gelopen en iedereen kwam al dronken aan.
Ik weet nog niet wat voor vervoersmiddel ik kom, ik ken niemand met een leuke auto
Celiien schreef:Haha wij willen misschien ook een limo, maar hoe hebben jullie dat geregeld?
Ik heb er echt zin in, en hierszo ook alcohol hoor! Maar er mag niet mee gegooid wordenwat jammer..... XD
Celiien schreef:Haha wij willen misschien ook een limo, maar hoe hebben jullie dat geregeld?
Ik heb er echt zin in, en hierszo ook alcohol hoor! Maar er mag niet mee gegooid wordenwat jammer..... XD
RoosG schreef:Wow wat gaat dit snel ineens
Een pak vind ik wel heel stoer hoor! voor een meisje.
Zou ik echt wel vet vinden.
Een limo is idd vrij standaard, maar als je verder niets tot je beschikking hebt, waarom niet?
Een helicopter wouden wij ook, maar dit mag helaas niet van school, dat is nou jammer. Maar goed, niets aan te doen.
Ik wil graag foto's zien van de gala's.
O, en mijn gala kost 30 euro, dus een tientje vind ik niet veel hoor!
michellee73 schreef:Limousine is hier helemaal niet meer orgineel, iedereen vind dat juist dom als je dat hier doet omdat zoovele mensen dat al doen..