Ik moest wel maar als het niet nodig is dan blijf ik liever binnen! Vooral omdat ik het OV totaal niet vertrouw met dit weer! Voor je het weet sta je een uur in de kou op het station te wachen
pniekepnak
Geplaatst: 18-12-09 00:51
Naar buiten! Zoveel mogelijk! Heb lekker in de sneeuw gespeeld met m'n hond, die vindt het allemaal al net zo leuk als ik! Van mij mag het nog wel ff zo blijven, eindelijk écht winter!
Davinia_
Geplaatst: 18-12-09 10:06
Ik ga wel de straat op, naar m'n pony, boodschappen doen, verjaardag. Maar ik ga niet echt ver weg ofzo. Vriendin van mij moest en zou gisteren winkelen en heeft mooi haar auto tegen een boom aan geparkeerd. Vraag me dan af waarom je met dit weer toch nog een uur gaat rijden en niet gewoon een andere dag ga winkelen.
ik heb gisteren gewoon gewerkt, dus gewoon met de auto heen & weer. Gisterenavond op de fiets gestapt om kerstkaarten te bezorgen En vandaag ook weer gewoon aant werk en vanavond een verjaardag Zo extreem vind ik het allemaal niet
gewoon naar buiten, maar wel extra voorzichtig (dr stond net n cinqueciento omgedraaid voor mn neus...gelukkig zag iedereen het op tijd, maar mn auto begon ook te schuiven...ieks!)
Ik ga wel de straat op, maar bij voorkeur niet om boodschappen te doen of andere kleine dingetjes. Vind het heerlijk om nu met de hond te wandelen dat wel, maar pak liever nu niet de fiets of de scooter.
Ben gewoon naar stal gegaan met de auto. loop een aantal keer per dag een lekker eind met mijn honden. En dan nog naar de winkel. Wel een keertje gaan schuiven met de auto, dat is wel even minder.
_Amber__
Geplaatst: 18-12-09 17:01
Ik moest wel Naar school voor 1 uur, heen en terug was tesamen al 2 uur Ik heb het overleefd en ben niet gevallen (was met de fiets he)
vind de weg vandaag eigenlijk wel normaal begaanbaar in vergelijking met gisteren
Morrie
Geplaatst: 18-12-09 17:05
luxe hoor als je keus hebt: mijn paarden moeten eten en ik moet werken dus weer of geen weer: in de auto en erheen. Ik heb winterbanden onder de auto en heb weinig last van glijden en schuiven, was vorig jaar wel anders toen ik ze niet had...
Ik heb zelfs nog heerlijk in de sneeuw paard gereden vanmorgen vroeg in het bos voor ik naar mijn werk ging