Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Het is maar een auto is wat ik vaak hoor.

. Je raakt toch gehecht aan zo'n bakkie
.
). ze moesten me echt van de weg afslepen om me écht bij mn auto vandaan te krijgen.
. god ik mis die auto nog steeds 

Na anderhalf jaar overleden aan een gebroken nokkenas.. Ik heb gewoon gehuild toen ik door de wegenwacht naar de garage werd gesleept, ik wíst dat het ons einde was

Alet74 schreef:TS, wat voor auto is het op de foto?
Wij hebben voor Wolfje nog een Subaru Leon gehad, die lijkt hier wel op, ook zo'n enorm achterraam. Dat was ook een gave auto, ik noemde hem Sprookje. Het ding reed als een tierelier, klonk ook zo (boxermotor). Op een gegeven moment hadden we er een uitlaatpijp onder, gemaakt van zo'n grote tafelpoot. Een herrie! Heel genant was het als je ging remmen op de versnelling, dan bukte ik het liefst onder het stuur

Ik heb nu bijna 2 jaar mijn kleine witte panda'tje. Mijn Luigi! Maar ik ben nu toch langzaam aan het rondkijken voor een andere. En eigenlijk vind ik dat heel erg. Af en toe vervloek ik mijn Luigi, maar hij start altijd! Beetje jammer is wel dat in de winter zelfs de binnenkant van mijn Luigi bevriest
Maar hij wordt oud (van 1990 ook) en ik hoop van harte dat hij niet naar de sloop hoeft en dat iemand anders er nog gebruik van wil maken.