Hoe krijg je je schoenen weer droog als je er natte kranten in hebt gestopt? Want als je ze op de verwarming zet krimpen ze denk ik weer, of niet?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xKatjj schreef:Oooh dat heb ik ook bij mijn prachtige pumps van 60 euroIk kan alleen hakken met een bandje over mijn voet aan, anders ziet het er echt niet uit als ik loop. Maar die met bandje zijn vaak zo lelijk
Ik wacht ook op de gouden tip.
En maten kleiner... Ik heb normaal maat 38, heb maat 37 en zelfs 36 geprobeerd maar het helpt niet. Het enige verschil is dat je voet er lelijk opgepropt uitziet.
Faux schreef:Ik begrijp dat het je eerste paar is dus?

Maar dat komt door het bandje, daardoor blijft ie mooi zitten. Deze waren trouwens nóg goedkoper 
Ik heb het ook moeten doen met mijn trouwschoenen (overigens ook mét bandje
), die waren aan de voorkant net iets te plat. Kennelijk ontworpen voor meisjes met hele schattige kleine teentjes
toot schreef:stella92 schreef:nou, dan heb ik nog een vraagje![]()
Hoe krijg je je schoenen weer droog als je er natte kranten in hebt gestopt? Want als je ze op de verwarming zet krimpen ze denk ik weer, of niet?
krimpen schoenen???

S_C schreef:Misschien heel gek. maar gooi er een half borrelglaasje jonge jenever in. Ik werk ook in een winkel waar we schoenen verkopen hier hebben we standaard een fles staan en mensen geloof ons nooit. werkt 10 x beter dan natte kranten want dan moet je alsnog de vorm van je voet erin lopen. Glaasje jonge jenever erin en dan aandoen. leer gaat perfect naar je voet staan. probveeer het eerst wel op een onopvallen stukje. soms is leer erg dun waardoor het vlekken kan geven
succes

Emilia schreef:S_C schreef:Misschien heel gek. maar gooi er een half borrelglaasje jonge jenever in. Ik werk ook in een winkel waar we schoenen verkopen hier hebben we standaard een fles staan en mensen geloof ons nooit. werkt 10 x beter dan natte kranten want dan moet je alsnog de vorm van je voet erin lopen. Glaasje jonge jenever erin en dan aandoen. leer gaat perfect naar je voet staan. probveeer het eerst wel op een onopvallen stukje. soms is leer erg dun waardoor het vlekken kan geven
succes
Misschien zelf opdrinken en dan een stukje gaan lopen, zou dat ook helpen?
Dus dat hele pinnetje aan alle kanten afgeschraapt. Heb hem uitgescholden en gehuild als een klein kind. Zeker omdat ik heel duidelijk heb uitgelegd wat hij moest doen. Was trouwens heel simpel nog makkelijk op dat moment maar had er de kracht niet voor. Hoop echt heel erg dat de schoenmaker ze nu nog los krijgt. Anders kan ik ze wegflikkeren.
lesilla schreef:Maar waarom moest het pinnetje eruit ik snap het niet de nieuwe dop word er toch opgeslagen
Lara_Silver schreef:Is een kwestie van oefenen en wennen, waarschijnlijk zijn de gangen bij jou op school toch gladder dan bij jou thuis en heb je minder grip.
Zwitsal schreef:Lara_Silver schreef:Is een kwestie van oefenen en wennen, waarschijnlijk zijn de gangen bij jou op school toch gladder dan bij jou thuis en heb je minder grip.
ik ken het,
alleen gaan gladde gangen nog wel.
ik baal er alleen van dat amsterdam blijkbaar NERGENS buiten gelijke stoepen/tegels heeft.
wat een hel. vlakke vloeren lopen prima op mn hoge hakken (ala 12 cm) maar zodra ik me buiten begeef, alles is ongelijk en scheef.
en met dit weer (glad) waag ik me er helemaal niet meer aan. bovendien bevriezen mn voeten dan ook compleet.
heb al moeite me staande te houden op platte schoenen haha.
dus nu staat mn hakken heel zielig werkloos te zijn

Stiletto`s zijn ook erg mooi vind ik altijd maar dat vind ik wel moeilijker om op te lopen..