Ik ben in oktober netjes met 2 pasfoto's naar het postkantoor gegaan om mijn ov-jaarkaart op te halen.
De 2e pasfoto werd mij teruggegeven omdat dit niet nodig was volgens haar, daar is het bij mij fout gelopen.
Weken geen studenten ov-chipkaart ontvangen, dus heb maar een tijdelijke gehaald.
Die was vorige week weer verlopen, maar omdat ik nog steeds mijn studenten ov-chipkaart niet heb, is die tijdelijke maar verlengd.
Heb in november overigens wel netjes een 2e pasfoto ingeleverd nadat ik een brief kreeg en het had gecontroleerd op internet.
Maar nu 3 weken later nog niks, ik heb gister gebeld, daar hadden ze geen gegevens van mijn aanvraag.
Wat ze mij heeft vertelt is dat bij het inleveren van een 2e pasfoto ik óf een aanvraagformulier moest invullen, óf dat hij binnen 2 weken naar mijn huis werd gestuurd en ik hem vervolgens weer ingevuld moest opsturen.
Dit is bij mij beide niet gebeurd, mevrouw heeft mijn gegevens genoteerd en er wordt binnen een week contact met me opgenomen.
Er is namelijk nogal wat vertraging omdat er bij zoveel mensen iets mis is gegaan.
Helaas weet ik eigenlijk wel zeker dat ik mn ov-chip never nooit voor 1 januari heb, dus ik zit ook met t probleem hoe ik ga reizen tot ik hem wel heb..
Ik ben namelijk bang dat mijn tijdelijk maar is verlengd tot 1 januari, en ik ben zeker niet van plan om met mijn persoonlijke ov-chipkaart te gaan reizen, dit kost me namelijk véél te véél geld..
Ben er nu wel achter dat het bij mij mis is gelopen bij het postkantoor, ik denk dat hun niet genoeg geïnformeerd waren over het hele gebeuren waardoor er dus een belangrijke stap is vergeten; mij een aanvraagformulier opsturen.
Ik wacht nu af tot het telefoontje en ik hoop dat daarna alles geregeld is