Woedend op ex!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 09:12

Eponastable schreef:
ja want ik mag niet met iemand rotzooien in ons bed...precies of ik daar nood aan heb. _-:( _-:(

:(:) zoals de waard is......... ;)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 09:19

Eponastable schreef:
ja want ik mag niet met iemand rotzooien in ons bed...precies of ik daar nood aan heb. _-:( _-:(

Waar haalt ie het lef vandaan om dat tegen je te zeggen :?
Ik zou er volstrekt maling aan hebben. Niet dat je nou gelijk een andere relatie oid moet aangaan, maar HIJ is degene die fout bezig is geweest, dus hij kan jou absoluut niet vertellen wat je wel of niet mag doen!

Denk je ook aan SOA testen en dat soort dingen? Je weet nooit wat ie allemaal gedaan heeft en te vertrouwen is hij duidelijk niet.

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-09 09:22

Cayenne schreef:
Eponastable schreef:

Waar haalt ie het lef vandaan om dat tegen je te zeggen :?
Ik zou er volstrekt maling aan hebben. Niet dat je nou gelijk een andere relatie oid moet aangaan, maar HIJ is degene die fout bezig is geweest, dus hij kan jou absoluut niet vertellen wat je wel of niet mag doen!

Denk je ook aan SOA testen en dat soort dingen? Je weet nooit wat ie allemaal gedaan heeft en te vertrouwen is hij duidelijk niet.

Ik heb er ook aan gedacht... de testen...
hij is één & al leugen!
Hij ligt nu lekker te rotzooien met haar :D

Somebitch

Re: Woedend op ex!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 09:24

Ik wens je erg veel sterkte, moeilijke periode en zeker ook nu je met je pony's zit. :(:)
Dat je niemand in huis mag hebben zou ik maling aan hebben.. Hij gaat toch ook met een ander naar bed :? En of jij daar nu behoefte aan hebt.. Denk het niet. :n

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-09 09:29

Somebitch schreef:
Ik wens je erg veel sterkte, moeilijke periode en zeker ook nu je met je pony's zit. :(:)
Dat je niemand in huis mag hebben zou ik maling aan hebben.. Hij gaat toch ook met een ander naar bed :? En of jij daar nu behoefte aan hebt.. Denk het niet. :n

Nee zeker geen behoefte aan...

Bah... ik walg al bij de gedachte dat hij thuis komt met een glimlach op zijn gezicht... :r

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 09:29

Heel veel sterkte :(:)

Eponastable schreef:

Wat een l*l de behanger :( . Hij wel en jij niet? Al heb je daar nu geen behoefte aan, hij is wel de laatste die daar wat van moet zeggen. :(

Huis is dus van jullie samen. Kan hij je niet uitkopen, zodat jij verder kunt gaan en iets nieuws kunt kopen/huren? Of jij hem (misschien met hulp van ouders) zodat je je paarden ook niet hoeft te verhuizen?

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 09:30

Jeetje, wat moet jij nu door een hel gaan zeg :(:) Lijkt me vreselijk om achter zoiets te komen!
Enneh, hij bedriegt jou en jij luistert nog naar hem om niemand uit te nodigen?! Dat kan je zelf wel beslissen zeker?! Wie zegt dat hij niet met haar heeft liggen rotzooien in jullie bed, terwijl jij er niet was?

Sterkte er nog mee verder!
En eigenlijk ben ik wel benieuwd naar je nieuwe kapsel ;) Je zei dat je nu eindelijk je droomkapsel mocht waarmaken.. Mocht je dat eerst niet van hem dan ofzo?

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-09 09:34

@ Isabonny: helaas betalen we hier per maand meer dan wat ik in totaal verdien, elke maand leg ik een hoog bedrag opzij om het huis en facturen te betalen.
Ik kan het niet alleen aan en mijn ouders zitten volop in kosten voor hun nieuw huis door nieuwe werken...

