NEE..Niet mijn haar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Farfalla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 12:01

Ajee, wat erg! Ik hoop echt dat de kapper er nog iet van kan maken voor je! De tranen schieten al bijna in mn ogen als ik er alleen al aan denk, en jou gebeurt het echt.

En niet om je de moed te ontnemen, maar volgend mij moeten bij extensions je haren een minimale lengte (hoelang weet ik niet precies, maar dacht +-25 cm) hebben, anders zakken ze er weer uit...

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 12:01

Ach wat verschrikkelijk sneu, ik zou toch naar een kapper gaan om advies te vragen. Niet toevallig bevriende kappers of iemand op bokt die met je mee kan denken hierover.

Heb tot mijn schaamte toen ik klein was ook een keer kappertje gespeeld en mijn buurmeisje die al kort haar had, op mijn manier wat "uitgedund" en inplaats van in de lucht knippen echt geknipt... Pas jaren later hoorde ik dat ze natuurlijk bij de kapper zijn uitgekomen om het leed te herstellen. Die dacht dat mama een poging gedaan had om geld te besparen :+ :D
Laatst bijgewerkt door fargo op 22-03-10 12:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Nicje87

Re: NEE..Niet mijn haar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 12:07

Ben net te laat om de voor foto te zien...
Echt erg! Maar over heeeeeeel wat jaar kan je er wel om lachen denk ik....

Ik zou ook even naar de kapper gaan, misschien hebben zij goede adviezen....

Toch ben ik stiekem wel benieuwd naar een na foto...

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 12:08

Jammer dat de foto's weer weg zijn ;)

Mijn broer heeft zo ooit een pop van mij toegetakeld.
En dat was al een drama ;)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 12:08

Ik zou toch ook even naar de kapper gaan en kijken wat hij er nog van maken kan.
Verder een goed gesprek met je neefje, en vooral zijn ouders, en ze op zijn minst laten opdraaien voor de kosten van de kapper, en eventuele extensions.

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 12:09

Ik heb toestraks de foto's gezien en je hebt net zo'n dikke bos haar als mij en ik moet er niet aan denken om mijn haar kwijt te zijn.

Ik ben benieuwd wat je met je haar nu gaat doen.

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 12:09

Arme TS!!

Zo erg!
Zou er ook om liggen janken hoor!

Sterkte!

V_lalala

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 12:11

Ooo het zal je maar overkomen

Marrke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 12:12

Ooh, wat erg! Het idee alleen al... Als mijn neefje dat zou doen zou ik hem echt kunnen wurgen.. :=
Heel veel succes d'r mee, hopelijk kan de kapper er nog wat moois van maken! :(:)

Ibalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 12:15

Het lijk me vreselijk dat er zoiets met je haar gebeurd.

MIjn dochtertje knipte vlak voor het einde van de kerstvakantie 2008 (ze was toen bijna 5)haar staartjes eraf.
Ook ik kwam bij de kapper terecht met haar en ze kwam daar weg met een prachtig laagjes kapsel. Ze vond het zelf ook prachtig en als we weer naar de kapper gaan wil ze nog steeds een "rondjeskapsel"

Gewoon even naar een goede kapper gaan en vragen wat ze er mee kunnen. Je zult verbaasd staan.
Sterkte ermee!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 12:15

Wat vreselijk zeg.

Hoe haalt dat joch het in zijn hoofd???

Ik zou op de kosten van zijn ouders , de kapper het proberen te laten opkalefateren, met extensions of net wat er nodig is.

De ouders zijn er wss gewoon voor verzekerd.

NLieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 12:16

Oh jeetje :oo Dat is wel echt heel erg!
Ik zou ook heel boos en verdrietig zijn ja.
Ik hoop voor je dat de kapper er nog iets aan kan doen! Heel veel succes ermee :(:)

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 12:17

Je zou zo'n haarstukje kunnen nemen zoals bijvoorbeeld Amanda in de gouden kooi (dat kan echt heel mooi en zie je niets van), als je dat tenminste gezien hebt, en dat zou inderdaad misschien wel door een aansprakelijkheidsverzekering vergoed kunnen worden.
Vreselijk trouwens, zou ook woest zijn, vind 6 ook best oud om zo'n (poedersuiker)geintje uit te halen hoor...

