ik mag nog niet stemmen maar ik heb die test toch gedaan; CU,SGP en PVDA
Hanmar
Geplaatst: 23-02-10 17:55
Ook ik heb (dankzij het vallen van het kabinet precies niet, dus ) geen stemrecht bij de komende verkiezingen, maar er komt bij mij GroenLinks, PvdA en SP uit...
Een aantal van de stellingen waren behoorlijk onhandig gesteld, het was een beetje érg doorzichtig...
me_myself_i
Geplaatst: 23-02-10 18:12
Ik ben 17, dus ik mag nog niet stemmen maar bij mij kwamen GroenLinks, SP en de Partij voor de Dieren eruit. Ik vond inderdaad ook dat de vragen soms wel erg doorzichtig waren
Wat een suffe vragen zeg! Volgens mij is gewoon kieswijzer beter. Ik weet nog niet of ik bij het stemmen uit ga van de resultaat van dergelijke wijzers..
coydog
Geplaatst: 23-02-10 19:02
PVDA, CU en PVDD Denk niet dat dat het gaat worden
Adil
Geplaatst: 23-02-10 19:09
1. VVD 2. PVV 3. D66
Goh, wat een verassing...
milo
Geplaatst: 23-02-10 19:25
Je wilt dat de overheid iets te zeggen heeft over de economie, maar dat moet niet te ver gaan. Mensen hebben wat dat betreft ook een eigen verantwoordelijkheid. Waarschijnlijk ben je niet ontevreden over de Nederlandse situatie, maar vind je dat de marktwerking hier en daar is doorgeschoten. Je bent daarnaast een voorstander van individuele vrijheden, maar daar zijn wel grenzen aan. Je ziet in de maatschappij wel dingen die je niet zo bevallen, maar vindt een verbod vaak te ver gaan. Maatschappelijke veranderingen juich je meestal toe, maar je kijkt altijd wel kritisch naar de gevolgen. Waarschijnlijk maak je je verder zorgen over het klimaat, en vind je dat mensen ook wat meer aandacht voor elkaar en voor immateriële zaken moeten hebben. Tot slot zie jij met al die verschillende religies maar één oplossing: religie mag geen enkele invloed hebben op de politiek. Je vindt dat geloof bij uitstek een privézaak is.
PvdA kwam eruit.. ik ben niet zo'n fan meer van Bos, D66 was de tweede maar daar zal ik me verder in moeten verdiepen..
Bij mij stond PVV op nummer 1, gevolgd door PVDA en VU. Ik ga alle programma's nog eens goed bekijken voor ik ga stemmen. Toch denk ik dat de PVV een goede kans maakt op mijn stem.
Adil
Geplaatst: 23-02-10 19:31
L_iek schreef:
Bij mij stond PVV op nummer 1, gevolgd door PVDA en VU. Ik ga alle programma's nog eens goed bekijken voor ik ga stemmen. Toch denk ik dat de PVV een goede kans maakt op mijn stem.