Wat vind je het meest aantrekkelijke aan een man?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wat vind je aantrekkelijk aan je man naar keuze?

Met hem kunnen lachen
49 (31%)
Zijn mooie ogen
24 (15%)
Dat achterwerk
Geen stemmen
Gespierd lichaam
9 (5%)
Intelligentie en hebben van gespreksstof
25 (16%)
Openheid en eerlijkheid
40 (25%)
Gemeenschappelijke interesses
4 (2%)
Een mooi geschapen .... :P
4 (2%)

Totaal aantal stemmen: 155


Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 15:45

SuperPepeijn"]
[quote="Desiree schreef:
En... SPtje? voldoe jij daar aan denk je? *LOL*
dat je die vraag nog moet stellen, ik voel me zwaar beledigd!
[/quote]

hahahaa....mmmmm aan de foto's te zien ben je iig niet dik!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 15:47

Pipo schreef:
Inderdaad Desiree.........wij vrouwen moeten aan alle normen voldoen. Grote voorkant, maatje 36, een barbiepoppenhoofdje, liefst blond.


Ik wil gewoon een man met SEX appeal!!!


Ik zou ook wel een man met sex appeal willen zijn, helaas, ik heb dat niet volgens mij. Maarja wat er eerder aangegeven werd, daar heb je ook wellicht weer nadelen van; die heb je nooit alleen.

Tallie1979
Berichten: 22798
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 15:52

Prima"]
[quote="Pipo schreef:
Ik wil gewoon een man met SEX appeal!!!
Ik zou ook wel een man met sex appeal willen zijn, helaas, ik heb dat niet volgens mij.
[/quote]

Defineer Sex appeal? Ik neem aan dat dat voor iedere vrouw wel anders is.

Iedere man heeft naar mijn idee iets bijzonders. Hoe hij er ook uitziet. Maar sommige mannen stralen het uit en bij anderen moet je er meer naar zoeken.

Zo heb ik een zwak voor een knappe vent in 3 delig.. Haha! Dat is voor mij sex appeal als het pak tenminste toont Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 15:55

Tallie1979 schreef:
[
Zo heb ik een zwak voor een knappe vent in 3 delig.. Haha! Dat is voor mij sex appeal als het pak tenminste toont Haha!
[/quote]

zolang je maar niet voor ze hoeft te werken want dan zijn ze onuitstaanbaar. ik had ook wel wat meer seksepiel willen hebben hoor, maar ja, het is mij niet gegeven. Scheve mond
Ik moet het er maar mee doen. Knipoog

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 15:56

Desiree"]
[quote="Tallie1979 schreef:
[
Zo heb ik een zwak voor een knappe vent in 3 delig.. Haha! Dat is voor mij sex appeal als het pak tenminste toont Haha!
[/quote]
zolang je maar niet voor ze hoeft te werken want dan zijn ze onuitstaanbaar. ik had ook wel wat meer seksepiel willen hebben hoor, maar ja, het is mij niet gegeven. Scheve mond
Ik moet het er maar mee doen. Knipoog


a bullshit man, jij ziet er goed uit hoor!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 15:57

dat weet je niet. Je kunt niet afgaan op foto's. DAt doe ik zelf ook niet.

Tallie1979
Berichten: 22798
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 15:57

Desiree schreef:
zolang je maar niet voor ze hoeft te werken want dan zijn ze onuitstaanbaar. ik had ook wel wat meer seksepiel willen hebben hoor, maar ja, het is mij niet gegeven. Scheve mond
Ik moet het er maar mee doen. Knipoog


Haha, tell me about it.. Haha! Ben secretaresse geweest van zo'n kerel *LOL*

Maar de collega's die er rond liepen Vingers aflikken Jummie Tong uitsteken

Ach, ik staal ook geen sex uit, maarja, ieder het zijne Haha!

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 16:05

Ik dacht altijd een leuke vent die veel met paarden heeft...

Hihi, kom ik aan met mijn vent die niet eens wist wat de voor of achterkant van een paard was Koe ... maar wel iedere dag heel erg veel lachen... Knipoog vier jaar verder en getrouwd: inmiddels kan hij al poetsen!!! *LOL* Schiet al op hè!

Lachen is absoluut het belangrijkste!

