Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wuis schreef:Irritant he als je lievelingsprodicten verdwijnen.
Zo mis ik de 'AH SNOEPER', kent iemand dat? Mijn gód, wat was dát lekker. Een soort van broodje met een zachte puddingachtige substantie erin, en roze glazuur bovenop.
Of de grote vierkante gezinspizza's van de Aldi..
Renske_ schreef:Zilfstar, je kan een scheutje malibu in je icetea doen, drinken ze hier in de bar ook veel maarja dat vervangt nooit het drankje wat je eerst had natuurlijk!
Zilfstar schreef:Renske_ schreef:Zilfstar, je kan een scheutje malibu in je icetea doen, drinken ze hier in de bar ook veel maarja dat vervangt nooit het drankje wat je eerst had natuurlijk!
Dat is al snel te veel idd en dan krijg ik er last van (zowel qua alcohol als qua koolzuur). Dat drankje was echt super. Heeeeel licht prik zat erin, net effe dat frisse. En dan een vleugje alcohol, iets van perzikachtig erin. Echt zonde!!!
Renske_ schreef:JA! Ik ben niet gek haha!
Motta(Nestlé) had Jive ijsjes enz allemaal overgenomen van Campina en wij hebben op t werk een lijst met Ola ijsjes en met Nestlé ijsjes en tadaaaaa
404709 MOTTA 7709 Jive Perzik 2.25/24st DOOS L
404713 MOTTA 7713 Roomcup 1.75/24 st. DOOS L
404740 MOTTA 7740 Jive Aardbei 2.50/24s DOOS L
404767 MOTTA 7767 Turbo 1.00 / 40 stuks DOOS L
396991 MOTTA Press Up Cola 0.90 / 24 ST DOOS L
396990 MOTTA Press Up Sinas 0.90 / 24ST DOOS L
En ik wíst dat ik ze had zien staan want ik moest nml de Press up cola+sinas bestellen ipv de Calippo van Ola want de calippo was duurder dan de press-up en dus minder winst terwijl het precies dezelfde ijsjes zijn
En toen had ik de Jive zien staan en ooow serieus he ik krijg gewoon zin in ijs nu haha!
(en ehm ja ik heb serieus een stukje bestellijst van t werk gekopieerd)
Arabesk schreef:Mijn favo shampoo, mijn absolute favo merk en type gaat uit de handel!!
De eishampoo. Ik was al stad en land afgeweest naar drogisten, kruidvat etc om nog een pot te kopen , maar helaas. Naast mij stond een man ook al te mopperen dat hij er van baalde dat het eruit ging.
Ik heb andrelon gemaild met de vraag of het uit de handel ging, en ja dus...
Op http://www.andrelon.nl kun je bij 'contact' een berichtje achterlaten (hint hint)
Zie maar eens een shampoo te vinden die net zo goed isIk kan daar echt niet tegen als mijn favo producten uit de handel worden genomen
Negerzoen schreef:Op pagina 2 hoorde ik iemand over Fluff, jeetje wat ben ik BLIJ dat dat uit de schappen is. Gadverdamme wat is dat vies zeg
Inderdaad heel vervelend als je favoriete producten uit de schappen worden gehaald! ik heb daar ook een boel van, maar daar kan ik allemaal even niet opkomen