hoe bedoel je dat Woofie? komt dat nog, of hebben we dat al?
_Cassandra_
Geplaatst: 29-01-10 20:17
Hier heeft het zowat de hele dag geregend tot een uurtje of 3 en toen is het een poos droog geweest en dan tegen half 7 een klein hagelbuitje van nog geen 5 min en sindsdien is het weer droog
Lalidan
Hoofd Wiki Zeg maar Lila-Dan! Of toch Heidepaars?
Geplaatst: 29-01-10 20:19
Toen ik omkwart voor 5 weg ging, was het ineens stralend mooi weer. Kom ik vanavond weer buiten, is de hele auto bevroren en mag je domweg over een laag ijs rijden terwijl het sneeuwt.... Het was echt spekglad in Drachten. Eenmaal buiten drachten was het weer goed te doen, maar in Drachten zelf met al die rotondes, nee
Hier heeft het ook gesneeuwd. Straten zijn weer wittig . Het is hier nog niet glad, maar je merkt wel dat het al een stuk kouder is geworden! Strooiwagens reden hier in de straat
Ben benieuwd morgen
Elsskippy
Geplaatst: 29-01-10 21:34
Nog even gelongeerd, maar het begon al weer aan te vriezen Houd het dan nooit eens op met die vorst.
Grr heb net 2 keer mogen krabben in een uurtje tijd Net toen ik weg ging (uur of 7) was het droog, maar toen ik weer naar huis reed, waren de wegen alweer wit en sneeuwde het weer. bleghhh zouden we nou echt voor de 3,4 of 5 of weet ik hoeveelste keer het inmiddels al is weer een laag sneeuw krijgen ?
Het is hier de hele dag al prutweer. Bah moest er vandaag ook een aantal keren met de auto uit maar heb niet op snelheid kunnen rijden. Rij na het eten bij mijn ouders weg en de auto kreeg geen grip op de klinkers, dus ben al slippend weg gereden. Tot grote ergenis van mijn ouders want van hun moest ik maar naar huis in plaats van stal........ Toch nog even snel heen en brokjes gebracht
Rienn
Geplaatst: 29-01-10 22:46
iefke schreef:
Het sneeuwt!!
Jij was toch antie sneeuw?
Hier heeft het ook weer gesneewd, echt hele dikke vlokken. Hopelijk niet meer.
Hier is ook weer alles wit [zucht],het sneeuwde net weer even. Het vriest hier ook al een paar uur,de wegen waren spekglad. Er zijn al aardig wat mensen uit gegleden. Ermelo.
roccco
Geplaatst: 29-01-10 23:16
hier licht nog geen sneeuw
ik heb alleen vanmidag klein beetje
sneeuw gehad.
Ik hoop dat de sneeuw keer weg gaat.
en dat het weer voor jaar word
lekker mooi weer.
Ladybird
Moderator Algemeen
Geplaatst: 29-01-10 23:23
hier is sneeuw sneeuw sneeuw en nog eens sneeuw.. er ligt iets van 6 cm...
GRATELOOS EN VOOR NIKS!! een enorme pak sneeuw!! Zelf af te halen!! KOMT ALLEN!!