Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aranel schreef:Hoewel ik gek ben op kleine kotertjes, zou ik nu echt wel abortus plegen als ik zwanger was. Ik vind dat iemand die nog bezig is met school een kind geen goede, stabiele omgeving kan bieden
Steph86 schreef:Aranel schreef:Hoewel ik gek ben op kleine kotertjes, zou ik nu echt wel abortus plegen als ik zwanger was. Ik vind dat iemand die nog bezig is met school een kind geen goede, stabiele omgeving kan bieden
Dat is nu een van de vooroordelen waar ik echt misselijk van wordt.
Ik zat ook op nog op school ok wel ten einde van mijn opleiding die ik dus ook gewoon heb afgemaakt na de bevalling maar jij vind dus dat ik mijn kind(eren) geen stabiele omgeving kon bieden omdat ik mijn school heb afgemaakt?
Ik vind het wel belangrijk om meerdere diploma's te hebben.
Met alleen een mavo diplomakomje tegenwoordig wel moeilijker ergens aan de bak als met meerdere diploma's.
Dat was voor mij dus ook een reden om mijn vervolg opleiding wel af te maken.
Maar om nu te zeggen dat mijn kinderen geen stabiele omgeving hebben,nee dat ben ik absoluut niet met je eens.
Mayra_ schreef:Ik vind het echt knap dat jij op je tweëntwintigste al twee kinderen hebt en een derde opkomst! Respect daarvoor en dan ook gewoon diploma's hebben.
Mayra_ schreef:Ik vind het echt knap dat jij op je tweëntwintigste al twee kinderen hebt en een derde opkomst! Respect daarvoor en dan ook gewoon diploma's hebben.![]()
Ik ben ook van mening dat het best moet kunnen, wanneer je echt wilt!
Steph86 schreef:Mayra_ schreef:Ik vind het echt knap dat jij op je tweëntwintigste al twee kinderen hebt en een derde opkomst! Respect daarvoor en dan ook gewoon diploma's hebben.![]()
Ik ben ook van mening dat het best moet kunnen, wanneer je echt wilt!
Dank je wel voor het compliment![]()
En ik ben het helemaal met je eens wbt je mening dat het best moet kunnen wanneer je echt wilt.
Steph86 schreef:@ Bravespots, ik denk dat Mayra bedoeld: Dat ze het knap vind dat er ook tieners zijn die ervoor gaan en wel laten zien dat het ook mogelijk is, als je zelf maar wilt en de wilskracht hebt om er iets van te maken.
En ik heb echt niet meer respect nodig hoor, absoluut niet