Ik heb hem ook Morgen komt de werkster dus heel vee doe ik niet Gisteren al flink aan het ruimen geweest En wat dingen een sopje gegeven. Vandaag ga ik lekker verder........
Zo en nu een schop onder mijn bips, lekker de strijk wegwerken, de wasmachine's flink soppen en kledingkasten uitmesten
Pffff ik moet mijn gestartte werk van gisteren nu ook echt afmaken... Mmm heb geen zin!!! Eerste grote opruiming al gestart, het laatste veulen wat nog bij haar moeder liep vanmorgen afgespeend (nou ja de merrie naar stal gebracht) dus nu nog maar 5 paarden in de groep ipv 7 (best wel een opruiming dus). Door mijn opruim woede nog wel een was of 8 uit alle hoeken bijelkaar kunnen rapen (wasgoed breng ik zo naar mijn moeder, best erg voor een 30tig jarige om haar was naar haar moeder te brengen maar wel erg gemakkelijk )
Nou ja ga eerst de was maar wegbrengen en vrees dat ik dan de camera mee terug neem en me ga drukken voor het huishoudelijke werk en lekker het bos in trek met de beesten en de camera
Nou ik werd vanochtend rond 9 uur wakker, en t eerste dat ik dacht kerstboom eruit!! alle kerstspullen heb ik opgeruimd, en toen dacht ik, wel wat een stofnets hier.. dus heb alles even lekker schoongemaakt, en nu de paarden net uitgemest, dus alles staat er weer schoon bij!
morgen ben ik van plan om de badkamer en de slaapkamers te doen, dus ja ik heb ook een schoonmaak woede!!
De Schoonmaakwoede komt bij mij echt op de meest vreemde tijdstippen, vaak op momenten van voor het slapen gaan haha. Dan denk ik, nog even snel mijn kopjes afwassen *lekker warme choco, thee en koffie haha*. En dan bedenk ik me dat ik de koelkast ook zou doen, dus die ook maar gelijk en voor ik het weet zit ik om 00.30 mijn badkamer te schrobben... haha Mijn kerstboom staat er nog wel, die ga ik vanavond opruimen, en dan stofzuigen, dweilen en beetje papierwerk doen. Ik vind zo'n schoonmaakwoede wel heerlijk hoor. Maar ik lijk daarin teveel op mijn moeder, zij is ook zo'n nachtelijke schoonmaker haha. Zij gaat gerust om 01.00 uur de keuken reorganiseren en schoonmaken haha.
haha over schoonmaakwoede gesproken...mijn moeder heeft er 1x per week zeker last van...komt ze naar boven gestormd zoals vanochtend en moet iedereen zijn bed uit om t huis schoon te maken! zondag ochtend is daar niet echt een ideaal moment voor maar als je dan blijft liggen krijg je hier echt de wind van voren...dus dan doe je het toch maar dus het huis ziet er weer piekfijn uit.
Like_peres
Geplaatst: 03-01-10 15:48
[***] jaa dat wel. Maar het zou toch echt fijn zijn als ik daar wat eerder mee aan kom, lees 6 uur in de avond.
wat ook zo heerlijk is als alles schoon is en je hebt het slaapkamer raam de heele dag open gelaten ,schoon beddegoed en in een ijskamer die heerlijk fris ruikt in slaap vallen met een kruik , ik ben zo in staat om elke dag me beddegoed te wassen haha
Vandaag gaat het bij mij weer verder. Er draaien al flink wat wassen, de afwas is netjes bij en ik heb net het overtollig groen uit het aquarium verwijderd. Verhip, er zwemmen vissen in!
Somebitch
Geplaatst: 09-01-10 12:36
Ik ga zo maar eens flink schoonmaken, ik zit op bokt allemaal topic's te zoeken over schoonmaken. Dus het zal zo wel toe gaan slaan. Alleen met de keuken ben ik al een eeuwigheid bezig. Nadeel is ook nog dat er een best grote was ligt maar ik geen ruimte heb om dat allemaal op te hangen om te laten drogen. Dus die was stapelt zich maar op.
Steentje
Geplaatst: 10-01-10 16:28
Bij mij komt binnen 10 minuten het moment van 'schoonmaakwoede'.
Ik mag zometeen weer gaan schoonmaken, heb nu eens een keer geen zin. Warm water doet het namelijk niet dus ik mag lekker overal water voor gaan koken en dan schoonmaken.