zijn hier meer legpuzzel gekken?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 12:15

O, jasses, straks gaat mijn man nog bokken :o ;)

Mijn man en dochter puzzelen ook erg graag, ik heb ze al zo'n puzzelmat gekocht.
Voordat die dingen er waren werd ik er echt gek van :o , tafel geblokkeerd, overal stukjes, wil je ook even wat puzzelstukjes leggen, is dat nooit handig, hahaha, vreselijk ;) .
Ik zag hier wel heel erg mooie puzzels voorbij komen, die met die dolfijn/fotootjes lijkt me wel een mooie uitdaging voor manlief, misschien moet ik toch maar eens over mijn hart strijken....
Al ga ik eerst eens kijken of dat wel op die mat past :+

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 13:00

avaluna schreef:
O, jasses, straks gaat mijn man nog bokken :o ;)

Mijn man en dochter puzzelen ook erg graag, ik heb ze al zo'n puzzelmat gekocht.
Voordat die dingen er waren werd ik er echt gek van :o , tafel geblokkeerd, overal stukjes, wil je ook even wat puzzelstukjes leggen, is dat nooit handig, hahaha, vreselijk ;) .
Ik zag hier wel heel erg mooie puzzels voorbij komen, die met die dolfijn/fotootjes lijkt me wel een mooie uitdaging voor manlief, misschien moet ik toch maar eens over mijn hart strijken....
Al ga ik eerst eens kijken of dat wel op die mat past :+

Hij past iig op mijn mat O:)

Edit: die puzzel komt trouwens uit een serie, er zijn meer puzzels opgebouwd uit die kleine foto'tjes ;) Het heet photomosaics, hier op amazon staan nog wat andere puzzels :) http://www.amazon.com/b?ie=UTF8&node=166367011

chocobroodje

Re: zijn hier meer legpuzzel gekken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-09 14:15

Bij de intertoys hebben ze nu puzzels in de aanbieding! Heb er net 1 gekocht met 3 poesje van 1000 stukjes voor maar 6 euro.

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 14:27

Hier nog iemand die wel regelmatig wil puzzelen. Het ontbreekt alleen aan de tijd. Wat er op de puzzel staat is verschillend. Heb er sowieso 2 van Disney van 1000 stukjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 14:27

Wat kosten die matten eigenlijk?

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-09 15:05

ligt een beetje aan de maat. De roll youre puzzle xxl (tot 3000 stukjes) 29,95. Maar je hebt ze ook iets kleiner.
De portapuzzel voor 1000 stukjes (die heb ik, werkt in ieder geval erg goed!) 27.95. Ik heb nu gekeken op www.puzzelstore.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 15:08

Okee pfoeii :') Misschien begin ik toch met wat kleinere puzzels die ik in een avondje af heb en dan weer op kan bergen :')

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-09 15:16

Afbeelding
Nog 1weekje en dan is die wel klaar denk ik. Ik zal hem echt gaan missen ook al ligt het volgende projectje al onder de tafel! De mona lisa, vriendlief vind die erg cool en wil hem graag gaan inlijsten. En ik puzzel hem met liefde in elkaar ;)

Nog 1tje om het af te leren
Afbeelding

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-09 15:17

Rock schreef:
Okee pfoeii :') Misschien begin ik toch met wat kleinere puzzels die ik in een avondje af heb en dan weer op kan bergen :')

Je kunt ook op de markt een stevige grove stof halen ;) is eigenlijk hetzelfde idee. Vilt ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 15:24

Oh dat is inderdaad ook wel slim :)*

Vind het zonde als ik niet super veel puzzel om dan meer geld uit te geven voor de mat dan voor de puzzels :=

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-09 15:33

Ja die matten zijn ook van vilt gemaakt. Je kunt zo'n posterkoker (of ander stevige kokervorm) gebruiken om de mat omheen te rollen. Stukje klitteband om het vast te zetten en klaar. Dan zul je niet veel kwijt zijn denk ik.

