Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JackenJill schreef:Ik vind dat je het echt heel leuk hebt omschreven. En ik ga er vanuit dat, ook al is je zoontje niet de makkelijkste, je heus niet alleen maar van dit soort dagen hebt. Het lijkt wel alsof je nooit even mag 'klagen' over de opvoeding en de zorg over je kind(eren). Ik heb een dochtertje van bijna 2, hartstikke lief en enórm onder de indruk als ik heel boos doe (wat dus ook zelden nodig is). Maar dat neemt niet weg dat ze soms dagen heeft dat ze eens niet zo makkelijk is en ik aan het eind van de dag helemaal op ben. En dat mogen mensen ook best weten! Ik laat het ook weten als het een geweldige dag was, en gelukkig zijn die dagen er vaker..
Heel goed dat er iemand langs komt om je te helpen, ik heb echt veel respect voor je dat je 2 jonge kinderen in je eentje probeert op te voeden!
Elma_ schreef:Ik denk altijd maar zo.. in amerika woont octopus mummy, die heeft 15 (!!!) kinderen... Als ik weer eens met shampoo nog in mn haar naar boven ren om mila haar speentje te geven denk ik aan haar...
Elma_ schreef:bedankt!
het is ook heel erg zwaar, maar je krijgt er ook iets heel erg moois voor terug! En ik vind best dat mamas zo af en toe eens even lekker mogen klagen!
Beauty26 schreef:allereest wat een leuk ventje zeg zo op de foto...Maar ik doe het je niet na 2 kids opvoeden, ben 24 maar moet der niet aan denken, ik pas nu nog wel eens op, maar ben blij als ik naar huis terug kan...