ei-shampoo andrelon uit de handel!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

Re: ei-shampoo andrelon uit de handel!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 00:32

Ik heb al jaren een trauma van MIJN saksische leverworst die ze uit de productie gehaalt hadden, van de groot. Bah en toen moest ik zomaar andere dingen gaan eten! jak! ondertussen over de grootste 'sjok' heen, maar nog steeds! alhoewel nu zou ik er sowieso weinig aan hebben, hier krijgen ik alleen maar jam onder m'n neus gedouwt, en 't komt me ondertussen ook echt m'n neus uit! (en ik zit hier net 2 maanden! meot er nog 6!) als ik ergens een hekel aan heb is het wel jam. Trouwens ik gebruik ook andrelon, eerst alleen die glad en stijl, nu vind ik perfecte puntjes fijner en veerkracht ook. Maar ik heb een hele berg shampoo en cremespoeling ingeslagen!

Trouwens ei in je haar raad ik je echt af... getverdemme dat heb ik eens gedaan! ik stonk 3 dagen later nog een uur in de wind!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 00:33

Wuis schreef:
Irritant he als je lievelingsprodicten verdwijnen.

Zo mis ik de 'AH SNOEPER', kent iemand dat? Mijn gód, wat was dát lekker. Een soort van broodje met een zachte puddingachtige substantie erin, en roze glazuur bovenop.

;(

Of de grote vierkante gezinspizza's van de Aldi.. ;(

Aaah, die snoeper's ja :+:

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 00:41

JA! Ik ben niet gek haha!

Motta(Nestlé) had Jive ijsjes enz allemaal overgenomen van Campina en wij hebben op t werk een lijst met Ola ijsjes en met Nestlé ijsjes en tadaaaaa

404709 MOTTA 7709 Jive Perzik 2.25/24st DOOS L
404713 MOTTA 7713 Roomcup 1.75/24 st. DOOS L
404740 MOTTA 7740 Jive Aardbei 2.50/24s DOOS L
404767 MOTTA 7767 Turbo 1.00 / 40 stuks DOOS L
396991 MOTTA Press Up Cola 0.90 / 24 ST DOOS L
396990 MOTTA Press Up Sinas 0.90 / 24ST DOOS L

En ik wíst dat ik ze had zien staan want ik moest nml de Press up cola+sinas bestellen ipv de Calippo van Ola want de calippo was duurder dan de press-up en dus minder winst terwijl het precies dezelfde ijsjes zijn ;)
En toen had ik de Jive zien staan en ooow serieus he ik krijg gewoon zin in ijs nu haha!

(en ehm ja ik heb serieus een stukje bestellijst van t werk gekopieerd :') )

steenbok1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 00:43

Erg vervelend ja, die wisselingen van assortiment en uit de handel halen van producten. Tip: houd de action winkels ook in de gaten, soms heb je nog mazzel. ( al is het etiket misschien niet in het nederlands)

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 00:47

Ja, daar heb ik ook zo'n hekel aan. Zo had je vroeger een licht alcoholisch drankje, een soort icetea met een velugje alcohol. Volgens mij heette het T-tic. Heeeeeerlijk! En perfect voor mij omdat ik eigenlijk geen alcohol drink. Kan er niet tegen. Maar deze dus wel. En toen.... was ie er ineens niet meer. ;(

En nu net nog. Ik eet zoveel mogelijk vegatarisch en gebruik ook macrobiotische producten. Had een heel fijn bindmiddel als vervanging voor de maizena: Arrowroot. Wordt in veel recepten gebruikt. Pot leeg, kom ik bij mijn natuurwinkel: IS het er niet meer!!! Productie werd te duur. Heb nu topiocameel, dat was de vervanger ervan. Moet ik weer geen uitvissen hoeveel ik daarvan nodig heb voor de ideale binding van mijn sauzen! Balen.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 00:54

Zilfstar, je kan een scheutje malibu in je icetea doen, drinken ze hier in de bar ook veel maarja dat vervangt nooit het drankje wat je eerst had natuurlijk!

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 01:00

Renske_ schreef:
Zilfstar, je kan een scheutje malibu in je icetea doen, drinken ze hier in de bar ook veel maarja dat vervangt nooit het drankje wat je eerst had natuurlijk!

