Jantine_ schreef:Zo heb even bij mams in de kast gekeken, en ze heeft een paar hoor, net rijlaarzen! ik doe ze vandaag naar school aan
Iemand vroeg vanmiddag of ik echt mn paardrijlaarzen aan had
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Ik vind het ook best leuke laarzen, maar omdat ik wéét hoe paardrijlaarzen eruit zien heb ik het gevoel dat ik daar dan in loop denk ik
Net zoals met de Uggs en weet ik veel wat er allemaal 'in' de mode is. Lienek schreef:leuk hoor!
Maar opzich nog redelijk duur 200 euries voor een paar nep laarzen. Dan neem ik liever lipica's

Alane schreef:Lienek schreef:leuk hoor!
Maar opzich nog redelijk duur 200 euries voor een paar nep laarzen. Dan neem ik liever lipica's
en als de modegolf voorbij is kun je ze ook nog aan met paardrijden
Wil je rijlaarzen in leuke kleuren? dan is petrie wel leuk..
aparte kleurtjes

bluedisx schreef:Hm ik ga toch maar eens met mijn petri laarzen naar school! Ik heb ze met veter, weet niet zeker of dat wel hip is?
)
Bizzybijtje schreef:NonaWen schreef:Whaha, dat valt mij ook al op![]()
Ook de broeken hooren dan moet je ze zien kijken als je wél echte paardrij kleren aan hebt.. alsof je niet helemaal 100 bent ofzo
![]()
Ik zag ook al schoenen die op Jodpuhrs lijken
Over een jaar kun je daar vast ook al chaps voor gaan kopen
. Wij hebben daar ook wel even hartelijk om gelachen
AramisJames schreef:Bizzybijtje schreef:
Over een jaar kun je daar vast ook al chaps voor gaan kopen
Je lacht ermee, maar ik werkte in juli als jobstudent in decathlon, en daar kwamen serieus 2 vrouwen die nog nooit op een paard gezeten hadden en dat ook niet van plan waren chaps kopen, "omdat ze dat wel leuk vonden staan als ze uit gingen". Wij hebben daar ook wel even hartelijk om gelachen