Lekkerste gevoel van de wereld, poetsen, muziekje aan, ondertussen wat wasjes draaien, kast leeghalen en alles opnieuw vouwen, dingen weggooien en na 2 uur om je heen kijken en merken dat het weer helemaal fris is.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Carlienn_ schreef:love_western schreef:
ik weet precies waar ik kan staan zonder dat er iets kapot gaat
zo idee had ik al ja.
nouja vanavond komt het vast helemaal goed, en ren je eerst 5 rondjes door je slaapkamer heen, en stap je in je bed
Vjestagirl schreef:Lekkerste gevoel van de wereld, poetsen, muziekje aan, ondertussen wat wasjes draaien, kast leeghalen en alles opnieuw vouwen, dingen weggooien en na 2 uur om je heen kijken en merken dat het weer helemaal fris is.
Juul schreef:Vjestagirl schreef:Ik zal vanavond om je te laten schrikken eventjes foto's maken van mijn kamer. Waar ik slaap, eet en 's avonds werk...
Ja kom we gaan allemaal foto's van onze nette kamers plaatsen als motivatie!
fenna1995 schreef:[naam] schreef:
Ja kom we gaan allemaal foto's van onze nette kamers plaatsen als motivatie!
laten we dat doen.
http://farm5.static.flickr.com/4051/436 ... c83b_o.jpg
love_western schreef:bosmonster schreef:wie weet vind je je hamster trouwens nog wel terug! 'k heb de mijne (R.I.P) ooit na tijden teruggevonden in een zak met chips in de kelder. hij was vanaf de zolder helemaal naar beneden gekropen.
daar moet ik niet aan denken
maar het stinkt niet naar dooie hamster! gelukkig. maar denk dat hij onder de dakpannen ligt
maar ga nu echt aan het werk! en foto maken!
Susyb schreef:ten eerste vind ik het schandalig dat je zo achterlatig bent geweest met je eerste hamster.. maar dat is dan offtopic..
ten tweede had ik dit ook altijd en dan zei ik tegen mijn moeder: als je er last van hebt doe je de deur toch dicht..
ten derde: ik vroeg altijd of me moeder of een vriendin erbij wou gaan zitten/helpen dat scheelt.. het is gezellig en ze kunnen je erop wijzen als je wat anders gaat doen..