Neutral waspoeder
helaas maar toch, de exceem bleef, en de kleren werden na 3 keer achter elkaar wassen nóg niet schoon

maken:
garnier shampoo heerlijk spul!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chiqa schreef:John Frienda haarproducten voor geblondeerd haar, mn haar wordt als touw en het is ook nog eens verschrikkelijk duur!
! Het is de enigste shampoo/conditioner waar mijn haar van gaat glanzen
Zo duur vind ik dat spul nog niet eens: hier kosten ze 7 € per stuk.
...).
...
.
. (Maar goed, dat gebeurd zeer zelden, want ik heb echt overal van die blikje/tubes liggen. In de badkamer, op het toilet, in de keuken, in iedere handtas, in m´n auto, op stal. Mijn man wordt er gek van
...)
. Krijg je de haartjes nooit zo goed mee weg als met de Venus mesjes.
.JuulenJulia schreef:... de hars strips van strepsil wel!
?? 
zoals nu bij kruidvat; 2 halen 1 betalen.. 

Marigold schreef:kraken:
Neutral waspoeder
helaas maar toch, de exceem bleef, en de kleren werden na 3 keer achter elkaar wassen nóg niet schoon
Mijn haar wordt er absoluut niet stijl van, wordt zelfs wat sneller vet. Hij werkt wel als gewone shampoo en ruikt ook heerlijk, maar straight? Nope 
Eindelijk een mascara die én veel volume geeft én verschrikkelijk waterproof is. Krijg hem er soms slechts met moeite af, zo waterproof is 'ie 
Ik heb in Amerika een mini-potje gekocht van amper 5 à 6 cm hoog. Past perfect in mijn handtas en heb er ook altijd één op mijn nachtkastje staan. Werkt perfect tegen droge lippen, vervellende huid (bv. na het zonnen) en in de winter smeer ik vaak een dun laagje op de randen van mijn neusgaten als die helemaal uitgedroogd zijn door een verkoudheid. Niks werkt beter! Claudienee schreef:Kraken; Poriënstrips van kruidvat huismerk. Na 4 keer proberen werkt het bij míj nog niet.
Zilfstar schreef:Antikal, Cilit Bang, Glorix badkamerspul, Sealskin badkamerspul enzovoorts. Het werkt allemaal NIET. Ik spuit het erop, laat het inwerken volgens gebruiksaanwijzing. Dan ga ik er nog extra op boenen om de kalk weg te krijgen: resultaat als het nat is lijkt het kalkvrij. Zodra het droog is zitten de kalk-vlekker er gewoon weer. Niks geen mooi doorzichtige douchedeuren.
WIE weet welk middel WEL werkt tegen kalk?????
Hoeft niet in te weken ofzo dus duurt ook niet zo lang als schoonmaakazijn ofzo
martinev schreef:Wat een leuk topic!
Ik zweer bij HG badkamer schimmelreiniger (of zoiets)
Ik heb een badkamer met nagenoeg geen ventilatie en het resultaat is dus heel snel schimmel. Spuit dit spul op je muren en binnen een paar seconden zijn de muren, tegels en voegen weer helemaal wit en schoon! Ook blijft het daarna zeker een half jaar weg!
(heb helaas al wel wat kleren verpest door het chloor dat erin zit, oude kleren (of helemaal geen...) aan dus, als je het gebruikt!