sarona25 schreef:vraag me echt af ligt het dan ook niet aan mij weet heus wel er is geen persoon perfect IK OOK NIET HELAAS .
maar als ik alles zou zeggen heeft bokt een nieuwe driver nodig want deze is overbelast.
Hij heeft ook heus wel goeie dingen gedaan maar ik ben gewoon zo bang ik weet dat hij niet meer wil maar ben met de instelling terug gekomen zal vechten tot mijn laaste stukje energie.
Ik denk dat je beter kunt nadenken of je hem wel wilt ipv of hij jou wil, als hij zo jaloers en wantrouwig is en eigenlijk heel negatief over jou en jouw acties is. DAT ga je namelijk echt niet veranderen, dat zit in hem en het jammere is dat het uiteindelijk ervoor zorgt dat er niets van jou en jouw eigenwaarde overblijft. Jouw eerste post spreekt al helemaal zijn gedachten uit over jou, terwijl jij eigenlijk beter weet dan wat hij allemaal beweert. Volgens mij is het beter en gezonder van jou om hiermee te stoppen, anders blijft er niets van je over: geestelijk en lichamelijk. Kies voor jezelf en voor iemand die van je houdt en jouw vertrouwd en jou het beste gunt. En niet van die rare gedachten over jou heeft (versieren van collega's, truitjes uittrekken zodat je diep decollete hebt, etc).. Sterkte meid. Doe voorzichtig, dit klinkt niet prettig allemaal..