Dit short vind ik erg leuk

En deze heb ik van vorig jaar:

Alleen die's rood uitgeslagen door m'n handdoek, had 'm één keer aangehad op vakantie..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cutie_lover schreef:Shauni schreef:Ik wil een bikini met beugel met een surfbroek eronder.. Ben er alleen al 2 jaar naar aan het kijken en kan dus echt niks moois vinden
De beugelbikini heb ik niet, maar ik heb een hele leuke surfbroek gehaald bij de sting. Daar hadden ze er verschillende.
Rebel_Jits schreef:Ik heb laatst een nieuwe bikini gekocht![]()
Bij de Hünkemoller, een bruine. Zo'n strapless dingetje, waar je nog wel een koort aan kan doen. Met kraaltjes, ook bij het broekje (zie je niet op de foto)Is voor onder mijn strapless jurkjes in de zomer (strand= jurkje met bikini eronder
)
Shauni schreef:cutie_lover schreef:De beugelbikini heb ik niet, maar ik heb een hele leuke surfbroek gehaald bij de sting. Daar hadden ze er verschillende.
Echt?? Ik ben hier in arnhem alle winkels afgeweest 2 jaar lang maar ze hadden of helemaal niks of geen mooie
Didoo schreef:Zijn er hier ook dames met wat ehh.. grotere borsten?
Welke bikini's dragen jullie?
En weet een van jullie of je naar de h&m gratis terug kan sturen?
GaitMonster schreef:
Deze vandaag binnengekregenHij is super mooi, alleen het bovenstukje paste niet en zat heel raar. Dus heb hem een maat kleiner besteld en nu duimen dat hij past, want hij was echt super mooi!
![]()
Ik ben bang dat die witte van de h&m, heel erg door gaat schijnen? En dan moet ik eerst bruin worden
http://files.hm.com/media/products/805/ ... _71347.jpg
Didoo schreef:Zijn er hier ook dames met wat ehh.. grotere borsten?
Welke bikini's dragen jullie?
En weet een van jullie of je naar de h&m gratis terug kan sturen?