Nu wordt ik niet meer gepest
Ik ben er wel sterk vangeworden
Ik durf nu sneller een grotere bek op te zetten en kom ook meer voor mezelf op
Ook durf ik nu sneller contacten te maken

Aan de ene kant denk ik bedankt pesters dat ik nu zo ben maar aan de andere kant is het vreselijk om het mee te maken
Maar ik merk gewoon dat ik veel meer durf te zeggen enzo
), en ik was op de basisschool altijd heel verlegen, nooit haantje de voorste etc. Ze konden niet begrijpen dat paarden mijn passie is, en op een gegeven moment ging iedereen hinniken als ik eraan kwam lopen, schreeuwden pony en allemaal van dat soort dingen. Ik heb echt op de basisschool periodes gehad dat ik gewoon niet naar school durfde
.
Op de een of andere manier heeft die schoolperiode me wel sterk gemaakt, en ik kijk nu terug op de pesters van voorgaande jaren
. Als iemand het nu nog grappig vind om me uit te schelden loop ik niet weg, maar dan heeft diegene ruzie, gnagna

Niemand die hier zegt: ' toen ik nog op school zat was ik een lekker ding, maar nu zie ik er niet meer uit

. Nu hoor ik van mijn basisschool klasgenoten dat ik énorm verandert ben, Ik heb nu lenzen, Glad gezicht, Nu minstens 1.62, Stijl haar, afgevallen, en nu me eigen kleding stijl. Idd heel herkenbaar.
Ze zijn bijna allemaal hetzelfde gebleven, gelukkig hoef ik dan ook geen onderscheid te maken tussen pesters en de gepeste mensen.
) en binnen no time, met een beetje moeite hoorde ik daar helemaal bij. Was leuk, maar na een halfjaar had ik al door dat ik helemaal niet zoals hun was, en helemaal niet bij hun wilde horen. Ze waren enorm onzeker en hadden daarom zo'n enorme bek, deden naast school geen ene flikker en op school deden ze ook niks behalve terroriseren. En mooi waren ze idd ook niet. Dus niks niet mooie zwanen, mensen die zichzelf zijn, zijn de mooiste zwanen. En ben heel trots om te kunnen zeggen, dat ik steeds meer bij mezelf in de buurt kom. Heerlijk extreme sporten doen, mezelf uitdagen, gekke nieuwe dingen doen. En dragen wat ik leuk vind. Echt alles wat die 'populaire meisjes' dus niet waren/deden. En guess what, heb meer vrienden en 10.000x meer plezier dan in de tijd dat ik bij de 'populaire mensen/mooie zwanen' hoorde.