Wie kan en wil hier iets mee? Het liefste een kerstmutsje op en prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar erbij. De achtergrond maakt niet uit als het maar winters/kerstsfeer is. Alvast super bedankt!
Wat een leuk topic is dit!! Als iemand de tijd wil vrijmaken om er ook een van mijn paardjes wil maken zou ik dat erg leuk vinden! Misschien een kerstmutsje op ( als dat leuk staat) en een mooie besneeuwde achtergrond met bomen ofzo? En natuurlijk de geeikte tekst : Prettige kerstdagen en een gelukkiog nieuwjaar!
Voor de creabea's die tijd hebben, hier een link met de foto!
Innepin super bedankt! Ben er blij mee, zou het zelf namelijk echt niet kunnen! Mocht iemand anders ook nog een leuke bewerking ervan willen maken...heel graag... Superleuk topic is dit trouwens..
Nickytje, Super bedankt! Hij is hartstikke leuk, alleen zou jij of iemand hem nog wat meer in kerstsfeer willen maken? Wat ik al zei met als achtergrond een echte winterse achtergrond? Kerstmutsjes op misschien? enz enz!?
Wat een fantastische kaarten worden hier gemaakt zeg ik moet nog even een leuke foto maken vind het echt super wat jullie er van maken hoor !!
ItsJustMe_
Geplaatst: 21-11-09 11:52
Iemand die hiermee uit de voeten kan? http://img504.imageshack.us/img504/4666/toby1.jpg Kerstmutsje: zou leuk zijn:) Sneeuw achtergrond. Voor de rest mag je er je eigen draai aan geven! (als je het nog nodig hebt: hij heet Toby(de hond) ) Met s.v.p. de riem weg....(het ''touw'' dat aan de halsband vast zit bedoel ik, ik weet niet hoe dat heet ) anders is het niet echt mooi Tekst: Jan Peter, Inge en Tim: Fijne kerstdagen en een geweldig en gelukkig 2010 gewenst!
Je mag zelf weten hoe en wat je met de tekst doet, als het er maar staat
Iemand die hier iets mee wil doen? Zou er erg blij mee zijn Maakt niet uit wat er precies op staat, als er maar iets van fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar op staat.
Zou iemand voor mij een leuke kaart willen maken met de tekst: 2010.....Here we come! Het liefste een sneeuwlandschap-achtig-iets met een kerstmuts ofzo, wees creatief hihi