Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

__Possie__ schreef:Spaarders kunnen binnen 3 maanden hun geld terug verwachten. Dat is wat manlief te horen gekregen heeft.
En het probleem is idd dat vorige week veelal mensen errug dom zijn geweest om al hun geld weg te plunderen om gewoon 100% ervoor te zorgen dat de DSB failliet zou gaan!! Als al die mensen dat nou niet gedaan hadden was er gewoon helemaal niks aan het handje, maar al die mensen zijn gewoon hartstikke dom bezig geweest ook, dus niks alleen de DSB maar ook al die mensen en ook die mensen die zowel de hele website van de DSB vorige week volledig gekraakt hadden zijn gewoon enorme zielepieten!!
Maar de voetbalclub AZ loopt geen gevaar!!
Ik vind het enorm sneu maar ook enorm zielig hoe al die mensen vorige week de hele DSB leeg geplunderd heeft en daardoor is de bank dus definitief failliet verklaard!!
ECHT DANK JE WEL MENSEN!!!! (oke voordat jullie me aanvallen, ik wil dat voor de DSB echt niet goed praten want ook hun hadden wat beter hun werk kunnen doen, maar ook al die mensen hadden beter en helderder na moeten denken!!!!!)
JoanneArnhem schreef:123chloe schreef:Tros radar heeft een item gehad zojuist in de uitzending. Op hun website is ook veel te vinden..
Jammer dat er ook weer mensen voorbij kwamen die gekozen hebben voor het grote geld, dat weg gezet hebben voor een hoge rente, wetende dat ze er geen garantie voor/over hebben en nu erover gaan klagen.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het verschrikkelijk voor een ieder die daar iets heeft staan, maar het was toch ook voor de hogere rente's, betere rente's als de "normale" banken. Die normale banken kunnen nu waarschijnlijk opdraaien voor de fouten van de DSB.
DendroFleur schreef:Sorry, maar het is een gewone bank met gewone rentes. Je kon inderdaad ook kiezen voor extra rente maar dan had je geen bankgarantie en ik neem aan dat die mensen ook nu niet klagen. Dat is net als in aandelen gaan, dat moet je ook alleen doen als je geld teveel hebt.
Relatief jong voor een bank, maar toch.
Sylvia schreef:Misschien ben ik de enige die er zo over denkt, maar imo is er ook nog zoiets als eigen verantwoordelijkheid. Je zélf verdiepen in iets. En gezond boerenverstand. Op het moment dat mensen tegen een hogere rente dan elders hun geld weg kunnen zetten kun je verwachten dat er een maar aan zit... En aangezien ze voor de DSB gekozen hebben hebben ze rondgekeken, dan wéten ze dus dat de rente hoger is...
furious schreef:Sylvia schreef:Misschien ben ik de enige die er zo over denkt, maar imo is er ook nog zoiets als eigen verantwoordelijkheid. Je zélf verdiepen in iets. En gezond boerenverstand. Op het moment dat mensen tegen een hogere rente dan elders hun geld weg kunnen zetten kun je verwachten dat er een maar aan zit... En aangezien ze voor de DSB gekozen hebben hebben ze rondgekeken, dan wéten ze dus dat de rente hoger is...
Oke leuk dat jij niet bij DSB zit. Ik heb met mijn boerenverstand voor DSB bank gekozen. Snap de 'maar' niet. Hoezo bij een bank zitten waar je 1% rente krijgt als je bij een andere bank meer kan krijgen.
Hoe vaak gaat er nu een bank failliet?
furious schreef:Sorry maar ben niet schuldig