Maar er moet wel een vervolg op komen imo

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yamcha schreef:Ik ben je onderschrift niet vergeten
Maar er moet wel een vervolg op komen imo
shilady schreef:Ze willen iets wat alleen van hun en hun partner is; Partner kan jouw ook verlaten...
- ze willen iemand die altijd van ze zou houden; Hoeveel kinderen kunnen niet met hun ouders door 1 deur?- ze willen niet alleen/ eenzaam zijn; Heb in een zorgcentrum gewerkt en veel ouderen zien hn kinderen niet.
- ze willen aandacht hebben van hun kind; mn tantes zoontje chilt heel de dag met zn vrienden is 8 jr- ze willen een levensdoel hebben; Tja als je verder geen ambities heb kwa werk en veel riezen oke ...
- ze houden van kinderen en willen er zelf één; Maar jouw kind kan ook een draak worden integenstelling tot die van vriendin- ze willen hun kind iets laten verwezenlijken wat ze zelf niet konden bereiken; Mijn vader hoopt nog steeds dat ik profvoetbalster word
- ze denken er niet over na en nemen er één omdat het erbij hoort. Idd niet de juiste reden
Citaat:Ze willen iets wat alleen van hun en hun partner is;
Citaat:- ze willen iemand die altijd van ze zou houden;
Citaat:- ze willen niet alleen/ eenzaam zijn;
Citaat:- ze willen aandacht hebben van hun kind;
Citaat:- ze willen een levensdoel hebben;
Citaat:- ze houden van kinderen en willen er zelf één;
Citaat:- ze willen hun kind iets laten verwezenlijken wat ze zelf niet konden bereiken;
Citaat:- ze denken er niet over na en nemen er één omdat het erbij hoort.
pmarena schreef:Ach , het is natuurlijk wel een leuk avontuur om dat eens mee te maken , dat hele traject van kinderen. Het is best een grappige uitdaging in je leven om op te pakken natuurlijk , een stukje levenservaring zelf proeven hoe dat dat nu is om na het rondje als kind zijnde , ook eens dat rondje als ouder te doen
Op zich als je op je 20e begint aan een kind , ben je er op je 40e weer "vanaf" en kun je weer andere stukjes van "het leven" gaan ervaren , bvb. alles opzij gooien en een camping in Frankrijk beginnen ofzoIk denk dat dat het voor veel mensen ook voor een groot deel is : gewoon dat stukje van "het leven" mee willen beleven
Gimmick11 schreef:pmarena schreef:Ach , het is natuurlijk wel een leuk avontuur om dat eens mee te maken , dat hele traject van kinderen. Het is best een grappige uitdaging in je leven om op te pakken natuurlijk , een stukje levenservaring zelf proeven hoe dat dat nu is om na het rondje als kind zijnde , ook eens dat rondje als ouder te doen
Op zich als je op je 20e begint aan een kind , ben je er op je 40e weer "vanaf" en kun je weer andere stukjes van "het leven" gaan ervaren , bvb. alles opzij gooien en een camping in Frankrijk beginnen ofzoIk denk dat dat het voor veel mensen ook voor een groot deel is : gewoon dat stukje van "het leven" mee willen beleven
Nou, áls dat de redenen zijn om aan een kind te beginnen, ben je al niet goed bezig denk ik...
Blue_Eyes schreef:Yamcha schreef:Nou, mijn nederige excuses dan, dan heb ik Lame fout verbeterd. Verslechterd dus. Ik schaam mij diep
Hahaha, nou, zo erg is het ook weer niet
marie83 schreef:Ik zou graag kinderen willen, om ze bepaalde ideeen en normen en waarden mee te kunnen geven waar ik achter sta.
Dit zou mijn manier zijn om iets goeds op de wereld achter te laten. Aan de ene kant is het beter voor de aarde als er minder mensen op wonen, maar als ik om die reden geen kinderen neem, en mensen die niets om de aarde geven wel, gaat deze er nog harder op achteruit. Verder zou ik het natuurlijk mooi vinden ze zien op te groeien, en er misschien dingen van mezelf en partner in terug te kunnen zien.
pmarena schreef:Ach , het is natuurlijk wel een leuk avontuur om dat eens mee te maken , dat hele traject van kinderen. Het is best een grappige uitdaging in je leven om op te pakken natuurlijk , een stukje levenservaring zelf proeven hoe dat dat nu is om na het rondje als kind zijnde , ook eens dat rondje als ouder te doen