Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Evelli schreef:Daarnaast zit je met je vergelijking helemaal verkeerdwant kranten/folderbezorgers krijgen gewoon salaris.
WEet niet of jij een vaste baan hebt, maar ik werk fulltime, krijg salaris en ga aan het einde van het jaar ook niet bij mijn klanten langs om om geld te 'bedelen'

Jildau schreef:Ben ik nou de enige hier die het een beetje stom vind dat je de bezorgers extra geld moet geven?

Maximrocky schreef:`Jullie krijgen toch ook een kerst pakket, 13de maand of een kerst bonus?
Niet bezorgers bedoel ik hé.
Ik zelf heb voor 160 huizen ong 60,- gehad

1 man die er net was komen wonen, 3 huizen bij ons vandaan, gaf niets want ik had niet goed gelopen. Wat onzin was, maar goed, die had voortaan altijd de buitenste krant als het nat was
Niet netjes, maar ach, ik was 13
Daarbij ging het me niet eens om het geld, maar omdat wij die man kende, hij al niet zo goed lag in de buurt, en toen nog verzon dat hij de krant niet goed ontving. Het ws een betaalde krant, als iemand hem niet had gehad had je een klacht te pakken..

pinuts schreef:dus je liep vroeger zelf wel langs de deuren, maar je geeft nu zelf kinderen niets? okee:P

Evelli schreef:Okee, dan is het goed. Vond het namelijk nogal ondankbaar