Net in de bus, deed ie het niet!! Kwam er te staan; onvoldoende saldo -0,98

Kon ik alnsog een kaartje kopen, 1,60 voor iets meer dan een km

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Juud87 schreef:@furious: Weet de buschauffeur veel..
Maar volgens mij kan je idd dan wel nog met korting reizen dan. Is in principe gewoon je ovkaart (de oude grote kaart dus) met een strippenkaart. Moet je neem ik aan wel je ovchip laten zien. Anders kan elke idioot een roze kaart kopen (daar reken ik mijzelf ook bij want heb ook ruim een maand op een roze strippenkaart gereisd terwijl mijn ovding weg was, had wel voor de zekerheid de blauwe ook bij me). Duur grapje trouwens..
Dus als je een weekov hebt kan je in het weekend met de strippen reizen, en andersom.
@vivalavida: Ik denk dat er op die site van ovstudentenchip wel een lijstje zal staan. Anders gaan we met zn allen dat ding stalken tot ze gek worden
skipperfan schreef:Ik moet echt even mijn verhaal kwijt...
Ik heb mijn ov-chipkaart nu al meer dan een jaar en had er nooit problemen mee, tot een paar weken geleden. Bij het inchecken kreeg ik een foutmelding met 'pas is ongeldig'. Ik ben toen naar het loket gelopen en zij hebben mij verteld dat ik mijn kaart op moest sturen voor reparatie, ik kreeg toen een tijdelijke ov-chipkaart. Totdat ik ineens afgelopen dinsdag niet meer met die tijdelijk ov-chip kon reizen. Ik kreeg dus een conducteur op mijn dak dat die kaart niet geldig was. Thuis aangekomen, gelijk de klantenservice gebeld en die vertelden me dat mijn ov-chipkaart wel is aangekomen, maar dat ze het vernietigd hebben!Dus ik helemaal verontwaardigd, omdat ik in de veronderstelling was dat ze mijn kaart zouden repareren. Ik zou dan een nieuwe aan moeten vragen en dat zou dan ongeveer 3 weken duren. En nee.. ze konden ook geen andere tijdelijke kaart verstrekken. Ze vertelden me dat ik dan maar tijdelijk moest betalen voor het reizen. (Afijn.. elke dag heen en weer van Spijkenisse naar Breda, gaat me zo'n 100 euro per week kosten.)
Nou ik hoop maar dat ik het ergens kan declareren...
zap schreef:Mijn zus krijgt heel vaak een foutmelding bij in/uitchecken in de bus, terwijl bij controle in de trein er nooit iets aan de hand is. Ging ze daarnet online kijken en was er 4 euro afgeschreven.
Olga88 schreef:Nu is 't helemaal mooi..
Krijg ik vandaag een boete van 65 euro omdat mijn kaart het niet deed in de trein (30 euro kaartje en 35 euro boete). Echt zo belachelijk dit.. Iemand 'n idee wat ik hier aan kan doen!? Of mag ik weer een uur aan de lijn wachten..
Olga88 schreef:Nu is 't helemaal mooi..
Krijg ik vandaag een boete van 65 euro omdat mijn kaart het niet deed in de trein (30 euro kaartje en 35 euro boete). Echt zo belachelijk dit.. Iemand 'n idee wat ik hier aan kan doen!? Of mag ik weer een uur aan de lijn wachten..