Mayflower_ schreef:Ik heb een Fiat Punto! Ook een leuke auto om mee te beginnen.
Ik ben ook sinds eind september in het bezit van een fiat punto net zoals de rest van mijn familie!
We hebben bijna allemaal een fiat punto.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Een vriend van me is auto monteur en ik kwam bij hem met het verzoek: goedkoop autootje dat zuinig rijdt, please
Hij heeft me toen die auto aangeraden, en ik kan je vertellen: echt een fijn autootje. Oke, geen stuurbekrachtiging en op een gegeven moment ging de koppakking eraan, maar wat wil je met een auto uit 1996. Ik heb de auto gekocht voor 500 euro en hij reed 1 op 18. De enige reden dat ik hem verkocht heb was dat ik in het buitenland ging wonen.
)
Heb er een jaar mee gereden tot iemand op stal mij aanreed, of nou ja, mijn auto, die gewoon geparkeerd stond en zij reed er zo hup, de zijkant in. Reperatie wou de man van m'n moeder zelf doen, maar duurde zolang dat we ondertussen naar een andere peugeot 205 kijken. Ook omdat ik het fijn vond om een iets zwaardere motor te hebben (1.2 kreeg ik toen
). Blauwe peugeut 205 uit '98 gevonden en gekocht voor 1200 euro incl nieuwe APK. Reed prima maar toen ik een nieuwe baan kreeg en ik veeeel meer km's zou gaan rijden, wou ik graag een grotere, betere auto. Moet regelmatig 100/200 km op een dag rijden en heb nu voor een Opel Astra uit 2003 gekozen, op gas en het is een automaat. Was ik eerst op tegen maar ja, het is toch wel erg fijn als je zoveel in de auto zit en in de file staat zeker!
wordt ook mijn eerste, hij staat al voor de deur namelijk.. eroslover schreef:Oke, het gaat dus op gewicht maar toch ook op co2 uitstoot etc? Zag net een hele mooi mitsubishi colt staan op marktplaats met erg mooi interieur. Jammer alleen dat ik nog even moet sparen. Zou zoiets geschikt zijn?
http://link.marktplaats.nl/295561391
).
)
. Over het algemeen ook goed betrouwbaar.
_Sammy_ schreef:een opel tigra lekker sportief, leuk en goedkoop om mee te beginnenwordt ook mijn eerste, hij staat al voor de deur namelijk..
Lante schreef:Helemaal mee eens, vandaar mijn opmerking dat een handig mannetje in de vriendenkring of famillie die van knutselen (lassen) aan auto's houdt wel handig is.
Een Sam mag inderdaad geen trailer trekken, het is gewoon een heel licht, maar stoer bakje.Het is dat ik wèl een dikke, goedgevulde paardentrailer achter de auto wil kunnen hebben, anders had ik ook een Sam. Nu heb ik een Diahatsu Rocky (ook mooi
).
.
. Wij hebben gisteren wat onbegaanbare wegen gereden voor de lol, zoooo leuk
.Nouka schreef:Mijn eerste auto was een Citroën AX, 1.1.Oke, geen stuurbekrachtiging en op een gegeven moment ging de koppakking eraan, maar wat wil je met een auto uit 1996.
Ben echt gek op mijn bakkie en hij gaat ook echt niet zomaar weg 
) pniekepnak schreef:
).
)[/quote]shadowflower schreef:Als ik autorijd is het in de oldtimer mini cooper van mijn ma. ook een erg fijne auto maar wel duur vrees ik... iets boven jou budget
rijd heerlijk, uit 2001, en onder de 130000 kilometer toen ik hem kocht.. wil hem nog laaaaaang niet kwijt!