Eponastable schreef:ja want ik mag niet met iemand rotzooien in ons bed...precies of ik daar nood aan heb.![]()

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eponastable schreef:ja want ik mag niet met iemand rotzooien in ons bed...precies of ik daar nood aan heb.![]()
Cayenne schreef:Eponastable schreef:ja want ik mag niet met iemand rotzooien in ons bed...precies of ik daar nood aan heb.![]()
Waar haalt ie het lef vandaan om dat tegen je te zeggen
Ik zou er volstrekt maling aan hebben. Niet dat je nou gelijk een andere relatie oid moet aangaan, maar HIJ is degene die fout bezig is geweest, dus hij kan jou absoluut niet vertellen wat je wel of niet mag doen!
Denk je ook aan SOA testen en dat soort dingen? Je weet nooit wat ie allemaal gedaan heeft en te vertrouwen is hij duidelijk niet.
Somebitch schreef:Ik wens je erg veel sterkte, moeilijke periode en zeker ook nu je met je pony's zit.
Dat je niemand in huis mag hebben zou ik maling aan hebben.. Hij gaat toch ook met een ander naar bedEn of jij daar nu behoefte aan hebt.. Denk het niet.
Eponastable schreef:Ik moet straks naar Oostende rond 4u en heb totaaaaaaaal geen zin om te gaan.
En ik hoop dat hij straks als hij thuiskomt zijn auto vergeet af te sluiten zoals zo vaak...
miep1979 schreef:Eponastable schreef:Ik moet straks naar Oostende rond 4u en heb totaaaaaaaal geen zin om te gaan.
En ik hoop dat hij straks als hij thuiskomt zijn auto vergeet af te sluiten zoals zo vaak...
Kan je dit in Oostende niet uitstellen / afzeggen
Straks kom jij thuis, heeft hij de sloten veranderd![]()
Enne..... die laatste zin, wat ben je daarmee van plan dan
corina schreef:Gewoon alle kleding de knopen eraf halen en in een zakje bovenop doen. Met een briefje erbij ....IK HOORDE DAT ZE GOED KAN NAAIEN!
Heb ik ook gedaan ....vond het wel een goeie.