Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tries_en_Faf schreef:ja dat slaan, dat kan echt niet, maar dan moet ze gelijk de politie bellen als hij dat weer doet!
aangifte doen, weet ik veel , maar slaan kan echt niet, in welke situatie dan ook
Nobody_ schreef:Wat 'n verhaal. Er zitten veel redelijke dingen in, dat geef ik toe. Maar ons verbieden met elkaar om te gaan, is niet juist in mijn ogen.
Ook al is het een domme fout, hier kunnen we niet eeuwig over door blijven gaan.
Het kindje gaat er niet mee weg, het gaat komen hoe dan ook.
Wij kennen elkaar al een half jaar en hebben sinds 3 maanden een relatie.
Citaat:Ze kan daar niet zwanger zijn onder deze omstandigen.
Citaat:Maar moeten ze haar dan blijven straffen?
Rebel_Jits schreef:Sorry, maar je merkt het toch als je al 6 maanden niet ongesteld bent geweest?Is zij dan zo naief geweest om 1. onbeschermde seks te hebben en 2. pas na 6 maanden! een zwangerschaptest te doen? Misschien dat ik er te streng over denk, maar heb pas seks als je weet wat de consequenties kunnen zijn. Wie weet heeft ze nu ook wel een soa? Dat zou ik dan ook maar even laten testen he.
Nobody_ schreef:@ NoaC.
Sorry hoor. Maar je begint me nu een beetje onderuit te halen ipv advies te geven.
Je zegt dat ik niet eens weet of ze wel echt geslagen wordt.
Ik heb haar gisteravond stiekem een uurtje kunnen zien en aan de blauwe plekken te zien, liegt ze niet.
Dus waarom stellen dat mijn vriendinnetje waarschijnlijk liegt, omdat ze de situatie niet aankan? Beetje onredelijk.
Misschien kan je je toon iets aanpassen.
NoaC schreef:En ik wil je niet onderuit halen, maar ik denk dat je wel ook moet beseffen dat haar ouders niet zo fout zitten door haar eerst zaken te laten regelen omtrend de baby. Maar jij ziet het voornamelijk als straf blijkbaar (omdat ze jou niet meer mag zien).
Heino schreef:NoaC schreef:En ik wil je niet onderuit halen, maar ik denk dat je wel ook moet beseffen dat haar ouders niet zo fout zitten door haar eerst zaken te laten regelen omtrend de baby. Maar jij ziet het voornamelijk als straf blijkbaar (omdat ze jou niet meer mag zien).
Maar waarom kan ze niet gewoon én haar vriendin zien én haar zaakjes op orde krijgen???
Heino schreef:NoaC schreef:En ik wil je niet onderuit halen, maar ik denk dat je wel ook moet beseffen dat haar ouders niet zo fout zitten door haar eerst zaken te laten regelen omtrend de baby. Maar jij ziet het voornamelijk als straf blijkbaar (omdat ze jou niet meer mag zien).
Maar waarom kan ze niet gewoon én haar vriendin zien én haar zaakjes op orde krijgen???
zonnebloem18 schreef:Omdat ze de tijd die ze "verspilt" bij haar vriendin beter kan gebruiken om dingen te regelen voor haar en de baby.
Nobody_ schreef:Ik heb m'n vriendinnetje vandaag gesproken.
We gaan het volgende doen. Ze blijft bij haar ouders tot de baby er is, daarna mag ze weg.
Quellian schreef:VriendinNETJE klinkt wel als juiste benaming hier. En dan? Wat als de baby er is? Dan denkt ze verder te gaan waar ze is gebleven?
Vind het erg sneu voor de beeb, wellicht kan ze adoptie overwegen?