@ Marilla: kan best zo zijn... hij is in staat om zo iets te doen...
hij behandeld me net zoals met zijn vorige vriendin vandaar misschien dat ik zo afzie omdat ik weet wat hij haar heeft aangedaan en nu hetzelfde gebeurd met mij.
Ik zeg altijd een vent die zo iets doet zal hetzelfde doen met alle vrouwen die hij krijgt...

Ja mijn kapseltje waar ik zo van droomde, ik mocht het niet en mijn kleur veranderen vond hij lelijk, zei hij gewoon vlakaf in mijn gezicht.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 09:36

Ik ben dan misschien een vals kreng maar ik zou een goede mannelijke vriend uitnodigen. Niet om wat mee te doen hoor. Alleen al voor het idee , geen vent die me wat verbiedt. Wat een enorme eikel.

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-09 09:40

Ja daar dacht ik ook aan... maar vermits hij meer weg is dan iets anders zal het hem toch niets uitmaken...

Pfff heb het zwaar vanmorgen. Het gevoel dat ik geen zeggen meer heb op wat hij gaat doen is zwaar, geen weten meer heb waar hij is en wat hij doet is echt heel zwaar want je beeld je vanalles in.
Ik moet straks naar Oostende rond 4u en heb totaaaaaaaal geen zin om te gaan.
En ik hoop dat hij straks als hij thuiskomt zijn auto vergeet af te sluiten zoals zo vaak...

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 09:43

Delen jullie ook de paarden, misschien is het een idee om toch even naar een soort advocaat te stappen zodat je echt weet wat je rechten zijn.

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-09 09:45

één van de kleintjes is het zijne maar hij kan er niets mee doen vermits hij ze amper van dichtbij gezien heeft.
Zowiezo neem ik die terug of verkoop ik hem.
Ja de 21ste hebben we afspraak bij een advocaat die grote zaken heeft behandeld in België en zijn specialiteit zijn scheidingen.

Maar t'is nog zo lang wachten...

Nou ik ga gaan scheren, volgende week wedstrijd en beestjes moeten geschoren staan.

Tot straks!
Laatst bijgewerkt door Eponastable op 13-09-09 09:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 09:45

Eponastable schreef:
En ik hoop dat hij straks als hij thuiskomt zijn auto vergeet af te sluiten zoals zo vaak...

Kan je dit in Oostende niet uitstellen / afzeggen :?
Straks kom jij thuis, heeft hij de sloten veranderd :+

Enne..... die laatste zin, wat ben je daarmee van plan dan :?

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-09 09:47

miep1979 schreef:
Eponastable schreef:

Kan je dit in Oostende niet uitstellen / afzeggen :?
Straks kom jij thuis, heeft hij de sloten veranderd :+

Enne..... die laatste zin, wat ben je daarmee van plan dan :?

Niks ergs van plan, moet effe iets in zijn auto hebben... droom ervan om zijn banden plat te steken maar dat mag allemaal niet en het maakt het nog erger dus ik blijf rustig en vriendelijk.
Maar vermoed dat iedereen die zin wel heeft gehad om zo iets uit te spoken... maar goed ik blijf van zijn spullen af...

Oei... zit wel op zijn bureau :+
Ik ga mijn pa wat opjagen dat ik geen zin heb... liefst loop ik wat te slenteren op de manege daar is vandaag een wedstrijd.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 09:55

Ik zou in ieder geval goed in de gaten houden dat hij geen dingen gaat verwijderen uit het huis, aannemend dat er dingen van waarde zijn. Zal de eerste niet zijn die het halve huis leegrooft.
Hebben jullie omdat jullie een huis hebben een samenlevingscontract?

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 10:18

Ten eerste heel erg veel sterkte! Dit is echt helemáál niet leuk en echt een rotstreek van hem. Ik had persoonlijk zijn nieuwe liefje ook niet gebeld, misschien was zij helemaal niet op de hoogte van jou en heeft hij zijn relatie met jou verzwegen? Misschien heeft hij hem die nacht toen jij haar aan het bellen was pas over jou verteld, dan staat het natuurlijk een beetje raar als jij haar gaat bellen. Het is zíjn schuld, híj is degene die is vreemdgegaan, niet zij...

corina schreef:
Gewoon alle kleding de knopen eraf halen en in een zakje bovenop doen. Met een briefje erbij ....IK HOORDE DAT ZE GOED KAN NAAIEN!
Heb ik ook gedaan ....vond het wel een goeie.