Dat is al snel te veel idd en dan krijg ik er last van (zowel qua alcohol als qua koolzuur). Dat drankje was echt super. Heeeeel licht prik zat erin, net effe dat frisse. En dan een vleugje alcohol, iets van perzikachtig erin. Echt zonde!!!

touchofpink

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 01:09

Arme Arabesk!

Ik lees dit en denk ineens weer: Kennen jullie nog die Buggles van vroeger in die grote rode dozen? Die waren pas LEKKUUUUR! Niet zoals die van nu met van die natsjo sjies smaken enz maar gewone echte lekkere buggles. Ik mis ze nog steeds!

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 02:14

Je had vroeger ook SPLASH, een soort slagroombus waaruit dan een koude substantie kwam die je in een glas melk spoot (oke, zo klinkt het erg vies :+ ) maar dan had je dus een milkshake. Ik was echt zoooo'n fan van dat spul! En ineens was het weg.

Evenals Snickers-ijs in potten. Nu heb je alleen nog maar die bevroren snickers, niks aan }:0

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 02:28

ik baalde dus ook al zo dat ik nergens meer de ei-shampoo van andrelon nergens meer kon vinden, en zodra ik het vondt werdt het gelijk groots ingeslagen.

jammer dat het eruit gaat/is dan opzoek naar een andere :(

enne als jullie er 1 over hebben die niet naar arabesk gaat _O- O:)

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 03:00

Zilfstar schreef:
Renske_ schreef:

Dat is al snel te veel idd en dan krijg ik er last van (zowel qua alcohol als qua koolzuur). Dat drankje was echt super. Heeeeel licht prik zat erin, net effe dat frisse. En dan een vleugje alcohol, iets van perzikachtig erin. Echt zonde!!!

Dan weet ik wat voor jou!!
Pezik ijsthee(of gewoon neutrale of lemon, maar ik ben nogal perzik fan ;) ) je hebt nml verschillende ijsthee soorten in pak waar weinig prik op zit, en daar een beetje peach tree bij doen( http://www.ons-mam.nl/drank/42 ) dat spul is zooo zoet dat ik het gemixt met seven-up bijna te zoet vind :+
En met ijsthee is het heerlijk!!!
Zelfs puur is het zoet :)

MoriMann

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 09:17

Renske_ schreef:
JA! Ik ben niet gek haha!

Motta(Nestlé) had Jive ijsjes enz allemaal overgenomen van Campina en wij hebben op t werk een lijst met Ola ijsjes en met Nestlé ijsjes en tadaaaaa

404709 MOTTA 7709 Jive Perzik 2.25/24st DOOS L
404713 MOTTA 7713 Roomcup 1.75/24 st. DOOS L
404740 MOTTA 7740 Jive Aardbei 2.50/24s DOOS L
404767 MOTTA 7767 Turbo 1.00 / 40 stuks DOOS L
396991 MOTTA Press Up Cola 0.90 / 24 ST DOOS L
396990 MOTTA Press Up Sinas 0.90 / 24ST DOOS L

En ik wíst dat ik ze had zien staan want ik moest nml de Press up cola+sinas bestellen ipv de Calippo van Ola want de calippo was duurder dan de press-up en dus minder winst terwijl het precies dezelfde ijsjes zijn ;)
En toen had ik de Jive zien staan en ooow serieus he ik krijg gewoon zin in ijs nu haha!

(en ehm ja ik heb serieus een stukje bestellijst van t werk gekopieerd :') )

:wow: Ze bestaan dus nog wel! Neemt niet weg dat ik ze al jaren nergens meer gezien heb ;) Ik heb altijd de Solero daar de schuld van gegeven. Hetzelfde idee zo'n beetje, maar dan groter. Te groot voor mij :(

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 09:24

Arabesk schreef:
Mijn favo shampoo, mijn absolute favo merk en type gaat uit de handel!!

De eishampoo. Ik was al stad en land afgeweest naar drogisten, kruidvat etc om nog een pot te kopen , maar helaas. Naast mij stond een man ook al te mopperen dat hij er van baalde dat het eruit ging.