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 16:09

De ogen! wel als het mooie zijn dan Knipoog (lichtblauwe vooral Lovers )

Verder is het belangrijk dat hij groter en ook breder als mij is, ligt fijner Haha! (niet alleen daarom hoor Lachen )

UlbeH
Berichten: 416
Geregistreerd: 17-10-02
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 16:11

Is er nou al een bokt verkiezing geweest wie de mooiste (uiterlijk) man en vrouw is van Bokt?

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-03 16:56

Halllllooo vern*uk mijn topic even niet dames en heren....

Sexappeal.... e.d. wederom terug te halen tot de energie uitgestuurd en de mate van ontwikkeling van je chakrale zelf.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 16:58

Tallie1979"]
Defineer Sex appeal? Ik neem aan dat dat voor iedere vrouw wel anders is.
[/quote]ik denk toch dat sex appeal wel iets universeels is hoor. dat geldt zowel voor vrouwen als voor mannen.

[quote="UlbeH schreef:
Is er nou al een bokt verkiezing geweest wie de mooiste (uiterlijk) man en vrouw is van Bokt?
ja miss bokt 2002, als je wilt start je een nieuwe??

Tallie1979
Berichten: 22798
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 17:02

SuperPepeijn"]
[quote="Tallie1979 schreef:
Defineer Sex appeal? Ik neem aan dat dat voor iedere vrouw wel anders is.
ik denk toch dat sex appeal wel iets universeels is hoor. dat geldt zowel voor vrouwen als voor mannen.
[/quote]

Nou, ik denk niet dat jij kan bepalen wat een ander sex appeal vind hoor SP..

Even een voorbeeldje: Ik zou van jou kunnen vinden dat jij sex appeal hebt, maar dat kan een ander weer helemaal niet zo ervaren. Die vind bijvoorbeeld weer dat UlbeH sex appeal heeft Haha!

Ik denk dat het een kwestie van smaak is Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 17:06

ik ben wel met je eens dat het ook een kwestie van smaak is, maar iemand die compleet onaantrekkelijk is, of absoluut geen uitstraling heeft, heeft het dus niet. sean connery heeft het wel, maar erica terpstra dus niet.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-03 17:07

Maar SP... mensen zitten allemaal hetzelfde in elkaar zij het anders qua uiterlijk en ontwikkeling en groei...
is het dan niet zo dat ook sexappeal en uitstraling voor verschillende mensen geldt? Waar het betreft gevoelens en aantrekking?
Zelfde waar het karakter betreft....wie zijn wij om te bepalen wie er wel een geen uitstraling heeft, tenzij je het voor jezelf bepaalt.
Maar in het algemeen spreken is hetgeen wat de mens klein houdt...hoeven ze zelf niet te denken...

Tallie1979
Berichten: 22798
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 17:12

SuperPepeijn schreef:
sean connery heeft het wel, maar erica terpstra dus niet.


Tuurlijk.. Haha! Daar heb je gelijk in..

Maar aan de andere kant, ze is toch getrouwd? Dan heeft ze voor 1 persoon iig sex appeal, of niet? Haha!

En niet alle vrouwen vinden Sean Connery een man met sex appeal. ( ik in dit geval wel *LOL* ) Maar het is en blijft persoonlijk Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 17:13

sorry dames maar ik vind sexappeal meer dan dat. het iets magisch en lang niet iedereen heeft dat.

maar gelukkig heb ik het in overvloed. Tong uitsteken

Tallie1979
Berichten: 22798
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 17:15

SuperPepeijn schreef:
maar gelukkig heb ik het in overvloed. Tong uitsteken


*Roept vanaf de kast*

Dat valt wel mee hoor SP.. *LOL*

Ken mannen die vele malen mooier zijn dan jij en een stuk sexier in mijn ogen *LOL*

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-03 17:16

Hahahahaha sprak hij zelfverzekerd.... onterecht of ???
laten we even in het midden. Haha!
En mannen met sexappeal die niet weten dat ze het hebben zijn veel magischer... (en schaarser)

Overigens definieer sexappeal....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 17:42

SuperPepeijn schreef:
sorry dames maar ik vind sexappeal meer dan dat. het iets magisch en lang niet iedereen heeft dat.

maar gelukkig heb ik het in overvloed. Tong uitsteken


Heb je daar een knopje voor, *aan* / *uit* Verward.

Moet wel, kan niet anders Haha!.

Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 18:55

Een beetje van alles denk ik.

