Nu alleen nog het hele verhaal aan mijn man vertellen hij gaat dit lang, héél lang, onzettend lang voor mijn voeten gooien .... dat voel ik aan mijn water
*raapt zichzelf weer op van de vloer en kruipt weer op de bank* Serieus hoe briljant kan je iets neerzetten zeg, en wat een verhaal ook. Gelukkig was het geen echt bloed, maar ik denk dat de huisarts toch de rest van de dag niet veel meer heeft gepresteerd, ik zou constant in de slappe lach schieten.
Wat zul jij je op dat moment l.ullig gevoeld hebben
Ik was je verhaal vanmiddag al aan het lezen in de trein, maar moest er even mee ophouden en wachten tot ik thuis was. Baal er van dat ik niet gewoon door ben gaan lezen. Geweldig verhaal en heel goed geschreven!
Asjemenauw
Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-10 23:35
Nou ... mijn man is op de hoogte hoor. Hij heeft de hele familie al afgebeld ... en hij doet niet anders dan lachen als hij naar me kijkt Hij zegt dat de dagen nooit meer saai zijn sinds hij mij heeft leren kennen. Ik heb een echte bond-factor volgens hem. Ik snap werkelijk niet wat mijn haarkleur ermee te maken heeft ... maar goed
kimmie261
Geplaatst: 28-01-10 23:52
bollebeer
Geplaatst: 29-01-10 00:02
Hahahah, Ik zat me al het hele verhaal voor te bereiden op een vreselijke diagnose...
Misschien moet je dit verhaal opsturen naar een scenario schrijver, ik vind het wel wat voor een comedieserie je hebt het ook leuk geschreven.
Wat een geweldig verhaal zeg,, anders heb ik nooit zin om van die lange verhalen te lezen, maar dit verhaal moest ik gewoon doorlezen.. misschien moet je schrijfster worden Beterschap
In het begin dacht ik ow gut te gut waar gaat dit naar toe. Toen het stukje van de bietjes geweldiggggggggg. Enne zouden ze op het lab hebben gelachen?
Ik zit nog steeds met een smile op de stoel hihiihi En zo met een glimlach naar bed, morgen natuurlijk dit verhaal even laten lezen door mijn moeder, heeft ze ook een lach op haar mond. Die zit nu in de lappenmand dus kan ze het goed gebruiken.
Nog beterschap ik hoop dat jij je ook snel weer beter voelt.
Geweldig verhaal Ben je trouwens nog wel ziek..??? Beterschap!
Balou_k
Geplaatst: 29-01-10 04:09
Asjemenauw schreef:
en even later nog verpakt met een "leuk" grapje waar ik de clou niet van begreep, maar dat maakte niks uit.
WAT WAS DE GRAP NOUHOU ?
Monnik
Geplaatst: 29-01-10 08:58
texelse
Geplaatst: 29-01-10 09:10
Geweldig!!! Maar wat zul je in de rats gezeten hebben.
Ik moest wel direct aan mijn nichtje denken (toen ±2,5 jaar en nu 30). Die deed keurig haar behoeftes op de pot/wc, en ook een keer na het eten van bietjes was de boel rood. Dus mijn zus zegt zo, "kijk eens, mooi rood, van de bietjes". Dat had ze in haar oren geknoopt. Een paar dagen later had ze op de pot geplast en was haar urine wat donkerder dan anders. Ze staat op, draait zich om, kijkt er naar en zegt: "blauw, andijvie".
Maar ondanks alles: Heel veel Beterschap!!
djuno
Geplaatst: 29-01-10 09:12
Balou_k schreef:
Asjemenauw schreef:
en even later nog verpakt met een "leuk" grapje waar ik de clou niet van begreep, maar dat maakte niks uit.
WAT WAS DE GRAP NOUHOU ?
...meen je dit nou??
Firefly4
Geplaatst: 29-01-10 09:14
Hopelijk voel je je al wel weer wat beter
Succes met je familie/man/HA
jesito
Geplaatst: 29-01-10 09:15
Jeetje zeg wat een verhaal Je moet boeken gaan schrijven want jij wist me wel te boeien met je verhaal erg leuk geschreven. Gelukkig is er niks erg aan de hand.