HAHAHAHA, briljant :') .

Wel rot dat hij nou ook zo doet tegen jou hoor, nogmaals heel veel sterkte :(:) .

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-09 12:05

Ik hou het zeker in het oog... hij lijkt me stilaan zich daar te gaan settelen.

Ja gisteren is hij al met zijn pc vertrokken richting mevrouw.
zogezegd appartement zoeken... mijn kont ook ja :(

Elvira24

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 12:17

Ohh bah!!ik heb het zelfde meegemaakt!!
Vreselijk vreselijk vreselijk!!alsof je wereld in stort!!
Maar ik beloof je alles word beter!!over 1 of 2 maanden gaat het al veel beter met je!!
Nu denk je dat het haar schuld is maar geloof me alles is zijn schuld!!hij heeft alles stuk gemaakt en verkloot!!

Meis heel veel sterkte en hou je ook sterk!!ga veel leuke dingen doen en zoek afleiding!!
Ik zou er alles aan doen om niet meer in zijn buurt te hoeven zijn en dat is heel moeilijk!en doe alsjeblieft niet meer vriendelijk hihi.

Good luck!!pff heavy!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 12:47

Gatverdamme wat een vreselijke rotkerel. :\

Ook ik hou meestal wel mijn eigen respect maar deze zou me toch een potje gedonder over zich heen krijgen..

Heb je geen jongen die hij niet kent die je even als nepscharrel kunt laten langskomen?
Als je ex dan komt om wat dan ook te doen in jullie huis, dat je tegen je nepscharrel zegt: "Het was euh.. gezellig, ik zie je gauw weer." :D

Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd, het zal niet makkelijk worden. :(:)

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 13:24

Ach flikker toch op man, jij mag niet rotzooien in JULLIE bed? Dáág hij mag toch ook rotzooien (vind ie zelf)?!!! Niet dat je er behoefte aan hebt om te rotzooien ofzo maar ik zou gewoon lekker wél iemand uitnodigen voor een gezellig avondje enzo. Je zei zelf al dat hij net zoveel recht op het huis heeft als jij, dit betekent dus ook dat jullie alle2 mensen uit mogen nodigen. En anders gaat HIJ mag lekker weg!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 15:10

Schijt aan hebben dat je niemand mag uitnodigen hoor, daar heeft ie echt geen recht van spreken over >;) Als je wil praten gewoon lekker een gezellige vriend(in) uitnodigen!

So0p_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 15:28

Pffff, heavy.
Jeetje wat is het ook een eikel zeg. Dat jij niemand mag uitnodigen! Gewoon doen hoor. Hij kan je nu toch niets maken, aangezien hij precies hetzelfde doet!

SheMellon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 15:44

Nou ik krijg alleen al buikpijn van het lezen van de situatie. Man wat erg.
Heel veel sterkte iig!

Tjaldur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 16:30

Wat een freak! En wát herkenbaar maar weer. Begin er echt ernstig aan te twijfelen of werkelijk alle mannen alleen maar hun pik achterna lopen.

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-09 17:21

Nou hij is zijn dierbaarste spullen komen halen, alle elektro en dergelijke en hij had de politie gebeld, flikken hier toegekomen omdat hij zei dat ik zijn auto aan het beschadigen was, dat hij niet binnen mocht, dat ik alles ging afbreken...
Tjonge ziekelijk is hij... de politie moest er niet om lachen dat hij daarvoor gebeld heeft, goed gestoord...
Want ik heb hier nog niets afgebroken :+ :+
zal straks nog even updaten, gelukkig hangt de lan connectie hier nog voor enkele dagen geloof ik.
Morgen komt hij terug...jeej :(