Een knappe vent (zal er gelijk maar bij zetten..."knap in mijn ogen", gezien de discussie over sex-appeal Haha!) met een verschrikkelijk accent of wat dan ook vind ik ook niks. Ik wil gewoon een beetje van alles eigenlijk dus......en dan nog iemand vinden die in mij ook een beetje van alles ziet..... Lekker vaag dus zo

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 19:08

SuperPepeijn"]
[quote="Tallie1979"]Defineer Sex appeal? Ik neem aan dat dat voor iedere vrouw wel anders is.
[/quote]ik denk toch dat sex appeal wel iets universeels is hoor. dat geldt zowel voor vrouwen als voor mannen.

[quote="UlbeH schreef:
Is er nou al een bokt verkiezing geweest wie de mooiste (uiterlijk) man en vrouw is van Bokt?
ja miss bokt 2002, als je wilt start je een nieuwe??
[/quote]

Ik moet Super Unit wel gelijk geven. Schoonheden, waarin je dus sex appeal herkend, zijn voor iedereen over de hele wereld hetzelfde. Hier zijn vaak ook programma's over geweest op discovery en onderzoeken naar gedaan. Uiteindelijk hebben ze deze natuurwet zelf weten te definiëren. Veel lichaamsdelen staan in verhouding tot elkaar. Deze verhoudingen moeten kloppen. Ik geloof dat de verhouding 1: 1.6503 tot elkaar in verhouding moet zijn. Als alles klopt in die verhoudingen, dan zijn alle objecten (neus ogen vinger heupen enz.) apart dus complementair aan elkaar. Dat maakt jou bijzonder aantrekkelijk voor het andere geslacht!

Druif_01

Berichten: 8868
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 19:32

ik vind het belangrijk dat je goed met hem kunt praten en dat je hem kunt vertrouwen, maar ook dat je met hem kunt lachen, heb ik even geluk dat mijn vriend aan alles in de poll voldoet Haha! Lovers

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 19:38

Als 1ste vind het allerbelangrijkste!!: eerlijkheid.
2de vind ik de humor
3de: Ogen
En het oog wil ook wel wat Knipoog dus het lichaam ook!!
Je valt toch eigenlijks op het 1ste gezicht altijd op het uiterlijk.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-03 19:41

Prima"]
[quote="SuperPepeijn"][quote="Tallie1979"]
Defineer Sex appeal? Ik neem aan dat dat voor iedere vrouw wel anders is.
[/quote]ik denk toch dat sex appeal wel iets universeels is hoor. dat geldt zowel voor vrouwen als voor mannen.

[quote="UlbeH schreef:
Is er nou al een bokt verkiezing geweest wie de mooiste (uiterlijk) man en vrouw is van Bokt?
ja miss bokt 2002, als je wilt start je een nieuwe??
[/quote]

Ik moet Super Unit wel gelijk geven. Schoonheden, waarin je dus sex appeal herkend, zijn voor iedereen over de hele wereld hetzelfde. Hier zijn vaak ook programma's over geweest op discovery en onderzoeken naar gedaan. Uiteindelijk hebben ze deze natuurwet zelf weten te definiëren. Veel lichaamsdelen staan in verhouding tot elkaar. Deze verhoudingen moeten kloppen. Ik geloof dat de verhouding 1: 1.6503 tot elkaar in verhouding moet zijn. Als alles klopt in die verhoudingen, dan zijn alle objecten (neus ogen vinger heupen enz.) apart dus complementair aan elkaar. Dat maakt jou bijzonder aantrekkelijk voor het andere geslacht!
[/quote]

Hier zijn idd studies naar gedaan, overigens zijn er veel meer mensen aantrekkelijk dan alleen degene die het zo geheten universele sexappeal hebben.... Het heeft te maken met hoeken en dergelijke...ik heb het weleens gekeken... maar ja ik kijk dan ook van alles zo ook een documentaire over de penis
Waar er dus verteld werd dat het meer moeite kost om niet een erectie te houden dan er wel 1 te krijgen, tenzij impotent uiteraard.
Maar, ik dwaal af...

Die mannen met echte sexappeal (zoals bepaald door natuurwet e.d.), die zijn hier iig niet te vinden....maar vind je terug in mannen als Brad Pitt, Johnny Depp e.d. Echter houdt dit niet in dat deze mensen op langere termijn ook aantrekkelijk blijven, uiteindelijk zul je toch bij elkaar moeten passen qua chakra energie of vanuit psychologisch aspect, welke het beste bij je past!