Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Joolien schreef:Aukelizzy schreef:Het is hier net ook begonnen met sneeuwen en het ziet er niet naar uit dat het voorloopig nog droog wordt.
Ey, gefeli!
Ik hoopte dat het in Heemskerk droog zou blijven, helaas...
SAKKIA schreef:Hier is de parkeerplaats ook net een ijsbaan en dat was gisteren ook al zo. Ik ben eigenlijk altijd 1 van de eersten op het werk en ik durfde het niet aan, na het avontuur op de donderdag voor de kerstvakantie, die van mij staat dus veilig aan de weg geparkeerd, hoewel de weg ook net een ijsbaan is maar daar kom ik dan nog weer gewoon vanaf, hoef alleen maar rechtdoor en dat deed mijn auto gisteren heel braaf
blauw00gje schreef:lifaya schreef:Hier sneeuwt het knetterhard
Ik heb op anwb.nl gekeken en dat is 158 km van mij af, dus er is nog hoop dat wij niks krijgen
lifaya schreef:blauw00gje schreef:Ik heb op anwb.nl gekeken en dat is 158 km van mij af, dus er is nog hoop dat wij niks krijgen
wacht maar af![]()
Jeetje het blijft uren doorgaan, gelukkig heb ik de helft gefietst, want ben bang dat maar heel weinig bussen rjiden....
Ik heb stage tot 5 uur en dan is het gestopt met sneeuwen in haarlem en begint het in Oegstgeestgreat!