@avaluna, je man en kindje zijn van harte welkom hoor! Het bokt puzzelclubje is voor iedereen ;)

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 18:12

chocobroodje schreef:
Bij de intertoys hebben ze nu puzzels in de aanbieding! Heb er net 1 gekocht met 3 poesje van 1000 stukjes voor maar 6 euro.

zal ik jou wat vertellen, ik moest voor zondag een cadeautje hebben voor een nichtje, dus ik keek op intertoys website, en het was 10 euro...
maarr, je moet minimaal voor 15 euro bestelle.
dus ik keek bij de puzzels, toen zag ik dus ook die puzzel met 3 poesjes voor 6 euri.
schattig dacht ik :D :D :D :D
maar er stonden nog 3 andere foto's bij van verschillende puzzels,
ik dacht oh die twee met dieren vind ik wel wat hebben, andere was een brug.
er staat ook op de site dat je dan 1 van die 3 kon krijgen

nou komt het doosje binne, ik deed de doos open met mijn ogen dicht, ik kijk stiekem >;) . is het die met de brug en paarse lucht _-:( :roll: :=

windhond

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 18:19

Puzzelen heerlijk.....kan er uren mee bezig zijn. Ik vind de puzzels van van Haasteren heel leuk.

Sjaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-09 18:34

Ik betrapte mijzelf er laatst op, dat ik, tijdens mijn werk als activiteitenbegeleidster, meer met de puzzel bezig was dan de cliënt :o Stiekem vind ik puzzelen dus geloof ik heel erg gaaf.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-09 18:46

patserke schreef:
chocobroodje schreef:

zal ik jou wat vertellen, ik moest voor zondag een cadeautje hebben voor een nichtje, dus ik keek op intertoys website, en het was 10 euro...
maarr, je moet minimaal voor 15 euro bestelle.
dus ik keek bij de puzzels, toen zag ik dus ook die puzzel met 3 poesjes voor 6 euri.
schattig dacht ik :D :D :D :D
maar er stonden nog 3 andere foto's bij van verschillende puzzels,
ik dacht oh die twee met dieren vind ik wel wat hebben, andere was een brug.
er staat ook op de site dat je dan 1 van die 3 kon krijgen

nou komt het doosje binne, ik deed de doos open met mijn ogen dicht, ik kijk stiekem >;) . is het die met de brug en paarse lucht _-:( :roll: :=

Kun je hem niet ruilen bij de plaatselijke intertoys? Zeg je dat je die andere had besteld ;)

gemske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 00:48

Die Mona Lisa heb ik ook :) uit Parijs.
Viel me tegen eerlijk gezegd, hij was een stuk moeilijker dan een andere schilderij-puzzel die ik daar ook vandaan had.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-09 00:56

Ik ben heel benieuwd erna. Hij komt in de huiskamer te hangen! We wilde eerst een kunstposter op de wc maar dit is origineler. Bovendien, ik kan niet tekenen maar nu ga ik toch sort of kunst maken :D

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 05:40

nee heb m al open gemaakt, ben bezig met de randjes:P

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 09:00

danielle1981 schreef:
nee ben meer van de zweedse puzzels tijdens de vakanties. gewoon op papier dan.

Dat heb ik ook. Heb vroeger wel eens zo'n legpuzzel gemaakt maar sudoku ofzo vind ik leuker :)

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-09 10:36

patserke schreef:
nee heb m al open gemaakt, ben bezig met de randjes:P

Nee dan mag je hem niet meer ruilen denk ik :P . Geeft niet heb je eer reden om straks een extra leuke puzzel te kiezen :D

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 10:47

haha inderdaad, maar wat zijn nou echt mooie puzzels???

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-09 11:03

Tsja wat vind je zelf mooi? ik ben zelf een groot fan van josephine wall. Maar ik vind de puzzels van escher ook heel erg gaaf! De contourpuzzels zijn ook erg mooi!
Ik ga naar een van de puzzelsites en begin bij de 1000 selectie. Alles wat ik mooi vind schrijf ik op, en dan kijk ik aan het einde welke (2) ik het leukste vind, en die bestel ik.

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 11:07

hmm ja ik vind natuurlijk met dieren erg leuk, en niet een zoals ik nu maak veel open stukken met zelfde kleuren haha.
ik zal hier ook is foto's neerzetten van 2 die ik gemaakt heb.
wat ik ook wel is banketstaaf vind is dat je dan bijnaa klaar bent en je mist een stukje hahaha...

_Tien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 11:13

Ik vind puzzelen heeeeerrrrlijk! Ben een tijdje terug weer aangestoken door een vriendin die aan het puzzelen was. Heb meteen ook een paar puzzels gekocht. Kan me er echt uuuuren in verliezen.
Maar nu helaas druk met werk en studie, dus ik heb mezelf een puzzelban opgelegd ^) Maar nu ik die van jou zie gaat het wel weer kriebelen. Hij is echt gaaf zeg :j
Mijn grootste tot nu toe was 3000 stukjes. Of eigenlijk 2999, want er ontbrak 1 stukje -:(- Hoe frustrerend is dat?

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 11:14

Afbeelding
en
Afbeelding

idd erg frustrerend _tien_