Blijf ik lekker in mijn bed

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Juul schreef:Uhu uhu DL_. Ik snap précies wat je bedoelt.
Oh nog zo'n leuke: 'Door een tekort aan treinen rijden wij een aangepaste dienstregeling. Ook het wegverkeer heeft last van het weer door een tekort aan strooizout. Wij nodigen u daarom uit met het zoutkaartje met 40% korting te reizen.' Wat is dat voor logica?? Er zijn minder treinen, dus is het drukker in de treinen die wel rijden, dus we nodigen mensen even lekker uit om ook gezellig met de trein te reizen zodat die dingen helemaal stampvol zitten?!!
En moeten jullie eens voor de aardigheid op ns.nl kijken bij weersomstandigheden en dan 'ervaringen van mensen op Utrecht Centraal' Dat zijn geen ervaringen, dat zijn leuke foto's met een leuk bedacht verhaaltje erbij om te doen lijken alsof het allemaal wel meevalt.
Zóóó moe wordt je van dat bedrijf....
emma525 schreef:De trein langzamer laten rijden dat je bijna je overstap mist. Laatst met mijn vriend de trein gemist naar Buitenpost omdat de trein besloot 1 minuut te vroeg weg te rijden... dank u Arriva...
Puntje van hoop; we mochten vandaag in de 1ste klas gaan zitten omdat het super druk was in de trein. Was wel een grappig gezicht, allemaal studenten in de eerste klas. Alleen wel veel zure gezichten van de eerste klas reizigers.
Verder tja, asociale reizigers die hun tassen op de stoelen laten liggen. Gisteren nog in de bus terug naar huis: een stelletje neemt plaats in een 4zit, doet jassen uit en tassen op de stoelen. En maar niet wegnemen terwijl mensen duidelijk er willen zitten.
unihorses schreef:als overal mensen staan en ook nog in de ruimtes waar de fietsen moeten staan vol zit dan mogen we meestal nog niet in de eerste klas zo oneerlijkik heb ook een overstaptijd van 3 minuten :'(