kan ik het combineren want ik zoek nog een leuk gangkastje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
saskiaojan schreef:Ik hoorde gister dat er weer allemaal nieuwe leuke dingen zijn bij de Ikea...dus ik ben ook voor een snelle meeting!!!
maartje_h schreef:![]()
** ziet het al helemaal voor zich**
Op de parkeerplaats allemaal auto`s van bokkers met trailers erachter voor alle grote aankopen die eventueel gedaan worden...
Restaurant word bestormd, hier en daar worden extra broodjes en croissants meegenomen voor de achterblijvers thuis ( lees paarden) en daarna bezetten de bokkers massaal de banken om heerlijk een dagje mensen te gaan kijken ipv paarden
Het lijkt vaak net zo`n mierenhoop als op een losrijterrein van een groot concours
Wie tussendoor moe word, gaat even een tukkie doen op de beddenafdeling..![]()
Om vervolgens richting uitgang te slenteren en tot de conclusie te komen, dat zo`n dagje Ikea toch idd best de moeite waard is..
purny schreef:Ik meld me. Vooral de zweedse gehaktballetjes..
Kytha schreef:Je hebt zojuist m'n dag gemaakt![]()
Voortaan bekijk ik de IKEA vast net ietsje anders , geweldig!*trommelt iedereen op voor een dagje ikea!*
LimaMambo schreef:owja voordat je gaat natuurlijk een hotdog van 50 cent!!
echt.. wie die prijs verzonnen heeft![]()
Ninita schreef:Heerlijk de Ikea
Mijn huis kon zo een showroom van Ikea zijn.
Ik mis in je verhaal alleen wel de hotdog! En de frisdrank die je 2x mag vullen
Joolien schreef:'Dames en heren. Willen de ouders van Seline haar op komen halen in Småsland?'
Dank Szan? Ik ga zo'n 1 keer per jaar naar de Ikea en vind het ook net zo leuk om mensen te kijken als de meubels
Edit: Smaland
Faelivrin schreef:Ik moet vanmiddag naar de IKEA... *slik.
Joolien schreef:whahaha
Maar dan alleen op 1 bepaalde afdeling toch? Anders wordth et wel heel ingewikkeld!!
Tellie schreef:Balen dat ik tot half 8 moet oppassen vanavond en dat vriendje geen IKEA fan is. Die vond het al verschrikkelijk dat ik 2 nachtlampjes moest kopen.
Trouwens, als de catalogus weer door de brievenbus komt ben ik ook dagen zoet met alles uitpluizen, lijstjes maken met wat ik wil hebben en daarna depressief een bak ijs te eten, omdat ik er geen plaats en geld voor heb.
upendo schreef:Laten we een mega-IKEA-meeting houden!
Het zou me niks verbazen als er een enorme interesse zou zijn..