dan kan je toch zelf wat aanvoelen op welk punt je wat meer voorzichtiger kan zijn? Of het gewoonweg vragen aan je vriendin in kwestie?

Zo heeft mijn vriend in ieder geval een heel stuk bijgeleerd

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
unicorn_kiss schreef:Ik snap niet zo goed waarom je daar boeken voor nodig hebt eerlijk gezegd.. iedere vrouw is anders, en je geeft zelf al toe dat het soms wat stroef gaat;
dan kan je toch zelf wat aanvoelen op welk punt je wat meer voorzichtiger kan zijn? Of het gewoonweg vragen aan je vriendin in kwestie?
Janine1990 schreef:unicorn_kiss schreef:Ik snap niet zo goed waarom je daar boeken voor nodig hebt eerlijk gezegd.. iedere vrouw is anders, en je geeft zelf al toe dat het soms wat stroef gaat;
Het zijn ook geen diepgaande boeken, maar heerlijke doorkijk en lees boekjes met simpele teksten die het gewoon zo veel makkelijker maken voor de lezer om om te gaan met het andere geslacht.
Laten we wel wezen, als vrouw vind je het niet leuk om te horen hoe je aangepakt moet worden, dat is toch niet meer spontaan?
Groompje1975 schreef:Nogmaals dan ik heb net zoveel verstand van tact (geloof ik) als een koe van viool spelenMisschien moet ik me s tot de club der homo's wendden op een of andere manier kunnen die feilloos omgaan met vrouwen
unicorn_kiss schreef:Groompje1975 schreef:Nogmaals dan ik heb net zoveel verstand van tact (geloof ik) als een koe van viool spelenMisschien moet ik me s tot de club der homo's wendden op een of andere manier kunnen die feilloos omgaan met vrouwen
Haha, nou ik wil geen grietje als vriend waarmee ik kan bespreken op welke manier ik mijn oksels onthaard heb vandaag
slokkie schreef:unicorn_kiss schreef:
Haha, nou ik wil geen grietje als vriend waarmee ik kan bespreken op welke manier ik mijn oksels onthaard heb vandaag
Vrouwen zijn raar.
Een van de ruiter dames tegen mij: "Slokkie, je moet meer open worden naar ons.
Vertel eens iets echt persoonlijks."
Ik:" Tijdens het rijden zakken me ballen steeds onder in het kruis en komen ze klem te zitten op het zadel.
Je hebt er toch geen last als ik met me hand in me broek zit te rommelen?"
Zij![]()
![]()
![]()
daisies schreef:Mannen zeggen altijd de verkeerde dingen op het verkeerde moment.. Jij waarschijnlijk ook, duidelijk over praten en anders maar een andere vrouw zoeken
slokkie schreef:daisies schreef:Mannen zeggen altijd de verkeerde dingen op het verkeerde moment.. Jij waarschijnlijk ook, duidelijk over praten en anders maar een andere vrouw zoeken
Dat is hoe je het ziet.
Denk dat wij (de mannen) elke keer hetzelfde zeggen en jullie (de vrouwen) elke dag op een andere manier luisteren.
Jade schreef:Ik kan het zelf dus wel waarderen als ik het gevoel heb dat de andere kant ook moeite doet om de situatie te verbeteren, dat scheelt al meer dan de helft van de frustratie.
slokkie schreef:Jade schreef:Ik kan het zelf dus wel waarderen als ik het gevoel heb dat de andere kant ook moeite doet om de situatie te verbeteren, dat scheelt al meer dan de helft van de frustratie.
Hoe kunnen wij dit beter laten zien?
Hou hierbij in gedachte dat de gemiddelde emotiecultuur staat op, schouderklopje, schop tegen de band, (bieb)(bieb) en fietsband plakken?
daisies schreef:Mannen zeggen altijd de verkeerde dingen op het verkeerde moment.. Jij waarschijnlijk ook, duidelijk over praten en anders maar een andere vrouw zoeken