Leuk idee! Ik koop morgen ook weer wat nieuwe op school..!!
En wat betreft opruimen.. Een chauffeur of iemand die de trein ontdoet van afval, ziet dit denk ik 10 keer liever dan alle troep die andere reizigers achterlaten
Soort hoefijzer dus? een soort ronde 'n' is misschien wel makkelijk?
Hoefijzer is een leuk idee, ga ik erbij zetten. Heb er nu al een stuk of 30. Die site die werd gegeven, van de Bond Zonder Naam, heeft echt goeie zinnen!
Anoniem
Geplaatst: 14-10-09 21:38
Die van mij liggen ook al klaar
JENNx
Geplaatst: 14-10-09 21:38
Haha, net de bende van de zwarte hand van Pietje Bell. haha
Echt een super leuk idee dit. Ik reis alleen niet met het openbaar vervoer. Maar ik kan ze wel ophangen op de kastjes van stalgenoten of bij mijn collega's.
Met zoiets als dit is het wel leuk als je folders rondbrengt Ik breng ze alleen niet rond, maar anders kan je af en toe is een post it er op plakken voor je ze in de bus duwt
Ik kan ze op mijn werk wel mee nemen, ik werk achter de kassa, als ik dan voor iemand inpak (wat ik een paar keer per dag doe) kan ik er eens een opplakken bij iemand. Dat zijn meestal vaste klanten, en die vinden dat vast wel leuk. Moet ik alleen zorgen dat ik het doe zonder dat ze het merken, dat ze het pas zien als ze thuis uitpakken.
Ik vind het vooral een lief idee, maar ik zou het niet durven opplakken in een drukke trein/bus/metro.
Mavelle
Geplaatst: 14-10-09 22:06
Aaah leuk! Dit ga ik ook doen! Moet iemand niet even een foto van een hoefijzertje maken zodat wel allemaal dezelfde maken? Die ronde N vond ik wel een goed idee, niet te ingewikkeld
Ik ga het ook zeker doen, moet alleen eerst post-its zien te vinden.
_l_amanda_l_
Geplaatst: 14-10-09 22:07
wat een leuk idee! beetje positiviteit tussen alle haastende mensen
(ik heb twee jaar geleden voor school net zoiets gedaan, alleen dan met mini schilderijtjes en collages, compleet met websitevermelding en gastenboek erbij zo leuk! mensen worden er ook erg enthousiast van )
misschien doe ik ook mee, volgende week toch véél treinen..
xTralala
Geplaatst: 14-10-09 22:07
Haha, jij hebt ook het artikel op beautygloss gelezen?! Het is echt een super idee!
Ik zit ook aardig wat in de trein en bus de komende tijd (tussen Utrecht/Den Haag, Utrecht/Goes, richting Flevopolder, etc.).. dus ik ga ook wat verspreiden Maar is een hoefijzer dan nu het symbooltje?
Edit: als het maar massaal genoeg gebeurt komen we nog op Hart van Nederland
Szan, dan zit jij op hetzelfde traject als ik (Den Haag/Utrecht)
Ben benieuwd haha
PureSG
Geplaatst: 14-10-09 22:38
Oeh, post-its gevonden Neem morgen een stapel mee incl hoefijzertje erop! Haha Szan, dat zal best wel heel ... gaaf zijn!
"Een anonieme groep maakt dag goed van mensen met post-its, hun teken is een hoefijzer"
Szan
Geplaatst: 14-10-09 22:39
Haha misschien zijn we elkaar dan al wel tegengekomen Maar mijn vriend woont in Den Haag, dus alleen daarom ga ik af en toe heen en weer tussen Den Haag en Utrecht.. Dan zit het daar in ieder geval straks propvol post-its!
Muisbal
Geplaatst: 14-10-09 22:40
Haha HvN zou grappig zijn
Szan
Geplaatst: 14-10-09 22:51
Hihi, je weet maar nooit toch? Ik las trouwens iets over plakband en milieuvervuiling.. ik ga ze wel vooral in de trein, bus, universiteitsgebouw etc. achterlaten.. dan zwerft het niet buiten rond als afval, maar wordt het wel opgeruimd. En ik ga ze ook niet vastplakken, vind ik zo'n gepruts en zo zijn ze ook makkelijker op te ruimen.. haha. Ben heel benieuwd.. Eerst morgen maar eens post-its kopen, misschien ook een handig idee
TS, je hebt me helemaal enthousiast gemaakt Ben weer klaarwakker.
Steentje
Geplaatst: 14-10-09 22:53
Iemand die het traject Weert/Roermond - Heerlen reist?