Lange vrouwen, hoge hakken?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kitty_luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 23:07

ik ben zelf maar 1.58 :P dus ik heb niet zo veel last er van dat ik lang lijk met hakken haha !!
maar ik loop zelf het liefst gewoon op me gympen t liefst nog gewoon me nikes..
maar als lange meiden hakken dragen tsja moeten hun weten als hun dat lekker vinden lopen !
ik loop zelf ook wel eens op hakken maar ook niet hele dagen of heel vaak,, ik ken er amper op lopen
me voeten gaan snel pijn doen.. en ben toch bijna elke dag bij de paarden ! :P

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 23:08

Zelf ben ik ongeveer 1.78, draag weinig hakken. Mede omdat ik me er niet fijn bij voel als ik zo enorm uitsteek vergeleken bij de rest zeg maar. Maar vind het ook niet echt fijn om de hele dag op te lopen.
Afgelopen zaterdag vierde ik mijn 18e verjaardag en toen had ik gewoon hakken aan van 8 cm :j. Niks mis mee, af en toe vind ik het hartstikke leuk maar niet te vaak.

Pannie

Re: Lange vrouwen, hoge hakken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 23:29

Wat ik me dan toch af vraag is welke maat schoenen de grote dames hier dan hebben. En nog belangrijker, waar koop je ze :D ik heb altijd de grootste moeite om schoenen te vinden voor mijn voeten! (maat 42..)

manonlalala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-10 23:43

Ik heb maar 37/38, niet heel groot dus..

kissielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 23:47

Ik ben 1:83 ik draag geen hakken... juist omdat ik zolang ben en het idee heb dat ik over iedereen heen kijk.. Maar ik vind hakken wel super gaaf! Het maakt je echt super vrouwelijk, dus als je je er goed bij voelt moet je ze zeker dragen :)

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 23:56

Ondanks mijn 1.76m draag ik wel hakken als ik daar zin in heb. Aan anderen stoor ik me niet zo wat dit betreft; als ze een probleem hebben moeten ze daar lekker aan gaan werken :D

Mijn man is trouwens 1.92m, dat verandert de insteek misschien :)

Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 23:58

Ik ben ook redelijk groot, 17 jaar en +/- 1.75m maar ik hou van hakken. Hoe hoger hoe beter. :D Dus ondanks mijn lengte kan ik het niet laten om ze aan te doen haha! Mijn vriend is dan gelukkig nog nét wat groter dan ik!

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 00:26

ik heb schoenmaat 41, dus heb in Nederland wel kans op leuke schoenen. In Spanje kan ik geen fatsoenlijk passende schoen vinden :n dus ik ga 2 keer per jaar naar NL om o.a. schoenen te kopen :')

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 00:34

Hmm nu ik al deze enthousiaste reacties lees denk ik; toch eens die hakken aantrekken. :D
Ik heb wel een paar pumps voor kerst, maar dat is maar 4 cm ofzo. Niet echt hoog, had ze trouwens ook met nieuwjaar aan. Dan voelde ik me ook niet zo groot, maar mijn vriendje is al snel kleiner dan mij als ik echte hoge aan doe.

Ach, misschien toch maar ooit doen. O:)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 09:49

Ik heb ook schoenmaat 41 en dat is meestal geen probleem. Mijn moeder heeft 42 en die heeft wel meer problemen met leuke schoenen vinden dan mij.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 11:28

Ik ben 1.83m en draag gerust hakken van 9cm. Ik vind het mooi, in combi met een kort rokje lijkt het net of je benen 2 meter zijn :D

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 11:35

dit stimuleert mij om mijn mooie pumps meer te dragen :).
Ik koop zovaak mooie hakken, maar ik durf ze nooit veel aan te doen omdat ik veel kleine vriendinnen heb en dan steek ik er met mijn hakken nog eens extra bovenuit.
ik ben 1.78 maar veel van mijn vriendinnen komen niet boven 1.65

Als ik alleen over straat loop met hakken, heb ik er minder problemen mee :).

