Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FloortjeS schreef:Ik blijf me op Bokt steeds weer verbazen wat mensen allemaal (privezaken) op een forum plaatsen.
Persoonlijk zou ik nooit dit soort berichten plaatsen. Ligt het aan mij of is internet echt een tweede wereld waar mensen in leven?
Ik heb aan mijn echte leven genoeg. En berichten zoals die van de TS zal ik zelf nooit wereldkundig maken.
Ik ben en blijf verbaasd hier op Bokt.
FloortjeS schreef:Ik blijf me op Bokt steeds weer verbazen wat mensen allemaal (privezaken) op een forum plaatsen.
Persoonlijk zou ik nooit dit soort berichten plaatsen. Ligt het aan mij of is internet echt een tweede wereld waar mensen in leven?
Ik heb aan mijn echte leven genoeg. En berichten zoals die van de TS zal ik zelf nooit wereldkundig maken.
Mindfields schreef:FloortjeS schreef:Ik blijf me op Bokt steeds weer verbazen wat mensen allemaal (privezaken) op een forum plaatsen.
Haha nou als je wat verder gaat kijken hier op Bokt dan kom je wel ergere topics tegen hoor van mensen over wel wat ernstigere onderwerpen dan een ochtend als die van mij. Vind het maar een rare opmerking eigenlijk!
Stiekem vermoed ik een schaduwaccount eigenlijk.
Sodera schreef:Floortjes: Maar wat vind je dan zo privé ofzo??
Kijk dat je dingen over familie die duidelijk herkenbaar zijn of je huis zodat iedereen je terug kan vinden te ver vind gaan: helemaal gelijk.
Dit is gewoon een bijna-moeder die even haar "frustratie" moet uiten over haar verschrikkelijke morgen...
FloortjeS schreef:Waarom deel je dit soort dingen met honderden mensen die je helemaal niet kent?
Wat heeft het voor toegevoegde waarde?
FloortjeS schreef:Waarom deel je dit soort dingen met honderden mensen die je helemaal niet kent?
Wat heeft het voor toegevoegde waarde?
aerdenhout1 schreef:Maar FloortjeS....( en nu gaan we natuurlijk helemaal off topic) je kan me toch niet vertellen dat je niet een bepaald beeld krijgt als je het verslag leest van TS??
Ik wel n.l! En ik kan er smakelijk om lachen.
Als ze nu zou vertellen dat haar man/vriend niet goed was in bed, niet voldoende geld inbracht,het huishouden niet goed deed, of weet ik wat..tja om dat nu wereldwijd bekend te maken, maar dit is toch gewoon leuk!