*edit; hier kun je dat laten doen; http://www.hair4you.nl/h4y-haarwerk-haa ... tatie.html

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 12:24

meid, wat verschrikkelijk :(:) , ik zou ook niet al te vriendelijk gebleven zijn
kom nou, kind van 6 is echt zo dom niet meer en heeft al twee a 3 regels overtreden wat mij betreft
schaar pakken mag niet, knippen mag niet en wat deed hij bij jou op de slaapkamer?

hopelijk kan de kapper er nog iets van maken, zo kort als het nu is op sommige plaatsen kan het echt wel even duren
mijn oudste dochter heeft mijn jongste dochter ook eens toegetakkeld
ze had al een kort koppie maar het werd nu erg kort
jongste stemde wel in met het hele verhaal maar ik natuurlijk niet en dat met zo'n klein prut kinderschaartje
beide waren wel een stuk jonger als jou neefje , iets van 4 en 2 jaar

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 12:26

TS als je het daar laat doen kom je daarna maar bij mij een bakkie koffie halen, ik woon daar niet ver vanaf

Pepper1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 12:26

TS dit is om te janken!
Ga naar de kapper en laat op kosten van moeders haarstukken aanbrengen!
(zo zou ik het tenminste aanpakken)
Succes en kop op!

noordje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 12:32

Het valt nog mee dat ie niet in je hoofd heeft geknipt.
Ik zou helemaal uit m'n dak gegaan zijn.
Het is idd niet het einde van de wereld,maar wel een persoonlijk drama.Kan me voorstellen dat je bij tijd en wijle even in janken uitbarst.
Succes en sterkte!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 12:33

Jemig wat sneu meid.
Maar gelukkig was het alleen maar je haar en niet je oor of iets dergelijks...
Maar dikke knuffel voor jou :(:)
En idd op kosten van moeders naar de kapper gaan!! Kom nou dit hoort dat kind gewoon niet te doen :n

Delaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 12:34

Jeetje wat erg, ik kan me heel goed voorstellen dat je boos en verdrietig bent! :(:)
Ik zou toch naar de kapper gaan en als die er niks van kan maken desnoods gelijk laten scheren, het is tegenwoordig niet gek meer om als vrouw kort haar te hebben en bij veel mensen staat dat toch ook leuk. Op deze manier kan het ook weer mooi gelijk aangroeien.
(moeder van mijn oppaskindje heeft het zelf afgeschoren omdat ze gek werd van haar lange haar en het stond haar zo goed!)

Desperado_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 12:42

Ik ben kapster.. ik zou je best wel willen helpen maar dan heb ik toch echt een foto nodig..

Ik zou het vreselijk vinden, toen ik mijn permanent zetten ging ik al huilen, vreselijk, dus van jou ken ik het me helemaal voorstellen! :(:)

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 12:46

_JL_ schreef:
wat erg... ben zelf ook ongeloofelijk gek op mijn lang haar en kan me wel inbeelden hoe slecht je je nu voelt...
maar weg is helaas weg,
ik zou naar de kapper gaan en vragen hoe ze het kan oplossen,
misschien kan ze met extensions ervoor zorgen dat het er weer mooi uitziet?

Inderdaad, misschien dat extensions iets kunnen doen? Maar als het echt op die plekken tot op je hoofdhuid is afgeknipt, dan kan je daar ook geen extensions plaatsen...

Toch naar de kapper gaan, misschien hebben zij een optie voor je.

Wel ontzetten kl*te zeg!!

Bellona_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 12:47

Pfff, dat is wel heel kl*te! Ik zou ook even naar de kapper gaan, je hoeft niet gelijk iets er af te laten knippen maar je kan bijv. naar de kapper gaan om deskundig advies te vragen.

Ik zat zomaar te denken, is het geen mogelijkheid dat je extensions neemt en de kosten kan verhalen op de verzekering van de ouders van dat knulletje? ;)

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 12:52

O echt..... mijn haar is verknipt nu vind ik zelf, en ik baaaal al als een stekker terwijl het nog te behappen is..

Zou er niet aan moeten denken om op deze manier mijn haar te moeten verliezen...

heb geen foto's gezien, maar het zal er wel uitzien of de ratten eraan geknaagd hebben.. Zou ook even met mama van kindje om de tafel gaan zitten voor een oplossing

Heeeeeeel veel sterkte in elk geval!!

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-10 13:01

Ik zal vanmiddag maar een foto maken van hoe het nu is
Misschien hebben jullie leuke ideeen
Vergt alleen even wat doorzettingsvermogen want wil er eigenlijk niet naar kijken

Sjonge ik wist niet dat je zulke moodswings kon hebben
Het ene moment denk ik ach het is maar haar en het groeit wel terug en het andere moment bedenk ik me hoelang ik voor mijn haar gespaard heb

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 13:05

Desperado_ schreef:
Ik ben kapster.. ik zou je best wel willen helpen maar dan heb ik toch echt een foto nodig..

Ik zou het vreselijk vinden, toen ik mijn permanent zetten ging ik al huilen, vreselijk, dus van jou ken ik het me helemaal voorstellen! :(:)

Kijk, hier zou je toch iets mee moeten kunnen, wat een lief aanbod!