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 11:41

Ik ben rond de 1.78 maar draag ook gewoon hakken, zal mij een worst wezen als ik boven iedereen uitkom :)). Daar zijn ze veel te mooi voor!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 11:50

ben 1.70m, en draag nooit hakken want dan wordt ik ook echt lang (vergeleken bij alle italianen hè, in nederland zou het wel kunnen denk ik :P ). misschien dat ik het zou dragen naar een diner maar om te winkelen of te dansen, hmm nee. :D

*edit: nu ik er over denk, eigenlijk zou ik eens naar de bar hier moeten gaan 's avonds met hakken. lache. :D
Laatst bijgewerkt door Loose op 23-03-10 11:52, in het totaal 1 keer bewerkt

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 11:51

Ik ben ook 1.78 en draag ook gewoon hakken. Vind het super mooi uitzien en dat vinden andere vaak ook :D
Mijn schoenmaat is 39/40 dus er zijn altijd wel schoenen te vinden.

abdcefblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 11:55

Ik vind lange vrouwen mooi. Ik zou een moord begaan voor twintig centimeter erbij, haha. Ik ben klein, 1.57, en krijg regelmatig opmerkingen van "waarom loop je nooit op hakken? Dan ben je wat groter." Voel me dan zo klote.. Hakken moet je dragen omdat het mooi staat, bij je past enzo. Nu heb ik 't probleem dat het me wel mooi staat maar niet bij me past, haha.
Dus, als je van hakken houdt, lekker dragen die hap!

Edit: Ik moet toegeven dat ik het bij sommige meisjes niet zo mooi vind. Er loopt op school een meisje dat zonder hakken al rond de 1.90 zit, en er gewoon minimaal 10 cm hakken bij draagt. Dan voel ik me een midget. :+

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 11:57

Ik krijg in het buitenland altijd juist veel aandacht omdat ik zo lang ben. De mannen in frankrijk en spanje kicken volgens mij op lange vrouwen :+

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 12:02

Hier nog iemand 1.82 meter lang.
Voel mij ook altijd ongemakkelijk met hoge hakken.
Heb wel "normale" zwarte laarzen met een gemiddeld hakje.

Ik heb nu deze schoenen gekocht:
http://www.invito.com/Shop/Product.aspx ... d=&colour=

ppf... ben er nog niet over uit of ik ze moet houden!
(en dan ben ik inderdaad langer dan mijn vriend)

Lange benen ja, mooi en er wordt met jurkjes/rokjes naar je benen gegluurd, maar je staat wel in de kijkerd!
Laatst bijgewerkt door Hannanas op 23-03-10 12:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 12:03

volgensmij is dat ook wel zo hoor, dat ze dr op kicken. :D ziet hier ook vaak mannen met langere vrouwen enzo. :P
ik laatst ook bij mn vriendje thuis waren er mensen die ik nog nooit had ontmoet en we zaten de hele tijd zo aan tafel, en toen stonden we dus allemaal op. en ineens al die vrienden zo: woooooooow, verdorie jij bent lang! :wow: haha maar meestal zijn de mannen nog wel n stukje langer dan mij hoor. :P maar t lijkt me gewoon niet fijn om én boven de mannen én boven de vrouwen uit te steken.
oja of laatst bij een winkel zo'n oud mannetje: jij bent groot geworden! :')

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 12:04

#Ymke# schreef:
Ik krijg in het buitenland altijd juist veel aandacht omdat ik zo lang ben. De mannen in frankrijk en spanje kicken volgens mij op lange vrouwen :+

Volgensmij ook }:0

nikitabanana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 12:05

ik ben ook 1.80m en ik draag ook gewoon hakken..
alleen niet super hoge hakken..

zoals pumps etc. heb ik ook wel, is toch stoer 8-)

je moet gewoon dragen wat je mooi en leuk en goed bij voelt! en wat een ander dr van vind moet je soms lak aan hebben!

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 12:13

Ik heb maat 41(/42) en kan opzich redelijk makkelijk schoenen vinden. Soms hebben ze pumps die maar tot 41 gaan en die ik niet pas, maar over het algemeen kan ik gewoon in de standaard winkels schoenen kopen :j

manonlalala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-10 15:30

#Ymke# schreef:

Ja in het buitenland is dat echt heel erg!
Lange vrouwen zijn in sommige landen net een bezienswaardigheid :') (dan nog blond haar, blauwe ogen et voilá)

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 15:41

Ik draag met mijn 1.80 ook geen hakken.. Steek nu al boven iedereen uit en dat vind ik gewoon heel vervelend (ben 16)

sibond

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 16:53

ik ben bijna 1.85 en draag regelmatig hakken..
heb zelfs geen winterlaarzen zonder hakken, hoogte varieert van 6 tot 9 cm. en vind het niet vervelend om boven veel mensen uit te steken, doe ik namelijk zonder hakken ook wel ;)

heb trouwens mt. 40