maar verder tsja ik zit zowieso het liefst alleen maar een oudere mag zo naast we zitten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
takkie_muis schreef:komt doordat ik nogal breed ben en dan zit voor hun en voor mij niet lekker.
in een klein busje ga ik altijd op de klapstoeltjes en in een grote als alles vol is en ik moet naast een ander dan sta ik gewoon, bah heb er zo'n hekel aan.
Iris82 schreef:Ik ben zelf ook iemand die er een gruwelijke hekel aan heeft aan het asogedrag van andere mensen. Ben (meestal) ook de eerste die opstaat, of andere mensen een skup onder hun kont geeft om ze op te laten staan. Ik zit nogal regelmatig in de bus naar mn werk, zit altijd propvol middelbare schooljeugd waarvan ik een groot deel ook wel ken. Zodra ie bij mijn halte is geweest zit ie meestal al vol en moeten mensen staan.
Als er dan daarna nog oudere mensen binnenkomen, vind ik gewoon dat die een zitplaats moeten krijgen. Omdat ik nogal met mijn knie loop te tobben, wil ik af en toe zelf ook heel graag zitten omdat ik het niet trek om de hele tijd te blijven staan. Dan is het wel fijn als er een keer iemand anders opstaat.
lesilla schreef:Probleem is dat je niet altijd ziet aan een jong persoon dat hij of zij ook niet lang kan staan. Ik heb heel veel gezondheidsproblemen momenteel waardoor staan soms echt pijnlijk is. En ben al meerdere keren uitgescholden door de oudere generatie. Respect moet wel van beide kanten komen.
Maar goed er zitten ook andere mensen in de bus die inderdaad wel kunnen opstaan maar niet doen. En verder die super harde muziek vanuit de oordopjes irriteert me vaak.
Marchador schreef:Hm dat is wel vervelend ja, ik weet nog dat toen ik niet zo lang kon staan in de bus het ook steeds ontzettend vervelend was. Of dat je nu iets ziet aan de buitenkant of niet, je gaat meerdere keren bijna op je plaat en het enige wat de mensen zeggen is: "Oeh pas op hoor".
millennium schreef:Yamcha schreef:Ik begrijp het volkomen, maar vind het niet netjes van je en erg onbeleefd ook.
Nou, excuses gemaakt hoor. Tjeempie, dit komt echt niet tot zijn recht als je ziet dat een hele coupe egoistisch weg kijkt. Ik heb niet gescholden, niemand persoonlijk aangesproken, alleen maar hardop aangeboden dat ze hier wél mocht zitten. Nou, héééél onbeschoft, poe.
pinuts schreef:millenium: Misschien zat daar wel iemand, die ff naar de wc is.. Ik vind het wel normaal om ff te zeggen: hoi, mag ik hier zitten? Vind het zo vreemd dat iemand zomaar naast je neerploft... Alsof ik onzichtbaar ben.