Colaverslaving.... Wie nog meer??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Colaverslaving.... Wie nog meer??

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 21:01

Steunclub voor cola-afkickers hier? :D

Haha, nu hebben we wel cola zero, dus dat is wel weer beter voor uh, je figuur O:)

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 21:09

Ik drink het iets vaker met periodes, dan heb ik opeens in in Cola :) Ik neem altijd de Zero, sinds ik die drink vind ik de Light niet meer zo lekker.
Met veel bedoel ik dan ongeveer 2 flesjes van een halve liter per dag, maar dan ook weer niet elke dag... Dus nee, ik ben niet verslaafd :D

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 21:11

@ Nickytje: Zero is precies hetzelfde spul als Light, en ook net zo slecht.
Ik drink zelf echt nóóit cola. Drink liever water of thee, is een stuk beter voor je :j Ik denk inderdaad dat je je er gewoon even overheen moet zetten als je van je verslaving af wil.

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 21:15

vriendjes!!
ik ook cola-junk!!
ik begin de dag met cola. dan gaan er 2 halve liter flesjes cola mee naar het werk. en dan thuis ook alleen cola. ik drink ook eigenlijk alleen cola. lust wel andere dingen maar dan wil ik toch weer cola... is dus idd ook echt verslaving...wist niet dat het zo erg was....

en dan is 'gewone' cola al niet meer genoeg voor mij.
flessen cola thuis zijn Vanille cola (echt goddelijk!!!!!) en flesjes voor op werk cherry....
ook ik wordt gelinkt aan de cola... 'cola (voornaam) ' wordt ik dan genoemd of 'petfles (voornaam)' (omdat ik op werk altijd zo'n petfles cola bij me heb)
huhm.. ben wel van een flinke rookverslaving afgekomen misschien lukt dit me ook ooit nog eens...

maar waarmee vervangen jullie het dan? water is zo... niks.... en de rest net zo erg toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 21:39

Vanille cola?
waar woon jij?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 21:39

Ik mis de vanille cola zo erg namelijk ;(

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 21:54

ik haal het of in duitsland
maar de plus hier om de hoek heeft het nu ook weer. maar idd wel de duitse flessen.
(ik woon in zuidlimburg direct aan de grens)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 21:55

Hmm, ja. Ik woon in Gelderland, helaas.. In Frankrijk hadden ze het ook, hebben toen alle 10 de flessen die in de winkel stonden meegenomen, ik begon toen bijna te hyper ventileren haha (nee grapje, maar begon wel heel apart te doen .. :+ )

Esther_Luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 21:56

ALTIJD op werk haha :P.
Zowiezo dan wel 6 glazen ofzoiets. soms wel wat minder vooral in de winter want dan is het koud en gaan we aan de chocomel :P

Esther_Luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 21:57

maar WOOOW, wat drinken sommige veel cola!!

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 22:01

rebeccaa: ik ken het!
toen ze het in nederland weer uit de markt haalden was ik helemaal blij toen ik in america was en het daar weer kon drinken.
en deed ook een vruegdedansje toen ik het in duitsland weer had gevonden!
tegen kostprijs en verzendkosten wil ik je best wat flessen sturen hoor!

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 22:02

Hier ook een cola-junk :o Waar Leonoor is, is de cola en andersom. Geef altijd mijn pa de schuld, die werkt al jaren voor Coca-Cola :D
Ware het niet dat ik inmiddels de andere merken ook goed weg kan drinken, vooral van de Lidl, die halve literflesjes. En op een 'slechte' dag gaat er dan ook gerust 3 liter per dag doorheen, zo fout!

Ik kom er overigens niet van aan gelukkig, maar verwacht wel dat ik afval als ik er mee zou stoppen....

quarterH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 22:14

Ik wil ook bij cocacola werken!

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 22:39

Chrissy_ schreef:
@ Nickytje: Zero is precies hetzelfde spul als Light, en ook net zo slecht.
Ik drink zelf echt nóóit cola. Drink liever water of thee, is een stuk beter voor je :j Ik denk inderdaad dat je je er gewoon even overheen moet zetten als je van je verslaving af wil.

