__Carmen__ schreef:Wat vreemd dat ze het al over een tumor hebben als ze nog niet weten wat er nou precies te zien is op de MRI. In mijn ogen maken ze jullie hier heel erg bang en verdrietig mee, wat achteraf misschien helemaal niet nodig zou zijn (hoor helaas dat het vaker gebeurt, ook in het ziekenhuis waar ik mijn opleiding doe) En mocht het toch een tumor zijn, dan kan die ook nog goedaardig zijn of goed te opereren. Dus vind het een beetje kort door de bocht van die artsen op dit moment
Het maakt het natuurlijk niet minder heftig voor jullie op dit moment, het is heel begrijpelijk dat de grond even onder je voeten vandaan zakt. Als je 26 bent ga je er vanuit dat je nog een heel lang leven (samen) hebt en dan zit je niet te wachten op zulk nieuws
Heel veel sterkte samen voor de komende tijd met onderzoeken en behandeling, laat de moed niet zakken!! Vind het heel knap dat jullie hebben bedacht om een samenlevingscontract op te laten stellen, niet iets waar je meteen aan denkt in zo'n situatie maar over een tijdje staat je hoofd er misschien helemaal niet naar als hij in de molen van onderzoek/behandelingen komt. En dan hebben jullie het in elk geval goed geregeld
Het is inderdaad erg vervelend want we weten heel weinig en de artsen gaven ook aan indd dat ze van de MRI heel weinig konden zien maar dat het ziekenhuis in Utrecht zijn licht erover moet schijnen. De arts gaf aan dat dingen snel een tumor genoemd worden. Het is in ieder geval een grote kans dat ze een biopt (zeg ik het goed zo?) moeten nemen... tja ik kan niets we moeten wachten... en dat is rottig