Ik heb andrelon gemaild met de vraag of het uit de handel ging, en ja dus... -O-

Op http://www.andrelon.nl kun je bij 'contact' een berichtje achterlaten (hint hint) ;-)

Zie maar eens een shampoo te vinden die net zo goed is ^) Ik kan daar echt niet tegen als mijn favo producten uit de handel worden genomen :(

Volgens mij kan jij je aan meederd dingen niet vinden, en je kan niet altijd je ei kwijt }>
Maar dit heet aanpassen aan de maatschappij succes je kan het en je vind wel een oplossing :Y)

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 09:27

Argh, das idd een ramp :P ken het..sanex body oil, eindelijk iets waar mn huis niet op reageerde als een allergische tijdbom..weg, foetsie, gewoon zonder te melden aan deze trouwe koper..en zo met nog meer dingen, ziekelijk is dat.

Ik zal eerdaags naar de winkel moeten, zal even kijken voor je dan of ze ze hier nog hebben..mocht je willen, kan ik een paar flessen inslaan en opsturen naar je :)

Ohja, tip, markt, kijk op de markt ook..daar halen ze ze vaak uit andere landen en wil nog wel eens verkrijgbaar zijn daar ;)

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 09:28

oo jive ijsjes :9 :Y)

Ik zal bij ons eens kijken in de winkels,voor de EI shampoo.
Mochten we nog wat hebben dan hoor je het van me ;)

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 09:29

oja.. nog een tip..

De WalkIn (hoorn en enkhuizen) hebben vaak ook van die opgekochte partijen..
En de action in de gaten houden he? ;)

tinkert

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 09:54

Ik heb net een klacht ingediend bijAndrelon. Het zou verboden moeten worden om zomaar goede produkten uit de handel te halen. :( :(

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 11:56

@ Arabesk, ik heb nog een fles staan die je over mag nemen hoor, ik vond het spul zo ongelofelijk gruwelijk stinken dat ik het nooit heb durven gebruiken! Hij staat hier al tijden tussen de andere shampoo's en geloof dat niemand hem hier durft te gebruiken:P

Ik baal altijd weer als er een lekker toetje vd maand is van Mona, en eind van de maand maar hopen dat ie toetje van het jaar gaat worden... Gelukkig zijn de 2 allerlekkersten al toetje van het jaar!:P

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 13:03

toetje van het jaar is nu de witte chocolade met frambozensaus.
Vond de pepernoten toetje toch iets te zoet ofzo, weet niet, beetje vreemde smaak.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 13:24

god! ei shampoo, die had mijn oma altijd, als ik daar ging slapen moest ik mijn haar daar mee wassen.. en ik vond het zo stinken :+

maar goed tis heel vervelend als je favo product uit de handel wordt gehaald..

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 13:42

Op pagina 2 hoorde ik iemand over Fluff, jeetje wat ben ik BLIJ dat dat uit de schappen is. Gadverdamme wat is dat vies zeg :=

Inderdaad heel vervelend als je favoriete producten uit de schappen worden gehaald! ik heb daar ook een boel van, maar daar kan ik allemaal even niet opkomen :+

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 13:50

Negerzoen schreef:
Op pagina 2 hoorde ik iemand over Fluff, jeetje wat ben ik BLIJ dat dat uit de schappen is. Gadverdamme wat is dat vies zeg :=

Inderdaad heel vervelend als je favoriete producten uit de schappen worden gehaald! ik heb daar ook een boel van, maar daar kan ik allemaal even niet opkomen :+

Owja! DAt was zooo lekker! En je had ook van die zwaar chemische troep voor op de pannenkoeken! Mister Pancake heette dat dacht ik, in gifkleurige tube's? Zó lekker!

@ annastacia: Inderdaad, ik zag het! Die was ook erg lekker! En de aardbeientaart ook, die was ook toetje van het jaar, en blijft daarmee, hopelijk, ook voortaan leverbaar! :9

SRG

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 14:09

Ooooh ja vervelend is dat zeg! Zo hebben ze pas ook mijn fijne Charles Worthington shampoo uit de handel gehaald, nergens meer te krijgen :(

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 14:10

__SAMMY__ schreef:
Ooooh ja vervelend is dat zeg! Zo hebben ze pas ook mijn fijne Charles Worthington shampoo uit de handel gehaald, nergens meer te krijgen :(

Wat voor een shampoo?????

SRG

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 14:16

Afbeelding
Deze had ik altijd.
Nergens meer te krijgen hier...