Naast een liter cola light (en het verschil tussen light en zero proef je echt wel!) drink ik ook zó een of twee liter water / thee weg op een dag hoor :') Alleen er komt een moment waarop water of thee gewoon niet meer smaakt. En dan is daar altijd cola!

Thioro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 23:36

Vroeger was ik ook een cola-junk. Ik dronk geen 2 liter per dag (uitgezonderd examens) omdat ik meestal al moeite heb om überhaupt 2l vocht per dag binnen te krijgen.

Alleen kreeg ik elke keer op mijn kop van de tandarts en eerlijk is eerlijk, sloten cola per dag smaakt ook niet meer (werd er zelfs misselijk van).

Nu heb ik een nieuwe verslaving: koffie :D . Drink het nu bijna dagelijks en soms meerdere tassen per dag. Vroeger lustte ik het echt niet, maar tegenwoordig vind ik het zelfs lekker.

Examenperiodes kan ik tegenwoordig ook zonder cola doorkomen dankzij de sloten koffie en groene thee, al glipt er af en toe toch nog een fles cola in huis.

Korte samenvatting: ik ben geen cola-verslaafde maar wel een totale caffeïne-addict :+ .

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 23:42

IK!
drink niets anders dan cola, wel light.. misschien nog wel slechter
heb ook een tijd gehad dat ik alleen water dronk, maar had het altijd heel koud, zelfs in de zomer
ben ermee naar de dokter gegaan en die zei dat dat kwam omdat ik of alleen cola dronk of alleen water..
beetje variatie is dus niet slecht voor een mens .
had trouwens laatst gehoord dat 3 kopjes thee per dag de bloedvaten van een vrouw schoonhoudt

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 23:43

Ik dronk vrij veel cola, liefste de vanille cola uit duitsland, maar gewone ook prima. Maaaaaaaaaar sinds een aantal maanden lust ik het niet meer := Ik werk in de schoonmaak en opeens doet de smaak van cola me steeds denken aan de geur van een bepaald schoonmaakmiddel op mijn werk, en sindsdien vind ik het niet meer te zuipen :+

devine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 09:30

Wanneer ik nog thuis woonde hadden we altijd PEPSI in van die glazen flessen toen nog..ja is even geleden.. :o

Liters heb ik ervan op niet normaal meer mijn vader zei het laatst nog,
ben er nu al jaren vanaf en drink zo af en toe een light cola omdat het me anders te zoet is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 11:01

Ja nog iemand! Haal meestal zo'n 4-pack cola light of zero en dat is binnen 4-5 dagen ook op.. :o Heb ook wel ander drinken in huis, maar das gewoon minder lekker dan cola.. Ook helpt cola mij serieus tegen 'vreten-uit-verveling' Als ik geen cola in huis heb ga ik dus echt lopen snaaien in andere zoetigheid.. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 11:40

Ik ben ook zoon iemand! Ik drink ong 3liter cola per dag wel light.

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 11:43

Dacht dat ik cola-verslaafd was, maar als ik dat hier zo lees val ik reuze mee! :')

Ik drink samen met m'n vader 1 liter per dag. :o

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 11:44

3 liter :wow: Ik drink helemaal geen cola. Drink eigenlijk al een jaar alleen maar water en (groene of kruiden) thee. Volgens mij sta ik helemaal op de kop als ik ineens een paar glazen cola zou drinken....! Het is echt erg ongezond, ik zou iig wat proberen te minderen. Succes allemaal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 11:47

sifra01 schreef:
3 liter :wow: Ik drink helemaal geen cola. Drink eigenlijk al een jaar alleen maar water en (groene of kruiden) thee. Volgens mij sta ik helemaal op de kop als ik ineens een paar glazen cola zou drinken....! Het is echt erg ongezond, ik zou iig wat proberen te minderen. Succes allemaal!

Maar water en thee vind ik niet lekker.. :n

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 11:49

Relaxed schreef:
sifra01 schreef:

Maar water en thee vind ik niet lekker.. :n

Ik vond er eerst ook niks aan. Maar het went echt en nu vind ik het prima. Ik voel me er wel beter bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 11:50

Idd water hou ik niet van en thee soms wel soms niet dat word je zo zat.
Heb het wel geprobeert maar toch weer cola.